Садовніченко Андрій, КУ МЦПРПП(Friday, 29 January 2021 10:18)
Знайомлячись зі змістом статті, розумієш - який колосальний обсяг роботи виконала Людмила Євгеніївна! Відчувається високий рівень володіння цифровими інструментами і творчий вогонь.
#15
Мерещенко Г.О.Завадівська гімназія(Thursday, 28 January 2021 18:33)
Дякую Людмилі Євгеніівні за корисну статтю. Інформація актульна в умовах сьогодення.
''Всьому, що необхідно знати, навчити не можна, але вчитель може зробити тільки одне - вказати дорогу''.
#14
Наталя Ковальчук(Thursday, 28 January 2021 15:37)
Отримання якісних знань з фізики і мотивація учнів взаємопов'язані. В статті розкрито , як саме спонукати учнів до вивчення математики під час дистанційного навчання. Дякую за корисну інформацію
#13
Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021 15:20)
У своїй статті Людмила Євгеніївна надала гарні рекомендації для педагогів, а також вказала на подальші перспективи: дистанційне навчання відкриває учням доступ до нетрадиційних джерел інформації,
підвищує ефективність самостійної роботи, дає зовсім нові можливості для творчості, знаходження і закріплення навчальних знань.
Бажаю успіхів в цікавій роботі.
#12
Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021 10:51)
Стаття Людмили Євгеніївни цікава, актуальна. Автор проаналізувала сучасні інструменти, які дають можливість вчителю зацікавити учня і спонукати до дії — вивчення такого цікавого предмету як фізика.
Адже сучасні методи відкривають шлях до пізнання світу, природи, перетворюють навчання в цікаву, стимулюючу, дослідницьку діяльність.
#11
Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021 09:53)
Дякую за чудову статтю! Інформація корисна і актуальна в нашому сьогоденні.
#10
Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія(Thursday, 28 January 2021 08:36)
Матеріал даної статті наразі стане помічником у роботі сучасного вчителя фізики. Адже фізика є тим предметом, що дає можливість пізнання навколишнього світу. І оскільки це теоретична наука,
мотивувати сучасного учня в умовах дистанційного та змішаного навчання доволі складно.
#9
Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія"(Wednesday, 27 January 2021 09:18)
Використання змішаного навчання - це виклик сьогодення і він має свої переваги та недоліки. Але, як влучно зазначено автором статті, не вистачає практичних порад як спонукати до такого навчання
дітей. Тому основна робота лягає на плечі учителя - головного творця, від якого залежить бажання дітей вивчати фізику. Я погоджуюся з висновком Людмили Євгеніївни, що використання різних методів,
засобів і прийомів вивчення фізики дає на уроках надійний ефект, якщо вчитель правильно вміє поєднувати сучасні і традиційні засоби навчання, враховуючи психологічні особливості дітей і йде в ногу з
часом. Стаття інформативна, актуальна та цікава.
#8
Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія"(Tuesday, 19 January 2021 19:42)
Сьогодення диктує нам нові правила життя, тож надзвичайно важливо зацікавити здобувачів освіти. Особливо важко проводити досліди в домашніх умовах! Тож Інтернет та інтерактивні технології стають у
нагоді, дозволяє зробити урок цікавим!
#7
Наталія Макарова(Tuesday, 19 January 2021 18:13)
Дякую авторові статті за дієві поради , щодо використання інтерактивного інструментарію на уроках.
#6
Журавльова Анастасія(Tuesday, 19 January 2021 17:37)
Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую.
#5
Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія "(Tuesday, 19 January 2021 11:10)
У статті розглянуто шляхи розвитку пізнавального інтересу до вивчення фізики. Проаналізовано сучасні інструменти, які дають можливість вчителю зацікавити учня і спонукати до дії — вивчення фізики.
Застосування сучасних методів для вивчення фізики, які подано у статті, відкривають шлях до пізнання природи, перетворюють навчання в цікаву, стимулюючу, дослідницьку діяльність.
Використання різних методів, засобів і прийомів вивчення фізики дає на уроках надійний ефект, якщо вчитель правильно вміє поєднувати сучасні і традиційні засоби навчання, враховуючи психологічні
особливості дітей і йде в ногу з часом. Погоджуюсь із думкою автора статті,що на розвиток інтересу до вивчення фізики важливе значення має форма проведення вчителем уроків, бо учитель – це головний
творець, від якого залежить бажання дітей вивчати фізику. Зрозуміло, що зацікавити усіх учнів фізикою неможливо, але робити це завжди варто, незалежно від форми навчання.
#4
Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія"(Tuesday, 19 January 2021)
Зацікавити учнів навчанням досить складно! Автор дає дієві поради педагогам як урізноманітнити навчальний процес в умовах дистанційного та змішіного навчання. Дякую за інформацію!
#3
Віталій Бондаренко КЗ "Завадівська гімназія"(Monday, 18 January 2021 16:35)
Автор поділилась власними напрацюваннями щодо впровадження якісного навчання з використанням цифрових технологій, які дають можливість вчителю зацікавити учня і спонукати до дії — вивчення фізики в
умовах дистанційного та змішаного навчання.
#2
О.Лебідь КЗ" Завадівська гімназія"(Saturday, 16 January 2021 18:42)
Фізик одна з фундаментальних наук. Вона справила настільки серйозний вплив на життя людства, що цього просто неможливо не помітити. Тому в сучасних умовах велике мистецтво стимулювати учнів оцінити
заслуги цієї науки, а найголовніше, запалити бажанням вивчати цей предмет. Тому володіння сучасними методами, знаннями засобів і приймів є необхідною умовою досягнення успіху. Дякую за матеріал.
Творчих успіхів і талановитих учнів.
#1
Віктория Качур(Saturday, 16 January 2021 13:18)
Стаття знайомить з сучасними інструментами вчителя, які в умовах дистанційного або змішаного навчання допоможуть зацікавити учнів та будуть мотивувати їх до вивчення фізики.
Садовніченко Андрій, КУ МЦПРПП (Friday, 29 January 2021 10:18)
Знайомлячись зі змістом статті, розумієш - який колосальний обсяг роботи виконала Людмила Євгеніївна! Відчувається високий рівень володіння цифровими інструментами і творчий вогонь.
Мерещенко Г.О.Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 18:33)
Дякую Людмилі Євгеніівні за корисну статтю. Інформація актульна в умовах сьогодення.
''Всьому, що необхідно знати, навчити не можна, але вчитель може зробити тільки одне - вказати дорогу''.
Наталя Ковальчук (Thursday, 28 January 2021 15:37)
Отримання якісних знань з фізики і мотивація учнів взаємопов'язані. В статті розкрито , як саме спонукати учнів до вивчення математики під час дистанційного навчання. Дякую за корисну інформацію
Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 15:20)
У своїй статті Людмила Євгеніївна надала гарні рекомендації для педагогів, а також вказала на подальші перспективи: дистанційне навчання відкриває учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає зовсім нові можливості для творчості, знаходження і закріплення навчальних знань.
Бажаю успіхів в цікавій роботі.
Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 10:51)
Стаття Людмили Євгеніївни цікава, актуальна. Автор проаналізувала сучасні інструменти, які дають можливість вчителю зацікавити учня і спонукати до дії — вивчення такого цікавого предмету як фізика. Адже сучасні методи відкривають шлях до пізнання світу, природи, перетворюють навчання в цікаву, стимулюючу, дослідницьку діяльність.
Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 09:53)
Дякую за чудову статтю! Інформація корисна і актуальна в нашому сьогоденні.
Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 08:36)
Матеріал даної статті наразі стане помічником у роботі сучасного вчителя фізики. Адже фізика є тим предметом, що дає можливість пізнання навколишнього світу. І оскільки це теоретична наука, мотивувати сучасного учня в умовах дистанційного та змішаного навчання доволі складно.
Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія" (Wednesday, 27 January 2021 09:18)
Використання змішаного навчання - це виклик сьогодення і він має свої переваги та недоліки. Але, як влучно зазначено автором статті, не вистачає практичних порад як спонукати до такого навчання дітей. Тому основна робота лягає на плечі учителя - головного творця, від якого залежить бажання дітей вивчати фізику. Я погоджуюся з висновком Людмили Євгеніївни, що використання різних методів, засобів і прийомів вивчення фізики дає на уроках надійний ефект, якщо вчитель правильно вміє поєднувати сучасні і традиційні засоби навчання, враховуючи психологічні особливості дітей і йде в ногу з часом. Стаття інформативна, актуальна та цікава.
Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 19:42)
Сьогодення диктує нам нові правила життя, тож надзвичайно важливо зацікавити здобувачів освіти. Особливо важко проводити досліди в домашніх умовах! Тож Інтернет та інтерактивні технології стають у нагоді, дозволяє зробити урок цікавим!
Наталія Макарова (Tuesday, 19 January 2021 18:13)
Дякую авторові статті за дієві поради , щодо використання інтерактивного інструментарію на уроках.
Журавльова Анастасія (Tuesday, 19 January 2021 17:37)
Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую.
Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія " (Tuesday, 19 January 2021 11:10)
У статті розглянуто шляхи розвитку пізнавального інтересу до вивчення фізики. Проаналізовано сучасні інструменти, які дають можливість вчителю зацікавити учня і спонукати до дії — вивчення фізики. Застосування сучасних методів для вивчення фізики, які подано у статті, відкривають шлях до пізнання природи, перетворюють навчання в цікаву, стимулюючу, дослідницьку діяльність.
Використання різних методів, засобів і прийомів вивчення фізики дає на уроках надійний ефект, якщо вчитель правильно вміє поєднувати сучасні і традиційні засоби навчання, враховуючи психологічні особливості дітей і йде в ногу з часом. Погоджуюсь із думкою автора статті,що на розвиток інтересу до вивчення фізики важливе значення має форма проведення вчителем уроків, бо учитель – це головний творець, від якого залежить бажання дітей вивчати фізику. Зрозуміло, що зацікавити усіх учнів фізикою неможливо, але робити це завжди варто, незалежно від форми навчання.
Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021)
Зацікавити учнів навчанням досить складно! Автор дає дієві поради педагогам як урізноманітнити навчальний процес в умовах дистанційного та змішіного навчання. Дякую за інформацію!
Віталій Бондаренко КЗ "Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 16:35)
Автор поділилась власними напрацюваннями щодо впровадження якісного навчання з використанням цифрових технологій, які дають можливість вчителю зацікавити учня і спонукати до дії — вивчення фізики в умовах дистанційного та змішаного навчання.
О.Лебідь КЗ" Завадівська гімназія" (Saturday, 16 January 2021 18:42)
Фізик одна з фундаментальних наук. Вона справила настільки серйозний вплив на життя людства, що цього просто неможливо не помітити. Тому в сучасних умовах велике мистецтво стимулювати учнів оцінити заслуги цієї науки, а найголовніше, запалити бажанням вивчати цей предмет. Тому володіння сучасними методами, знаннями засобів і приймів є необхідною умовою досягнення успіху. Дякую за матеріал. Творчих успіхів і талановитих учнів.
Віктория Качур (Saturday, 16 January 2021 13:18)
Стаття знайомить з сучасними інструментами вчителя, які в умовах дистанційного або змішаного навчання допоможуть зацікавити учнів та будуть мотивувати їх до вивчення фізики.