Особливості організації дистанційного навчання для учнів із особливими
освітніми потребами, спеціальної та інклюзивної освіти
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ
ПОТРЕБАМИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Баркова
Світлана, вчитель
трудового навчання комунальний закладу «Спеціальна школа №1 Міської ради міста Кропивницького»
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ
ПОТРЕБАМИ Кондратенко
Тетяна, вчитель-дефектолог комунального закладу «Спеціальна школа №1 Міської ради міста Кропивницького»
ОРГАНІЗАЦІЯ ЛОГОПЕДИЧНИХ ЗАНЯТЬ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Кушпіль Олена, вчитель-логопед комунального закладу «Ліцей «Сокіл» Міської ради
міста Кропивницького»
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ Царенко Ніна, НВО № 35