Вітаємо на платформі Інтерактивного вернісажу педагогічних знахідок-2021! Запрошуємо до співпраці: активного обговорення нагальних тем, висвітлених у роботах учасників!

Особливості організації дистанційного навчання для учнів із особливими освітніми потребами, спеціальної та інклюзивної освіти

 

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО  ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Баркова Світлана, вчитель трудового навчання  комунальний закладу «Спеціальна школа №1 Міської ради міста Кропивницького»

ОСОБЛИВОСТІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ  Кондратенко Тетяна, вчитель-дефектолог  комунального закладу  «Спеціальна школа  №1 Міської  ради  міста Кропивницького»

ОРГАНІЗАЦІЯ ЛОГОПЕДИЧНИХ ЗАНЯТЬ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Кушпіль Олена, вчитель-логопед  комунального закладу «Ліцей «Сокіл» Міської ради міста Кропивницького»

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ Царенко Ніна, НВО № 35