Стаття дуже інформативна та змістовна!Актуальна у сьогоднішніх умовах!Дякую за нові знання!
#7
Людмила Константінова(Wednesday, 27 January 2021 08:22)
Дуже цікава і змістовна стаття.дякую
#6
Данилишина О. В.(Monday, 25 January 2021 21:12)
Цікава та доступна інформація, багато корисного почерпнула для себе, використовую на практиці. Дякую. Творчого натхнення!
#5
Наталя Бабіч, консультант КУ МЦПРПП(Monday, 25 January 2021 10:49)
Сьогодні в нашій державі дистанційне навчання набуває все більшої популярності завдяки розвитку інформаційних технологій, зміни ставлення до традиційної освіти. Новий досвід та навички, які освітяни,
батьки та діти отримали під час карантину – одна з небагатьох його переваг, а дистанційна освіта — досить цікава та незвичайна форма навчання. Дослідження свідчать про те, що чим молодший вік дитини,
тим менш ефективним є онлайн-навчання, і тим більше діти потребують живого спілкування та педагога. Саме ці напрямки є головними в статті Олени Вікторівни.
Авторка зосередила увагу на використанні педагогом інструментів дистанційного навчання, що урізноманітнить освітній процес та співпрацю з батьками, зробить його інтерактивним, дозволить оптимізувати
час. В Україні система дистанційної освіти лише робить перші кроки, але з кожним роком вона вдосконалюється й розширюється. Сподіваємось, що успішний досвід дистанційного навчання буде використаний,
й маленькі українці зможуть отримувати освіту в найбільш зручний для них спосіб. Дякую авторці!
#4
Пироженко О.І.(Monday, 25 January 2021 10:31)
Дуже актуальна стаття. Повністю погоджуюся з вами ,що взаємодія всіх учасників навчального процесу є головним завданням у процесі дистанційного навчання. Бажаю успіхів.
#3
Людмила Ткаченко СДНЗ #65(Saturday, 23 January 2021 19:12)
У своїй статті ви радили всім кого цікавлять дослідження щодо впливу цифрових технологій на дітей, познайомитись із висновками науковців. У Статті «Digital media: Promoting healthy screen use in
school-aged children and adolescents» [6] подана інформація для тих, хто ще не розуміє чим може закінчиться неправильно організоване дистанційне навчання для здоров’я не тільки школярів, старших
дошкільників, але й малюків – трирічок! Ви рекомендуєте педагогам контролювати свою завзятість у кількості матеріалів, які надсилають дітям,також дотримуватись вимог Санітарного регламенту для
дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 24.03.2016 № 234 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2016 № 563/28693 з метою
запобігання проблемам зору та серцево-судинним захворюванням. Дякую за статтю.Бажаю успіху.
#2
Караваєва Т.А.(Thursday, 21 January 2021 09:13)
Цікаво,актуально,змістовно.Бажаю творчих успіхів та натхнення в роботі !!!!
#1
КОНОНЕНКО З. М(Wednesday, 20 January 2021 14:48)
Дякую колего, за гарний матеріал. Важливо те,що у статті доцільно розкрито повен обсяг роботи педагога з дітьми і батьками.,дистанційного формату. Це, той контент який забезпечує доставку інформації
в інтерактивному режимі ,за допомогою виконання ІКТ.
Яна Середня (Thursday, 28 January 2021 13:08)
Стаття дуже інформативна та змістовна!Актуальна у сьогоднішніх умовах!Дякую за нові знання!
Людмила Константінова (Wednesday, 27 January 2021 08:22)
Дуже цікава і змістовна стаття.дякую
Данилишина О. В. (Monday, 25 January 2021 21:12)
Цікава та доступна інформація, багато корисного почерпнула для себе, використовую на практиці. Дякую. Творчого натхнення!
Наталя Бабіч, консультант КУ МЦПРПП (Monday, 25 January 2021 10:49)
Сьогодні в нашій державі дистанційне навчання набуває все більшої популярності завдяки розвитку інформаційних технологій, зміни ставлення до традиційної освіти. Новий досвід та навички, які освітяни, батьки та діти отримали під час карантину – одна з небагатьох його переваг, а дистанційна освіта — досить цікава та незвичайна форма навчання. Дослідження свідчать про те, що чим молодший вік дитини, тим менш ефективним є онлайн-навчання, і тим більше діти потребують живого спілкування та педагога. Саме ці напрямки є головними в статті Олени Вікторівни.
Авторка зосередила увагу на використанні педагогом інструментів дистанційного навчання, що урізноманітнить освітній процес та співпрацю з батьками, зробить його інтерактивним, дозволить оптимізувати час. В Україні система дистанційної освіти лише робить перші кроки, але з кожним роком вона вдосконалюється й розширюється. Сподіваємось, що успішний досвід дистанційного навчання буде використаний, й маленькі українці зможуть отримувати освіту в найбільш зручний для них спосіб. Дякую авторці!
Пироженко О.І. (Monday, 25 January 2021 10:31)
Дуже актуальна стаття. Повністю погоджуюся з вами ,що взаємодія всіх учасників навчального процесу є головним завданням у процесі дистанційного навчання. Бажаю успіхів.
Людмила Ткаченко СДНЗ #65 (Saturday, 23 January 2021 19:12)
У своїй статті ви радили всім кого цікавлять дослідження щодо впливу цифрових технологій на дітей, познайомитись із висновками науковців. У Статті «Digital media: Promoting healthy screen use in school-aged children and adolescents» [6] подана інформація для тих, хто ще не розуміє чим може закінчиться неправильно організоване дистанційне навчання для здоров’я не тільки школярів, старших дошкільників, але й малюків – трирічок! Ви рекомендуєте педагогам контролювати свою завзятість у кількості матеріалів, які надсилають дітям,також дотримуватись вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 24.03.2016 № 234 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2016 № 563/28693 з метою запобігання проблемам зору та серцево-судинним захворюванням. Дякую за статтю.Бажаю успіху.
Караваєва Т.А. (Thursday, 21 January 2021 09:13)
Цікаво,актуально,змістовно.Бажаю творчих успіхів та натхнення в роботі !!!!
КОНОНЕНКО З. М (Wednesday, 20 January 2021 14:48)
Дякую колего, за гарний матеріал. Важливо те,що у статті доцільно розкрито повен обсяг роботи педагога з дітьми і батьками.,дистанційного формату. Це, той контент який забезпечує доставку інформації в інтерактивному режимі ,за допомогою виконання ІКТ.