Comments: 16 (Discussion closed)
  • #16

    Садовніченко Андрій, КУ МЦПРПП (Friday, 29 January 2021 10:18)

    Знайомлячись зі змістом статті, розумієш - який колосальний обсяг роботи виконала Людмила Євгеніївна! Відчувається високий рівень володіння цифровими інструментами і творчий вогонь.

  • #15

    Мерещенко Г.О.Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 18:33)

    Дякую Людмилі Євгеніівні за корисну статтю. Інформація актульна в умовах сьогодення.
    ''Всьому, що необхідно знати, навчити не можна, але вчитель може зробити тільки одне - вказати дорогу''.

  • #14

    Наталя Ковальчук (Thursday, 28 January 2021 15:37)

    Отримання якісних знань з фізики і мотивація учнів взаємопов'язані. В статті розкрито , як саме спонукати учнів до вивчення математики під час дистанційного навчання. Дякую за корисну інформацію

  • #13

    Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 15:20)

    У своїй статті Людмила Євгеніївна надала гарні рекомендації для педагогів, а також вказала на подальші перспективи: дистанційне навчання відкриває учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає зовсім нові можливості для творчості, знаходження і закріплення навчальних знань.
    Бажаю успіхів в цікавій роботі.

  • #12

    Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 10:51)

    Стаття Людмили Євгеніївни цікава, актуальна. Автор проаналізувала сучасні інструменти, які дають можливість вчителю зацікавити учня і спонукати до дії — вивчення такого цікавого предмету як фізика. Адже сучасні методи відкривають шлях до пізнання світу, природи, перетворюють навчання в цікаву, стимулюючу, дослідницьку діяльність.

  • #11

    Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 09:53)

    Дякую за чудову статтю! Інформація корисна і актуальна в нашому сьогоденні.

  • #10

    Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 08:36)

    Матеріал даної статті наразі стане помічником у роботі сучасного вчителя фізики. Адже фізика є тим предметом, що дає можливість пізнання навколишнього світу. І оскільки це теоретична наука, мотивувати сучасного учня в умовах дистанційного та змішаного навчання доволі складно.

  • #9

    Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія" (Wednesday, 27 January 2021 09:18)

    Використання змішаного навчання - це виклик сьогодення і він має свої переваги та недоліки. Але, як влучно зазначено автором статті, не вистачає практичних порад як спонукати до такого навчання дітей. Тому основна робота лягає на плечі учителя - головного творця, від якого залежить бажання дітей вивчати фізику. Я погоджуюся з висновком Людмили Євгеніївни, що використання різних методів, засобів і прийомів вивчення фізики дає на уроках надійний ефект, якщо вчитель правильно вміє поєднувати сучасні і традиційні засоби навчання, враховуючи психологічні особливості дітей і йде в ногу з часом. Стаття інформативна, актуальна та цікава.

  • #8

    Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 19:42)

    Сьогодення диктує нам нові правила життя, тож надзвичайно важливо зацікавити здобувачів освіти. Особливо важко проводити досліди в домашніх умовах! Тож Інтернет та інтерактивні технології стають у нагоді, дозволяє зробити урок цікавим!

  • #7

    Наталія Макарова (Tuesday, 19 January 2021 18:13)

    Дякую авторові статті за дієві поради , щодо використання інтерактивного інструментарію на уроках.

  • #6

    Журавльова Анастасія (Tuesday, 19 January 2021 17:37)

    Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую.

  • #5

    Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія " (Tuesday, 19 January 2021 11:10)

    У статті розглянуто шляхи розвитку пізнавального інтересу до вивчення фізики. Проаналізовано сучасні інструменти, які дають можливість вчителю зацікавити учня і спонукати до дії — вивчення фізики. Застосування сучасних методів для вивчення фізики, які подано у статті, відкривають шлях до пізнання природи, перетворюють навчання в цікаву, стимулюючу, дослідницьку діяльність.
    Використання різних методів, засобів і прийомів вивчення фізики дає на уроках надійний ефект, якщо вчитель правильно вміє поєднувати сучасні і традиційні засоби навчання, враховуючи психологічні особливості дітей і йде в ногу з часом. Погоджуюсь із думкою автора статті,що на розвиток інтересу до вивчення фізики важливе значення має форма проведення вчителем уроків, бо учитель – це головний творець, від якого залежить бажання дітей вивчати фізику. Зрозуміло, що зацікавити усіх учнів фізикою неможливо, але робити це завжди варто, незалежно від форми навчання.

  • #4

    Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021)

    Зацікавити учнів навчанням досить складно! Автор дає дієві поради педагогам як урізноманітнити навчальний процес в умовах дистанційного та змішіного навчання. Дякую за інформацію!

  • #3

    Віталій Бондаренко КЗ "Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 16:35)

    Автор поділилась власними напрацюваннями щодо впровадження якісного навчання з використанням цифрових технологій, які дають можливість вчителю зацікавити учня і спонукати до дії — вивчення фізики в умовах дистанційного та змішаного навчання.

  • #2

    О.Лебідь КЗ" Завадівська гімназія" (Saturday, 16 January 2021 18:42)

    Фізик одна з фундаментальних наук. Вона справила настільки серйозний вплив на життя людства, що цього просто неможливо не помітити. Тому в сучасних умовах велике мистецтво стимулювати учнів оцінити заслуги цієї науки, а найголовніше, запалити бажанням вивчати цей предмет. Тому володіння сучасними методами, знаннями засобів і приймів є необхідною умовою досягнення успіху. Дякую за матеріал. Творчих успіхів і талановитих учнів.

  • #1

    Віктория Качур (Saturday, 16 January 2021 13:18)

    Стаття знайомить з сучасними інструментами вчителя, які в умовах дистанційного або змішаного навчання допоможуть зацікавити учнів та будуть мотивувати їх до вивчення фізики.