Comments: 19 (Discussion closed)
  • #19

    Садовніченко Андрій, КУ МЦПРПП (Friday, 29 January 2021 10:10)

    Олена Вікторівна висвітлювала актуальне питання в сучасних умовах. В статті продемонстровано шляхи використання різноманітних цифрових інструментів для отримання високого результати роботи вчителя.
    Поєднання професіоналізму і майстерності!

  • #18

    Алла Головатюк ЗОШ №4 (Thursday, 28 January 2021 21:58)


    Дякую, Вам, Олено Вікторівно, що поділились своїм досвідом роботи і вдало розкрили у статті ознаки змішаного навчання, критерії вибору дистанційного навчання, його переваги і недоліки, способи мотивації та залучення учнів до вивчення математики. Застосування дистанційної та змішаної форм навчання в освітньому процесі відкриває широкі можливості для здійснення самостійної роботи учнів під керівництвом вчителя, сприяє розвитку самостійної творчої діяльності, стимулює одержання додаткових знань та їх закріплення. Бажаю творчої наснаги та успіхів!

  • #17

    Мерещенко Г.О. ,Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 18:27)

    Дистанційне навчання - це насамперед навчання. Учень має пройти шлях від сприйняття інформаціі до іі розуміння, запам'ятовування, відтворення, використання на різних рівнях.
    І саме мотиваційний компонент є одним із найважливішим. Дякую Олені Вікторівні за змістовну та сучасну статтю.

  • #16

    Наталя Ковальчук (Thursday, 28 January 2021 15:35)

    Отримання якісних математичних знань і мотивація учнів взаємопов'язані. В статті розкрито , як саме спонукати учнів до вивчення математики під час дистанційного навчання. Дякую за корисну інформацію

  • #15

    Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 15:13)

    Цікаві та доступні пояснення і рекомендації. Для себе у статті відкрила додаткове розширення EquatIO - Math made digital для введення математичних формул, хочу попрацювати з ним, оскільки раніше їх демонстрація викликала труднощі.
    Дякую Олені Вікторівні за інформацію. Бажаю подальших успіхів і цікавих проєктів.

  • #14

    Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021)

    В умовах дистанційного навчання дуже важко зацікавити учнів до вивчення математичних дисциплін. Упровадження дистанційних технологій в освітній процес, спрямоване на глибше розуміння навчального матеріалу, формування необхідних для навчання компетенцій.

  • #13

    Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 10:44)

    Автор статті розглянула питання дистанційного навчання, його переваги і недоліки, способи мотивації та залучення учнів до вивчення математики під час такого навчання. Також описано власні напрацювання Олени Володимирівни з використанням цифрових технологій. Стаття цікава, актуальна, інформативна.

  • #12

    Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 09:52)

    Дякую за чудову статтю! Інформація корисна і актуальна в нашому сьогоденні.

  • #11

    Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 08:28)

    Матеріал статті несе не тільки інформативний характер, а беззаперечне практичне значення, досвід практичної роботи відрізком у неповний рік.

  • #10

    Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія" (Wednesday, 27 January 2021 08:54)

    Стаття інформативна та актуальна. Олена Вікторівна з власного досвіду проаналізувала переваги та недоліки використання дистанційного навчання. І я повністю погоджуюся з автором статті, що залучення учнів до створення власних інформаційних продуктів стане гарним стимулом засвоїти і відтворити засвоєний матеріал, продемонструвати свою роботу однокласникам незвичним, цікавим, сучасним способом.

  • #9

    Богодіст Людмила, КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 21 January 2021 00:01)

    Діти і вчителі опинились в умовах дистанційного навчвння. Вчителі розширили свої навички при роботі з різними платформами, учні почали використовувати телефони не тільки для перегляду відео, а й для навчання. Дуже радує, що ми не втрачаємо зв'язок між учнями і вчителями.
    Стаття цікава і змістовна. Особливіо цікаво познайомитись з досвідом колеги.

  • #8

    Наталія Макарова (Tuesday, 19 January 2021 18:02)

    Сьогодні кожен день з‘являються нові хмарні сервіси, які дозволяють вчителю змінити навчально-виховний процес. Здобувачі освіти дістають можливість застосовувати на практиці найсучасніші комп’ютерні технології. В будь-якій аудиторії можна організувати сучасний навчальний процес, використовуючи ноутбуки і безпровідну мережу.
    Олена Вікторівна висвітлила у статті власний досвід і напрацювання, де сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.

  • #7

    Журавльова Анастасія (Tuesday, 19 January 2021 17:34)

    Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую за корисну інформацію.

  • #6

    Прядун Тетяна НВО #17 (Tuesday, 19 January 2021 12:59)

    Дякую, інформативно.
    Ділимося досвідом "свої своїм і по своє".

  • #5

    Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія " (Tuesday, 19 January 2021 10:58)

    У статті розглядається питання дистанційного навчання, його переваг і недоліків, способів мотивації та залучення учнів до вивчення математики під час такого навчання. Також описано власні напрацювання вчителя зі впровадження якісного навчання з використанням цифрових технологій Повністю підтримую автора статті, що організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто, тому що зміни у формі навчання вимагають узгодженої співпраці між батьками, дітьми, вчителями. Від грамотної, злагодженої співпраці залежатиме успіх освітнього процесу в ситуації яка склалась. Головне, що
    дистанційне навчання дасть тоді результати, якщо буде посильним для всіх учасників освітнього процесу. Дякую Олені Вікторівні за статтю.Бажаю ЗДОРОВ"Я.

  • #4

    Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 09:54)

    Погоджуюсь з думкою автора, що в умовах дистанційного навчання важливо обрати найефективніші технології, які дадуть бажаний результат і вчителю і учням.

  • #3

    Віталій Бондаренко КЗ " Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 16:08)

    Дякую автору статті за детальний аналіз дистанційного та змішаного навчання в сучасних умовах, його переваг і недоліків, способів мотивації та залучення учнів до вивчення математики під час такого навчання.

  • #2

    Інна (Saturday, 16 January 2021 18:06)

    Дуже своєчасна стаття. Дякую автору за опис власного досвіду впровадження дистанційного навчання. Бажаю творчих успіхів.

  • #1

    Віктория Качур (Friday, 15 January 2021 20:51)

    В статті висвітлено проблеми використання платформ дистанційного та змішаного навчання, розкрито ефективність їх використання. Автор поділилась власними напрацюваннями щодо впровадження якісного навчання з використанням цифрових технологій у Комунальному закладі «Завадівська гімназія Міської ради міста Кропивницького».