Comments: 21 (Discussion closed)
  • #21

    Вікторія Гериш (Thursday, 28 January 2021 19:21)

    Автором досліджено особливості організації дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами на уроках трудового навчання; виявлено ряд проблем та вказані шляхи їх подолання. Навчання учнів спеціальної школи має здійснюватися за допомогою найбільш прийнятних для таких дітей методів і способів спілкування та максимально сприяти засвоєнню знань і соціальному розвитку. А дистанційне навчання не в змозі це реалізувати. Дякую Світлані Нечипорівні за статтю!

  • #20

    Петрова Тетяна. (Thursday, 28 January 2021 18:48)

    Назва статті, її зміст цілком підтверджуються викладеним матеріалом з власного досвіду роботи вчителя в нових умовах навчання. Дякую, Світлана Нечипорівна, за висвітлені аспекти Вашого бачення проблеми змішаного навчання. Матеріал корисний, є що запозичити. Цікавим в статті є і те, що нові напрямки сучасного навчання, знайшли підтримку у корифеїв педагогіки - невичерпному джерелі педагогічної майстерності всіх часів! Здоров*я Вам, Світлана Нечипорівна, і успіхів.

  • #19

    Володимир Непоможець (Thursday, 28 January 2021 07:15)

    Освітній процес зайшов на новий етап навчальної діяльності, що передує новим формам та методам у роботі вчителів, учнів та батьків. Стаття автора висвітлює проблеми та суперечки, надає цікаві рекомендації для всіх учасників процесу.

  • #18

    Світлана Фоміна (Wednesday, 27 January 2021 19:07)

    Стаття актуальна, цікава і корисна. В ній доступно висвітлені поради щодо змішаного навчання в спеціальних школах.

  • #17

    Перлюк Валентина (Friday, 22 January 2021 16:11)

    Прочитавши статтю, для себе зробила висновок,що для успішної реалізації дистанційного навчання важливим є: залучення батьків до освітнього процесу, консультування їх щодо особливостей виконання запропонованих завдань; позитивні емоції педагогів та батьків. Дякую за статтю.

  • #16

    Романова Тетяна (Friday, 22 January 2021 16:03)

    Вимушене дистанційне навчання поставило вчителів і батьків перед непростими викликами: як організувати навчання дітей, коли вчитель не може бути поруч, і як оцінювати знання, коли традиційні способи недоступні. Відповідь на ці і багато інших питань ми знаходимо у змістовній статті пані Світлани. Дякую за актуальну статтю.

  • #15

    Лапiцька Яна Володимирiвна,НВК 34 (Friday, 22 January 2021 12:49)

    Автор статтi ,дуже влучно висвiтлила педагогiчнi прийоми при проектуваннi змiшаного навчання .Розкритi методи i прийоми критичного мислення здобувачiв освiти з iнтелектуальними порушеннями .Актуально.Дякую.

  • #14

    Стародубцов Анатолій (Friday, 22 January 2021 09:33)

    Автор статті доступно і чітко викладає матеріал про проблеми дистанційного навчання у спеціальній школі, про форми і прийоми роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями, про сутність змішаного навчання. Щоб вирішити ці питання, повинен бути трикутник взаємодії вчителі-учні-батьки плюс інтернет ресурси. Дякую!

  • #13

    Савицька Мар'яна (Thursday, 21 January 2021 14:40)

    Автор статті, доступно і чітко висвітлила всі реалії дистанційного навчання, а саме дітей з інтелектуальними порушеннями. Великою пробемою дистанційного навчання для дітей з інтелектуальними порушеннями є відсутність елементарних технічних засобів навчання. Стаття зрозуміла і доступна. Дякую!

  • #12

    Ольга Нароженко (Thursday, 21 January 2021 11:07)

    Однією з проблем дистанційного навчання була і залишається відсутність підготовки до такого освітнього процесу всіх учасників: вчителів, учнів, батьків. Особливо тих, у кого обмежені власні знання та ресурси. Окремою проблемою дистанційного навчання є обмежений доступ до освітніх та технічних можливостей дітей з особливими освітніми потребами! На кожну вікову групу та кожну окрему дитину ця форма організації освітнього процесу вплине по-різному. Все залежить від рівня навчальної мотивації, сформованості вміння працювати самостійно та контролю й підтримки батьків та вчителя. Тому, головна цінність статті полягає в розкритті перспектив розвитку змішаної форми навчання та вибору найбільш ефективних форм для роботи вчителя з учнями та батьками. Дякую! Успіхів!

  • #11

    Савицький Віталій (Thursday, 21 January 2021 10:55)

    Дякую за таку гарну та структуровану інформацію, яка зараз дуже актуальна та необхідна інформація в наш час...

  • #10

    Ярошевська Катерина (Wednesday, 20 January 2021 18:03)

    З цікавістю ознайомилась зі статтею Світлани Ничипорівни. Вчителька дуже професійно розкриває значення трудового навчання в спеціальній школі, як одного з основних навчальних предметів, що готує здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями до самостійного життя. І в періоди дистанційного навчання їх не можна позбавляти живого спілкування з учителем - авторкою доведена необхідність змішаної форми навчання. Дуже актуально використані вислови А.С.Макаренка про працю, як засобу розвитку психіки і моральних уявлень особистості, про необхідність колективної праці. Дякую!

  • #9

    Плужник Людмила (Wednesday, 20 January 2021 17:06)

    Автор статті , Світлана Нечіпорівна, висвітлила особливості дистанційного навчання. В якій наголосила ,що предмет "Технології" не можливо зосвоїти лише
    теоретично. Тому, обов'язково, потрібний взаємозв'язок між вчителем та учнем для спільної мети ,а саме ,це засвоєння умінь, знань та навичок. Дякую, автору!

  • #8

    Кукуріло Мирослава (Wednesday, 20 January 2021 13:18)

    Дистанційна освіта - це крок назад, особливо для здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями. Згодна з автором статті, що вихід в даній ситуації - це змішане навчання. Дякую Світлані Нечипорівні за висвітлені педагогічні прийоми при проектуванні змішаного навчання. Бажаю усім успіхів у цей нелегкий час!

  • #7

    Валентина Гончик (Tuesday, 19 January 2021 17:34)

    В статті Світлана Нечипорівна висвітлила проблеми дистанційного навчання учнів з особливими освітніми проблемами та вказала, що вирішення - в застосуванні змішаного навчання. І я з цим погоджуюсь, так як засвоєння предмету "Трудове навчання" більше опирається на практичне виконання певних робіт.
    Автор також вказала, які інтернет-платформи використовувати вчителем, щоб краще залучати учнів та їх батьків до онлайнавчання та співпраці.
    Дякую за цікавий матеріал.

  • #6

    Ірина Гулак (Tuesday, 19 January 2021 15:02)

    Стаття написана на основі грунтовного ознайомлення з проблемою дистанційного та змішаного навчання. Назва статті виправдовує зміст та виклад даного матеріалу. Дякую автору!

  • #5

    Басиста Тетяна (Tuesday, 19 January 2021 15:01)

    Цікава стаття. Цілком розкрита актуальність теми в змісті. Висвітлені проблеми змішаного навчання в спеціальній школі та наведені педагогічні прийоми при проектуванні змішаного навчання. Наведені приклади використання змішаного навчання у середній спеціальній школі при вивченні технологічних дисциплін. Дякуємо автору!

  • #4

    Царенко Анна (Tuesday, 19 January 2021 14:51)

    Тема статті є актуальною на сьогоднішній день. Автором повністю розкрита суть проблем змішаного навчання в спеціальній школі; наведені педагогічні прийоми при проектуванні змішаного навчання та інформаційні технології для його підтримки. Також висвітлені методи і прийоми формування критичного мислення у здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями в умовах змішаного навчання. Стаття зрозуміла та доступна. Дякуємо авторові!

  • #3

    Тетяна Кондратенко (Tuesday, 19 January 2021 14:44)

    Автор статі описує проблеми, що пов`язані з вимушеним переходом на дистанційне навчання; наголошує на тому, що дітям з особливими потребами навчатися в такому режимі набагто важче; підкреслює практичну спрямованість уроків трудового навчання, тощо. Кожен педагогічний колектив, кожен вчитель шукає шляхи вирішення проблем, що ставлять перед нами "карантини та локдауни". Світлана Нечипорівна, так само "крокує в ногу із часом", знаходить нові форми роботи. Дякую за корисний матеріал.

  • #2

    Олена Долінка (Tuesday, 19 January 2021 11:59)

    В статті змістовно і інформаційно описана проблематика дистанційного та змішаного навчання - переваги, недоліки, шляхи подолання труднощів. Згодна з тим, що найкраще діти засвоюють матеріал, особливо практичний, з учителем в класі. Але зараз - є така необхідність - потрібно оволодівати і дистанційними формами навчання. І саме в статті Світлани Нечипорівни є перелік інтернет-платформ, різних дієвих можливостей - як проводити уроки, як залучати дітей, їх батьків до навчання, як долати ті чи інші труднощі. Дякуємо за цікавий матеріал, будемо користуватися в роботі!

  • #1

    Наталія Одорожа (Tuesday, 19 January 2021 09:34)

    Автор статті висвітлила всі особливості дистанційного та змішаного навчання. Світлана Нечипорівна звернула особливу увагу на те, що діти не мають можливості приєднатися до платформ, які використовує вчитель. У багатьох учнів немає можливості навіть у Viber зайти! Тому вчитель може працювати з дитиною тільки з допомогою телефона, а таке навчання викликає багато проблем із якісного засвоєння навчального матеріалу. Вдячна за статтю.