Comments: 8 (Discussion closed)
  • #8

    Тетяна Петричук (Thursday, 28 January 2021 11:41)

    У статті чітко окреслені переваги дистанційного навчання перед очним, шляхи його реалізації та шляхи формування навчального середовища, що є досить актуальним з огляду на ситуацію, яку запропонувало нам саме життя.

  • #7

    Олена Венцель (Saturday, 23 January 2021 15:14)

    Сподобалося чітке структуроване викладення матеріала авторкою, ємність формулювань та майстерність в оперуванні сучасними методичними категоріями. Можна зробити висновок, що вчителька - високо- кваліфікований спеціаліст, готовий до викліків у сучасній освіті.

  • #6

    Наталія Щербакова (Thursday, 21 January 2021 14:20)

    Авторка статті дає чітке визначення дистанційного навчання та його форм в сучасних умовах. Згодна з Ольгою Вікторівною, що дистанційне навчання має багато позитивного, але й робить багато викликів вчителям і суспільству в цілому.

  • #5

    О. Інна (Wednesday, 20 January 2021 14:20)

    Цікава, змістовна стаття. Автор розглядає актуальні питання дистанційного навчання, використання інтерактивних технологій. Цікава інформація про впровадження дистанційних форм освіти, підходи ДН, переваги перед очним навчанням. І дійсно "дистанційне навчання на практиці реалізує те, що прагне зробити традиційна школа".

  • #4

    Тетяна Мельніченко (Wednesday, 20 January 2021 10:54)

    Дякую авторці за цікаву статтю. Особливо відмітила і взяла собі на розмірковування існування двох підходів до тлумачення поняття про дистанційне навчання. Дуже науково і практично викладена стаття!

  • #3

    Леся Громова (Tuesday, 19 January 2021 19:42)

    Автор аналізує шляхи перетворення виклику дистанційного навчання на цікавий та ефективний процес для всіх сторін. Висвітлює способи досягнення задач традиційної школи за допомогою наявних інтернет ресурсів.

  • #2

    Oksana (Tuesday, 19 January 2021 16:03)

    Автор охарактеризувала аспекти ефективного впровадження дистанційного навчання, які на даний момент є дуже актуальними. Левицька О.В. детально аналізує розвиток системи дистанційного навчання обумовлений сукупністю переваг і можливостей як для учнів так і для вчителів, якщо порівнювати з очним навчанням, Таким чином, розглянута та ретельно досліджена тема статті заслуговує позитивної і високої оцінки.

  • #1

    kasyanenko.valentine@gmail.com (Monday, 18 January 2021)

    У наданій до розгляду статті автор демонструє переконливе розуміння того факту, що питання щодо методів , методик і технік дослідження практичного виміру використання цифрових технологій у навчанні іноземної мови має надзвичайно важливе значення. Левицька О.В. розглядає основні типи онлайн уроків, аналізує підходи до проведення продуктивного онлайн навчання. Визначено зміст, сутність феномену дистанційного навчання та його впливу на вивчення учнями іноземної мови, оволодіння культурою іншомовного спілкування та інформатизації в сучасному суспільстві. Цікаві аналітичні розробки, оригінальні авторські висновки є очевидними позитивами представленої роботи.
    Особливої уваги заслуговує уміння автора оперувати аналітичним матеріалом і науково оцінювати практичні особливості дистанційного навчання.Текст статті засвідчує високий рівень підготовки автора,
    володіння технікою наукового-аналітичного пізнання та відповідне уявлення щодо особливостей забезпечення рівного доступу учнів до знань, умов розкриття їх здібностей і талантів.