Comments: 23 (Discussion closed)
  • #23

    Петрова Тетяна. (Thursday, 28 January 2021 18:11)

    Тема дистанційного і змішаного навчання є сучасною і небхідною. Оскільки в наш час всі педагоги вчаться вчити по-новому, тож кожен аспект досвіду і бачення цієї теми виявляється своєчасним. Авторка багатогранно, покроково розкриває актуальну тему, спираючись на власний практичний досвід. Багато в чому погоджуюсь, багато чого візьму для себе. Тетяно Миколаївно, дякую за легко поданий і корисний матеріал. Бажаю успіху і наснаги на майбутнє.

  • #22

    Володимир Непоможець (Thursday, 28 January 2021 07:31)

    Освітній процес зайшов на новий етап навчальної діяльності що передує новим фомам та методам у роботі педагогів учнів та батьків. Стаття автора у багатогранній формі висвітлює власний досвід своєї практичної діяльності, надає цікаві рекомендації, висвітлює проблеми та суперечки для всіх учасників освітнього процесу що в майбутньому буде корисним як для педагогів, так і батьків.

  • #21

    Світлана Фоміна (Wednesday, 27 January 2021 18:23)

    Дякую за таке цікаве та доступне роз'яснення цієї теми. Стаття дуже цікава, корисна та актуальна. Творчої вам наснаги на написання нових статтей.

  • #20

    Людмила Умріхіна (Wednesday, 27 January 2021 10:33)

    Автор статті розкриває актуальні поняття сьогодення. Дуже змістовно та цікаво розкриває моменти з власного досвіду. Рекомендації, які були висвітлені можна використати для своєї роботи. Дякую автору.

  • #19

    Одорожа Сергій (Wednesday, 27 January 2021 09:13)

    Дякую дуже цікавий, корисний матеріал статті. Багато ідей візьму для своєї роботи.

  • #18

    Перлюк Валентина (Friday, 22 January 2021 15:40)

    Актуальна,змістовна стаття. Погоджуюся з автором, дійсно,батьки є каналом комунікації між учителем і дитиною. Тому важливо,щоб батьки стали нашими партнерами в навчанні. Першочергове завдання педагога - налагодити співпрацю з батьками,радить автор. Дякую за статтю.

  • #17

    Романова Тетяна (Friday, 22 January 2021 15:25)

    Дійсно, сьогоднішній день спонукає нас працювати по новому та пристосовуватися до тих умов, які диктує нам життя. Нелегко організувати дистанційне навчання в умовах карантину, але автор розібралася в даному питанні і надала слушних порад для організації освітнього процесц на дистанційній основі. Дякую автору за змістовну статтю.

  • #16

    Стародубцов Анатолій (Friday, 22 January 2021 09:58)

    Автор статті вдало розкриває сутність змішаного навчання в учнів з інтелектуальними порушеннями, про методи і прийоми роботи в умовах пандемії, про бажання йти вперед з технічним розвитком суспільства, враховуючи індивідуальні та вікові особливості учнів. Дякую!

  • #15

    Савицька Мар'яна (Thursday, 21 January 2021)

    Стаття дуже актуальна і цікава. Головна цінність статті полягає в розкритті перспектив розвитку змішаної форми навчання та вибору найбільш ефективних форм для роботи вчителя з учнями та батьками Дякую автору!

  • #14

    Грицай Любов (Thursday, 21 January 2021 13:50)

    Дякую за висвітлення актуальної теми сьогодення. Успіхів в роботі.

  • #13

    Ольга Нароженко (Thursday, 21 January 2021 10:58)

    Змішане навчання об'єднує інструменти очного та дистанційного навчання у тих пропорціях, які найкраще підходять до конкретної ситуації. Шукаємо позитив в різних ситуаціях! Дякую за змістовне висвітлення проблеми. Успіхів у роботі!

  • #12

    Ярошевська Катерина (Wednesday, 20 January 2021 19:50)

    З цікавістю ознайомилась зі статтею вчительки-дефектологині. Дуже фахово висвітлені питання необхідності змішаного навчання для здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями. Очевидно, що вчитель вправно володіє методиками педагогічної та дефектологічної освіти, добре знає традиційні і новітні технології навчання. Захопливо було дізнатися про нюанси роботи вчительки на дистанційному навчанні ( з досвіду її роботи) та проблеми комунікації з батьками учнів. Дякую Вам, Тетяно Миколаївно! Міцного Вам здоров*я та творчих злетів!!!

  • #11

    Кукуріло Мирослава (Wednesday, 20 January 2021 15:36)

    Дякую автору за цікаву та змістовну статтю. Дійсно, дистанційне та змішане навчання - є викликом не лише для вчителів, а й для здобувачів освіти та їх батьків. Тетяна Миколаївна у своїй статті поділилася своїм досвідом, надала практичні рекомендації щодо організації змішаного навчання. Бажаю Вам подальшого натхнення та творчого успіху!

  • #10

    Баркова Світлана (Wednesday, 20 January 2021 13:05)

    Дякую, Тетяна Миколаєвна! Ви, як завжди, на висоті! Дистанційне навчання в спеціальній школі можливе тільки на короткий час і з послідуючою корецією знань учнів. Перенесення тем і використання будь яких доступних дітям і їх батькам платформ і засобів зв`язку - це віхід із критичного положення. Взагалі, тільки змішане навчання в спеціальній школі допоможе дітям опанувати навчальну програму.

  • #9

    Вікторія Гериш (Wednesday, 20 January 2021 13:02)

    Матеріал статті цікавий, практичний, актуальний. Вчитель показав форму змішаного навчання як дієвий спосіб надання освіти дітям з інтелектуальними порушеннями в умовах карантину. Вдало, на прикладах, розкрив як дітям з особливими освітніми потребами важко навчатись дистанційно. Сподобались нетрадиційні форми і методи роботи, які вчитель використовує в умовах змішаного навчання. Бажаю Вам, Тетяно Миколаївно, нових творчих ідей та натхнення!

  • #8

    Оля Романова (Tuesday, 19 January 2021 20:06)

    Стаття актуальна, читати було цікаво.
    Працювати з дітьми з особливими потребами, мабуть, важко, а в умовах дистанційного навчання напевно ще складніше

  • #7

    Валентина Гончик (Tuesday, 19 January 2021 16:25)

    Дуже вдячна Тетяні Миколаївні за змістовну і цікаву статтю, яка висвітлила проблеми, що спіткали нас, вчителів, у зв’язку з пандемією. Автор, опираючись на свій досвід роботи, докладно розповіла, як спонукати учнів з особливими освітніми проблемами та їх батьків засвоювати новітні технології та продуктивно співпрацювати з учителем.
    Я повністю погоджуюсь з тим, що учням нашої школи краще навчатись у формі змішаного навчання, коли вони мають змогу засвоїти теоретичну частину теми онлайн, а практичну в класі, що дає можливість вчителю проводити корекційну роботу та здійснювати контроль знань.

  • #6

    Світлана Ратушна (Tuesday, 19 January 2021 16:20)

    Дякую Вам, Тетяно Миколаївно, за змістовну статтю!
    Ви щиро поділилися власним досвідом та надали практичні рекомендації щодо впровадження змішаного навчання учнів з особливими освітніми потребами, обґрунтували його можливості та проблеми, запропонували способи мотивації та залучення учнів, їх батьків до освітнього процесу.

  • #5

    Царенко Анна (Tuesday, 19 January 2021 15:25)

    Стаття є актуальною, змістовною, цікавою. Сприймається легко. Повністю розкриті особливості дистанційного навчання та змішаного навчання у дітей з особливими освітніми потребами. Дякую автору!

  • #4

    Басиста Тетяна (Tuesday, 19 January 2021 14:55)

    Стаття є змістовною, наповненою та актуальною. Автором розкриті такі поняття, як: дистанційне навчання та змішане навчання, мотивація до навчання у дітей з особливими освітніми потребами. Дякуєм автору!

  • #3

    Ірина Гулак (Tuesday, 19 January 2021 12:57)

    Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу - освітян, вчителів та їхніх батьків. Вважаю, що автор статті піднімає актуальну проблему нашого часу. Дякую автору.

  • #2

    Олена Долінка (Tuesday, 19 January 2021 12:18)

    Так, перехід на дистанційне та змішане навчання додав викликів і школі, і дітям, і батькам. Є багато проблем, труднощів - вони висвітлені у цій статті. Але вчителі гідно приймають ці виклики і знаходять можливості дати учням необхідні знання і навички. І дуже часто підготовка до дистанційного уроку забирає більше часу, праці і сил. Дякую Тетяні Миколаївні за практичні поради і за позитивний погляд в роботі!

  • #1

    Наталія Одорожа (Tuesday, 19 January 2021 09:55)

    Згодна з автором статті, що тільки у співпраці вчителя з батьками учнів, можливо досягти результату у навчанні дитини з особливими освітніми потребами.
    А відсутність гаджетів в учнів - це точно виклик для вчителя на дистанційному навчанні!
    Дякую Тетяні Миколаївні за висвітлення актуальних проблем.