Comments: 24 (Discussion closed)
  • #24

    Наталя Ковальчук (Thursday, 28 January 2021 22:23)

    Безумовно, психологічний супровід надзвичайно важливий в умовах дистанційного навчання для всіх учасників процесу. В статті розкрито надзвичайно важливу тему, дякую авторові.

  • #23

    Мерещенко Г.О. Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 18:06)

    Під час дистанційного навчання психологічноі підтримки потребують учні, батьки, вчителі .І саме психолог. є тим провідним, що допомагає зберегти емоційну рівновагу.
    Дякую Анастасіі Михайлівні за змістовну та сучасну статтю.

  • #22

    Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 09:11)

    Забезпечення освітнього процесу в умовах карантинних обмежень тісно пов'язана одним із найважливіших завдань - збереження здоров'я усіх його учасників. А надання психологічної підтримки учням, педагогам та батькам, здійснення консультативної та просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу за допомогою безконтактних інтернет-ресурсів - це наріжний камінь. Тому матеріал даної статті - це практичний досвід, що стане у нагоді представникам соціально-психологічної служби закладів освіти.

  • #21

    Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 07:54)

    Дякую за чудову статтю! Інформація корисна і актуальна в нашому сьогоденні.

  • #20

    Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія" (Wednesday, 27 January 2021 10:02)

    Анастасія Михайлівна у своїй статті проаналізувала психологічний супровід освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. В даних умовах навчання актуальною є співпраця усіх учасників освітнього процесу, що, в свою чергу, створює атмосферу підтримки та розуміння. Даний матеріал буде корисний не тільки практичним психологам, а й педагогам.

  • #19

    Руденко Ольга психолог НВК "Кіровоградський колегіум" (Tuesday, 26 January 2021 10:47)

    Дякую за змістовну, цікаву та дуже актуальну статтю. Використання сервісів гугл та платформ для онлайн навчання працівниками освіти є необхідною умовою професійного розвитку. Окреме дякую, за корисні посилання

  • #18

    Ілона (Thursday, 21 January 2021 10:55)

    Дуже вдячна за корисні посилання та змістовну інформацію! Буду використовувати в роботі!

  • #17

    Богодіст Людмила, КЗ "Завадівська гімназія" (Wednesday, 20 January 2021 23:37)

    Стаття нагадала про психологічну роботу з дітьми, спонукала до повторення особливостей дітей різного віку, надихнула на використання стимулюючих завдань. А головне вона наповнена якимось теплом і спокієм. Особливо приємно, бо ти знаєш, у школі є психологічна служба, яка завжди не відмовляє у підтримці та допомозі.

  • #16

    О. Інна (Wednesday, 20 January 2021 14:49)

    Цікава, актуальна стаття. Дійсно реалізується ДН з партнерською взаємодією "учень- вчитель - батьки". Погоджуюсь з автором статті про те, що "основна функція – соціально-психологічний супровід та дотримання вимог щодо врахування вікових особливостей дитини та збереження її психічного здоров’я". "Проаналізувавши перші кроки в новостворених умовах, стає зрозуміло, що найскладніший етап (адаптаційний) вже пройдено". Корисний досвід для практичного застосування.

  • #15

    Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія" (Wednesday, 20 January 2021 11:05)

    Основою навчально-пізнавальної діяльності є психологічні процеси особистості. Будь-яка форма навчання, в тому числі й дистанційна, вимагає створення психологічної бази, без якої не можна говорити про якість навчального процесу. Анастасія Михайлівна проаналізувала психологічні особливості здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання, дала поради щодо організації навчального процесу. Стаття Анастасії Михайлівни актуальна та корисна своїми посиланнями.

  • #14

    Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 19:59)

    Педагогу в системі дистанційного навчання варто знати психологічні особливості сприймання та засвоєння навчального матеріалу певним контингентом здобувачів освіти і враховувати особливості типів темпераменту при розробці дистанційних завдань.

  • #13

    Ланчуковська Ліна НВО ЛШ ДНЗ"Вікторія-П" (Tuesday, 19 January 2021 18:34)

    Саме психолог є тим провідником між учнями, батьками та вчителями, який під час дистанційного навчання надає потужну ресурсну допомогу з збереження емоційної рівноваги, а отже дана стаття дуже є актуальною, бо поєднує в собі корисний досвід для практичного застосування.

  • #12

    Наталія Макарова (Tuesday, 19 January 2021 18:29)

    В статті акцентовано увагу на основних напрямках здійснення психологічного супроводу навчально-виховного процесу у дистанційному форматі спілкування. Дякую за корисну інформацію

  • #11

    ЗОШ #4 Коваленко М.В. (Tuesday, 19 January 2021 16:45)

    Дуже актуальною є співпраця усіх учасників освітнього процесу, що, в свою чергу, створює атмосферу підтримки та розуміння, дякую за посилання та цікавий виклад матеріалу)

  • #10

    Долматова Діана Трифонівна, практичний психолог, НВО I-III ст. Мрія (Tuesday, 19 January 2021 16:21)

    Дякую за інформацію, в статті надані актуальні поради сьогодення та корисні посилання на Інтернет ресурси.

  • #9

    Гага Альона (Tuesday, 19 January 2021 16:01)

    Дякую. Корисна стаття. Окрема вдячність за посилання для дистанційної роботи.

  • #8

    Віктория Качур (Tuesday, 19 January 2021 15:48)

    Стаття знайомить з психологічними особливостями здобувачів освіти, з труднощами, які вони долають під час дистанційного навчання, з власними напрацюваннями автора в колі окреслених проблем.

  • #7

    Сосновська Марина (Tuesday, 19 January 2021 15:03)

    Уміння практичного психолога адаптуватися до екстремальних умов є показником здатності до професійного розвитку, що є актуальною вимогою сучасності. Бажання творчого пошуку та реалізації нових ідей, прийняття ефективних рішень є рушійною силою професійного розвитку фахівця. Пропоную взяти до уваги практичним психологам досвід роботи автора щодо співпраці з усіма учасниками навчально-виховного процесу та звернути увагу на пропоновані сервіси, які отримали схвальний відгук про результативність досвіду впровадження у практичну діяльність. На мою думку, застосування даних сервісів, після стабілізації ситуації в країні, коли ми всі повернемось до звичних умов, не залишиться у минулому, адже їх цінність, ефективність та практична значимість доведені на практиці!

  • #6

    О.Лебідь КЗ" Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 13:49)

    Дистанційне навчання дає можливість здобувачам освіти в комфортних умовах отримувати знання, але ,разом з тим, потребує відповідального ставлення до його організації .І ретельного контролю зі сторони батьків і вчителів. Дякую за статтю.Творчих успіхів.

  • #5

    Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія " (Tuesday, 19 January 2021 12:17)

    Досить важливим питанням в умовах дистанційного навчання є психологічний супровід освітнього процесу. Ситуація, в якій опинилися педпрацівники,здобувачі освіти та батьки була складною .Тому я підтримую думку автора статті,що потрібно подякувати, в першу чергу, батькам учнів, які активно долучилися до навчання, створили умови, підтримували та хвилювалися за своїх дітей.
    Саме тісна співпраця, розуміння, підтримка та індивідуальний підхід до кожної ситуації, що склалася між учителями, батьками та учнями дали змогу ефективно та комфортно навчатися в тих умовах, які склалися в нелегкий для нас час.До організації та змісту дистанційного навчання долучені працівники психологічної служби. Їхня основна функція – соціально-психологічний супровід та дотримання вимог щодо врахування вікових особливостей дитини та збереження її психічного здоров’я. Саме від практичного психолога також залежить психічний стан дитини.Тому дякую Анастасії Михайлівні, яка створила таку цікаву і змістовну статтю, створену на власному досвіді.Бажаю ЗДОРОВ"Я

  • #4

    Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 10:22)

    Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Наш світ інтенсивно розвивається, тож основна місія школи - допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини, при цьому не забуваючи про психологічний комфорт кожного учасника навчального процесу. Дякую Анастасії Михайлівні за корисну інформацію та можливість її практичного застосування.

  • #3

    Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 10:06)

    Дякую автору за роботу! Кожен педагог повинен завджи пам'ятати про індивідуальні особливості своїх учнів і враховувати їх при побудові роботи.

  • #2

    Віталій Бондаренко КЗ "Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 19:53)

    В статті надані практичні поради дотримання вимог щодо врахування вікових особливостей дітей та збереження їх психічного здоров’я при організації навчально процесу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

  • #1

    Віталіна (Monday, 18 January 2021 16:57)

    На сьогоднішній день дуже актуальна тема та корисна!