Comments: 17 (Discussion closed)
  • #17

    Катерина Мельник (Wednesday, 27 January 2021 09:50)

    Повністю погоджуюсь, що без батьків дистанційне навчання дітей з особливостями не ефективне. Дякую за статтю

  • #16

    Білик Микола (Monday, 25 January 2021 15:06)

    "Ефективність корекційного процесу залежить від спільних зусиль: логопед - дитина - батьки." -найкращий підсумок, оскільки, дистанційно складно поєднати ці ланцюги. Але при вдалій кооперації- успіх гарантований.

  • #15

    Viktoria Kurasheva (Saturday, 23 January 2021 10:36)

    Дуже актуальна та корисна стаття для вчителів, вчителів-логопедів щодо проведення занять в режимі он-лайн!

  • #14

    Голядинець Валентина (Friday, 22 January 2021 18:49)

    Чітко, просто, лаконічно, зрозуміло. Дякую автору статті за дану інформацію.

  • #13

    Сандрак Тетяна (Friday, 22 January 2021 16:30)

    Дуже цікава, корисна та актуальна стаття. Автор змістовно розкрила практичні аспекти організації дистанційного навчання.

  • #12

    Лапiцька Яна Володимирiвна,НВК 34 (Friday, 22 January 2021 15:22)

    Дуже сподобалась стаття.Чiтко виокремленi форми дистанцiйного навчання вчителя - логопеда.Актуально.

  • #11

    Угренович Олена (Friday, 22 January 2021 13:34)

    Цікаво, змістовно, актуально. Дякую автору статті за практичні поради що до ефективної організації корекційної роботи дистанційно.

  • #10

    Бабій Надія (Friday, 22 January 2021 12:53)

    Автор виклав корисну та цікаву інформацію. Щиро вдячна за посилання.

  • #9

    Олена Ільчишина (Friday, 22 January 2021 10:00)

    Дякую автору за висвітлення актуальної теми. А також за чіткість та лаконічність викладеного матеріалу.

  • #8

    Марія Шолудько (Friday, 22 January 2021 09:45)

    Сподобалася простота викладу матеріалу та корисні посилання

  • #7

    Олександра Петрова (Wednesday, 20 January 2021)

    При всіх викликах сьогодення тема статті дуже актуальна - послідовно і професійно визначає різноманітні форми корекційних занять при дистанційному навчанні, роблячи акцент на необхідності співпраці вчителя-логопеда, дитини та батьків. Особливо вдячна автору за рекомендації щодо проведення гімнастики для очей.

  • #6

    Лариса Федусова (Wednesday, 20 January 2021 15:36)

    Дуже дякую автору за цікаву та змістовну статтю . У роботі чітко та лаконічно висвітлені елементи застосування дистанційного навчання . Окрема подяка за корисні писилання , які допоможуть мені у подальшій роботі з учнями .

  • #5

    Анна Гурова (Wednesday, 20 January 2021 14:49)

    Дякую автору за чітке, логічне та послідовне викладення інформації, яка зараз є досить актуальною під час роботи в онлайн режимі. Дуже корисними є посилання, які можна використати для ефективної корекційної роботи дистанційно.

  • #4

    Сивиринчук Наталія (Wednesday, 20 January 2021 14:10)

    Дякую за висвітлення актуальної теми сьогодення. Стаття містить важливі практичні напрацювання, специфічні рекомендації та корисні посилання. Дякую!

  • #3

    Колісник Людмила (Wednesday, 20 January 2021 14:02)

    Працюємо дистанційно на корекційних заняттях саме так,як описано в статті. Завдяки цьому маємо багато досягнень дитини. Гімнастику для очей та інші завдання логопеда дитина виконує охоче,якщо завдання дав педагог. Дуже мотивує і зберігає уважність. Підтримуючи заняття дистанційно не перериваються попередні досягнення. Це дуже важливо. Дякую за корисні посилання і особисто за Вашу роботу з учнями.

  • #2

    Царенко Анна (Tuesday, 19 January 2021 14:57)

    Дуже цікава та змістовно наповнена стаття. Автор розглянула різноманітні форми дистанційного навчання в роботі вчителя-логопеда, описала поетапну підготовка до заняття в режимі онлайн та подала корисні посилання для ефективної організації корекційної роботи дистанційно. Дякую Автору!

  • #1

    Наталія Одорожа (Tuesday, 19 January 2021 10:21)

    Згодна з автором статті, що співпраця з батьками учнів - запорука успіху! Отримала багато корисних порад для проведення уроків в дистанційному навчанні. Дякую! Окремо вдячна Олені за гімнастику для очей!