Comments: 17 (Discussion closed)
  • #17

    Людмила Поліщук (Tuesday, 26 January 2021 22:39)

    Дякую автору за актуальність теми та дієві методичні поради!

  • #16

    Тетяна Кондратенко КУ МЦПРПП (Sunday, 24 January 2021 19:55)

    Стаття змістовна, цікава і корисна для використання, перейняття досвіду. Із вищезазначеними підходами до навчання дітям буде не лише цікаво здобувати знання, а і самовдосконалюватися.

  • #15

    Світлана Блошенко НВО № 32 (Saturday, 23 January 2021 12:48)

    Змішане навчання - це інструмент, за допомогою якого є можливість подивитися на процес отримання знань інакше. В наш час змінилося ставлення до технологій. Наслідком застосування змішаного навчання є отримання цілісного навчального досвіду. Дякую! Успіхів! Натхнення!

  • #14

    Inna Nastashchuk, НВО 32 (Friday, 22 January 2021 12:37)

    Стаття актуальна. На сьогодні, кожен вчитель має вже свій власний досвід роботи при гібридній формі навчання й має чим поділитись. Головне завдання кожного з нас - зробити навчання більш доступним та ефективним. Дякую Олені за статтю! Бажаю успіхів!

  • #13

    Бабич Оксана НВО N32 (Thursday, 21 January 2021)

    Повністю погоджуюсь з Альоною Олегівною, технології не замінять вчителя. Дякую за чудову роботу та цікавий виклад матеріалу.

  • #12

    Лариса Нестеряк, НВО №32 (Wednesday, 20 January 2021 23:34)

    Останнім часом питання розвитку дистанційної освіти набуло неабиякої актуальності. І хоча дистанційне навчання не є заміною очного, воно може стати ефективним інструментом не тільки під час пандемії. Дякую автору статті за цікаву та корисну інформацію, яка може стати в нагоді під час організації дистанційного та змішаного навчання на належному рівні.



  • #11

    natasharubskhina (Tuesday, 19 January 2021 22:01)

    Дякую за цікаву та змістовну статтю, за досвід, який можна використовувати у роботі.

  • #10

    Вишневська Марія (Tuesday, 19 January 2021 10:57)

    Дуже цікава стаття, прочитавши, поповнила свої знання про різновиди змішаного навчання. Актуально, треба пробувати

  • #9

    Біжан Олена (Monday, 18 January 2021 22:55)

    Дякую Вам,Альоно,цікава стаття.Сподобалась модель Ротація станціями,треба й собі спробувати!

  • #8

    Олена (Monday, 18 January 2021 17:18)

    Дякую за таку статтю!За час карантину,нам дійсно потрібні такі види навчання,щоб діти мали змогу не витрачати час на посиденьки в телефоні без усіляких завдань,обов’язків,а навчатися і не деградувати!!!Та вчителя , так само як і школу не замінити,це такий період життя,період ,який запам’ятався кожному з нас!!!Тож чекаємо на завершення карантину,вчимося дистанційно!!!повертаємося до школи!!!

  • #7

    Олена Колос (Monday, 18 January 2021 17:05)

    Велике спасибі, Альона Олегівна, стаття чудова! Все доступно і змістовно написано. Творчих успіхів, Вам, і натхнення у роботі!!!

  • #6

    Андрій Караман (Monday, 18 January 2021 15:09)

    Чудова та корисна стаття ! Дякую Альона Олегівна .

  • #5

    Юлія Халявко (Monday, 18 January 2021 14:34)

    Дякую Альона Олегівні, за актуальність теми та дієві методичні поради!

  • #4

    Вікторія Волохова (Monday, 18 January 2021 13:53)

    Дякую колезі,за змістовну статтю,а особливо,за моделі,які можна використовувати на уроках мови та літератури

  • #3

    Алексей Степанчук (Monday, 18 January 2021 12:06)

    Дякую, Альоно Олегівно, за змістовну та корисну статтю. Бажаю успіхів та творчої наснаги

  • #2

    Лариса Самойленко (Monday, 18 January 2021 11:47)

    Гарна стаття,бажаю успіху в роботі.Дійсно,ми ще не на 100 відсотків готові до дистанційного навчання.

  • #1

    Хомко Олена, НВО № 32, заступник директора (Monday, 18 January 2021 08:48)

    Дякую, Альоно Олегівно, за змістовну та корисну статтю. Погоджуюся із думкою, що зараз змішане навчання - це якісно новий підхід, що трансформує структуру та зміст навчання, змінюючи традиційні ролі викладача та учня, а також навчальне середовище. Змінюються умови навчання, тому це дає можливість змінити і форми його оргацізації і внести корективи в роботу вчителя і самого учня. Ми фактично повинні самі самоорганізуватися як учителі і навчити самодисципліні та вмінню вчитися своїх учнів, тому що, на жаль, далеко не всі учні вміють вчитися самостійно. Тому в першу чергу від умінь та знань учителя залежить якість змішаного навчання, його результат. І ваш досвід, думаю, стане корисним для вчителів. Ще раз дякую та бажаю Вам успіху в подальшій роботі.