Comments: 4 (Discussion closed)
  • #4

    Лариса Пич НВО №25 (Wednesday, 27 January 2021 19:14)

    Дякую автору статті за змістовне розкриття теми. Матеріал підібраний дуже влучно. Ця тема є актуальною в наш час. Бажаю успіхів в подальшій роботі.

  • #3

    Аліна Яблонська, НВО №25 (Wednesday, 27 January 2021)

    Автор в повній мірі висвітлив технології проведення, ознаки та особливості змішаної та дистанційної форм навчання в учнів початкових класів. Дякую за детальний аналіз ефективності впровадження даних видів навчання. Успіхів в подальшій роботі!

  • #2

    Апостолова А.С., НВО 25 (Friday, 22 January 2021 07:25)

    Дана стаття детально розгладає поняття дистанційного та змішаного навчання у розрізі вивчення фізичної культури. В статті автор детально описав плюси кожної з цих платформ та ресурсів, і пояснив, чому саме вони повинні в першу чергу застосовуватися під час планування уроку з фізичної культури в початкових класах.

  • #1

    Фабрицька Оксана Олександрівна, НВО №25 (Friday, 22 January 2021)

    На мою думку ця стаття чітко розкриває та аналізує організацію дистанційного та змішаного навчання на уроках фізичної культури учнів початкових класів. Це нова форма освіти, націлена не тільки на формування знань, навичок і вмінь у певній галузі, але і на формування особистих якостей школярів початкових класів: дисциплінованості, самостійності, відповідальності, співпраці. Я згодна з автором статті, що майбутнє – за змішаним навчанням, яке дуже легко перемикати в різні режими: збільшувати чи зменшувати офлайн- або онлайн- компоненти, обирати різні організаційні моделі та стратегії відповідно до можливостей, потреб і викликів. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, комунікувати з учнями на відстані, надихати та мотивувати їх до навчання, допомагати батькам – це ті навички, якими тепер на додаток мають володіти вчителі фізичної культури.