Руденко Ольга психолог НВК "Кіровоградський колегіум"(Tuesday, 26 January 2021 10:56)
Чудова стаття! Дуже імпонує такий підхід до роботи з учнями, важливо бути на одній хвилі. Рада, що мала можливість спостерігати за процесом проведення Марафону в реальному часі.
#11
Ольга Самофалова, заступник директора ЗОШ № 2(Sunday, 24 January 2021 16:57)
Авторкою статті представлена цікава форма роботи з учнями під час дистанційного спілкування. Залучення школярів в онлійн-марафон, спонукає до набуття навичок самостійної роботи, створює комфортні
умови для творчості, підвищує творчий та інтелектуальний потенціал учня за рахунок самоорганізації, вміння взаємодіяти з комп’ютерною технікою і самостійно приймати відповідальні рішення, створює
сприятливі умови для розвитку особистості учня. Гарний досвід для організації позакласної роботи
#10
Оксана Стародубцова(Sunday, 24 January 2021 12:30)
Дякую авторці за змістовний виклад статті про важливість взаємодії під час дистанційного навчання між усіма учасниками освітнього процесу на період карантину. А психологійний супровід надзвичайно
важливий під час пандемії коронавірусу. Цінним є те, що в статті є практичні поради, розкрито систему заходів у формі інтернет марафону, проведеного з членами молодіжної психологічної студії. Бажаю
творчого натхнення!
#9
Чекаліна Тетяна(Saturday, 23 January 2021 19:36)
Актуальна і корисна інформація. Дякую Ліні Анатоліївні за розкриття данного питання. Впевнена, що матеріал буде корисний не тільки практичним психологам, а й педагогам.
#8
Журавльова Анастасія(Friday, 22 January 2021 10:10)
Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую за корисну інформацію та можливість її практичного застосування.
#7
Ілона(Thursday, 21 January 2021 10:58)
Дякую за корисну та змістовну інформацію!
#6
О. Інна(Wednesday, 20 January 2021 15:01)
Автор творчо актуалізує пошук та реалізацію нових методів психологічного супроводу в умовах дистанційного навчання, які б спонукали шкільних психологів експериментувати з інтерактивними
психолого-педагогічними формами діяльності. Погоджуюсь і підтримую автора "діяльність працівників психологічної служби системи освіти — практичних психологів, соціальних педагогів — також потребує
суттєвих змін як у змістовому, так і в організаційно-методичному плані".
Реалізація он-лайн марафону - цікавий досвід, мотивує до нових поглядів в роботі пихолога.
#5
ЗОШ #4 Коваленко М.В.(Tuesday, 19 January 2021 16:56)
Стаття та творча реалізація марафону-дуже цікавий досвід та ідея роботи психолога у школі) Дякую за те, що ділитесь своїм цінним досвідом)
#4
Долматова Діана Трифонівна, практичний психолог, НВО I-III ст. Мрія(Tuesday, 19 January 2021 16:18)
Дякую за інформацію. Дійсно , під час дистанційного навчання взаємозв'язок між усіма учасниками освітнього процесу є дуже важливою. Запропоновані форми роботи є дуже цікавими та ефективними.
#3
Гага Альона.(Tuesday, 19 January 2021 16:10)
Як завжди маштабний та дуже крутий проект втілений у життя! Актуально і творчо!
#2
Сосновська Марина(Tuesday, 19 January 2021 14:44)
Питання необхідності здійснення психологічного супроводу у дистанційному форматі є актуальним для психологічної служби протягом останнього десятиліття. Цифрова компетентність фахівців
соціально-психологічних служб визначена, як загальна, адже здатність використовувати інформаційно-комунікаційні технології є не додатковою, а обов"язковою вимогою до сучасного фахівця. Зважаючи на
умови, в яких опинилась країна у 2020 році застосування цифрових умінь і навичок стало нагальною потребою. Проведення марафону - це яскравий приклад того, як можна здійснювати психологічний супровід
у дистанційному форматі. Форми роботи, які автор запропонувала учасникам марафону є творчими, цікавими та креативними, тому зрозуміло, що вони викликали інтерес та відгук у молоді. Такий формат
роботи заслуговує на вивчення досвіду впровадження та поширення у практичну діяльність фахівців соціально-психологічних служб не лише під час карантину, а й в канікулярні періоди.
Руденко Ольга психолог НВК "Кіровоградський колегіум" (Tuesday, 26 January 2021 10:56)
Чудова стаття! Дуже імпонує такий підхід до роботи з учнями, важливо бути на одній хвилі. Рада, що мала можливість спостерігати за процесом проведення Марафону в реальному часі.
Ольга Самофалова, заступник директора ЗОШ № 2 (Sunday, 24 January 2021 16:57)
Авторкою статті представлена цікава форма роботи з учнями під час дистанційного спілкування. Залучення школярів в онлійн-марафон, спонукає до набуття навичок самостійної роботи, створює комфортні умови для творчості, підвищує творчий та інтелектуальний потенціал учня за рахунок самоорганізації, вміння взаємодіяти з комп’ютерною технікою і самостійно приймати відповідальні рішення, створює сприятливі умови для розвитку особистості учня. Гарний досвід для організації позакласної роботи
Оксана Стародубцова (Sunday, 24 January 2021 12:30)
Дякую авторці за змістовний виклад статті про важливість взаємодії під час дистанційного навчання між усіма учасниками освітнього процесу на період карантину. А психологійний супровід надзвичайно важливий під час пандемії коронавірусу. Цінним є те, що в статті є практичні поради, розкрито систему заходів у формі інтернет марафону, проведеного з членами молодіжної психологічної студії. Бажаю творчого натхнення!
Чекаліна Тетяна (Saturday, 23 January 2021 19:36)
Актуальна і корисна інформація. Дякую Ліні Анатоліївні за розкриття данного питання. Впевнена, що матеріал буде корисний не тільки практичним психологам, а й педагогам.
Журавльова Анастасія (Friday, 22 January 2021 10:10)
Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую за корисну інформацію та можливість її практичного застосування.
Ілона (Thursday, 21 January 2021 10:58)
Дякую за корисну та змістовну інформацію!
О. Інна (Wednesday, 20 January 2021 15:01)
Автор творчо актуалізує пошук та реалізацію нових методів психологічного супроводу в умовах дистанційного навчання, які б спонукали шкільних психологів експериментувати з інтерактивними психолого-педагогічними формами діяльності. Погоджуюсь і підтримую автора "діяльність працівників психологічної служби системи освіти — практичних психологів, соціальних педагогів — також потребує суттєвих змін як у змістовому, так і в організаційно-методичному плані".
Реалізація он-лайн марафону - цікавий досвід, мотивує до нових поглядів в роботі пихолога.
ЗОШ #4 Коваленко М.В. (Tuesday, 19 January 2021 16:56)
Стаття та творча реалізація марафону-дуже цікавий досвід та ідея роботи психолога у школі) Дякую за те, що ділитесь своїм цінним досвідом)
Долматова Діана Трифонівна, практичний психолог, НВО I-III ст. Мрія (Tuesday, 19 January 2021 16:18)
Дякую за інформацію. Дійсно , під час дистанційного навчання взаємозв'язок між усіма учасниками освітнього процесу є дуже важливою. Запропоновані форми роботи є дуже цікавими та ефективними.
Гага Альона. (Tuesday, 19 January 2021 16:10)
Як завжди маштабний та дуже крутий проект втілений у життя! Актуально і творчо!
Сосновська Марина (Tuesday, 19 January 2021 14:44)
Питання необхідності здійснення психологічного супроводу у дистанційному форматі є актуальним для психологічної служби протягом останнього десятиліття. Цифрова компетентність фахівців соціально-психологічних служб визначена, як загальна, адже здатність використовувати інформаційно-комунікаційні технології є не додатковою, а обов"язковою вимогою до сучасного фахівця. Зважаючи на умови, в яких опинилась країна у 2020 році застосування цифрових умінь і навичок стало нагальною потребою. Проведення марафону - це яскравий приклад того, як можна здійснювати психологічний супровід у дистанційному форматі. Форми роботи, які автор запропонувала учасникам марафону є творчими, цікавими та креативними, тому зрозуміло, що вони викликали інтерес та відгук у молоді. Такий формат роботи заслуговує на вивчення досвіду впровадження та поширення у практичну діяльність фахівців соціально-психологічних служб не лише під час карантину, а й в канікулярні періоди.
Віталіна (Monday, 18 January 2021 17:00)
Доцільна та необхідна інформація в наш час!