Садовніченко Андрій, КУ МЦПРПП(Friday, 29 January 2021 10:10)
Олена Вікторівна висвітлювала актуальне питання в сучасних умовах. В статті продемонстровано шляхи використання різноманітних цифрових інструментів для отримання високого результати роботи
вчителя.
Поєднання професіоналізму і майстерності!
#18
Алла Головатюк ЗОШ №4(Thursday, 28 January 2021 21:58)
Дякую, Вам, Олено Вікторівно, що поділились своїм досвідом роботи і вдало розкрили у статті ознаки змішаного навчання, критерії вибору дистанційного навчання, його переваги і недоліки, способи
мотивації та залучення учнів до вивчення математики. Застосування дистанційної та змішаної форм навчання в освітньому процесі відкриває широкі можливості для здійснення самостійної роботи учнів під
керівництвом вчителя, сприяє розвитку самостійної творчої діяльності, стимулює одержання додаткових знань та їх закріплення. Бажаю творчої наснаги та успіхів!
#17
Мерещенко Г.О. ,Завадівська гімназія(Thursday, 28 January 2021 18:27)
Дистанційне навчання - це насамперед навчання. Учень має пройти шлях від сприйняття інформаціі до іі розуміння, запам'ятовування, відтворення, використання на різних рівнях.
І саме мотиваційний компонент є одним із найважливішим. Дякую Олені Вікторівні за змістовну та сучасну статтю.
#16
Наталя Ковальчук(Thursday, 28 January 2021 15:35)
Отримання якісних математичних знань і мотивація учнів взаємопов'язані. В статті розкрито , як саме спонукати учнів до вивчення математики під час дистанційного навчання. Дякую за корисну інформацію
#15
Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021 15:13)
Цікаві та доступні пояснення і рекомендації. Для себе у статті відкрила додаткове розширення EquatIO - Math made digital для введення математичних формул, хочу попрацювати з ним, оскільки раніше їх
демонстрація викликала труднощі.
Дякую Олені Вікторівні за інформацію. Бажаю подальших успіхів і цікавих проєктів.
#14
Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021)
В умовах дистанційного навчання дуже важко зацікавити учнів до вивчення математичних дисциплін. Упровадження дистанційних технологій в освітній процес, спрямоване на глибше розуміння навчального
матеріалу, формування необхідних для навчання компетенцій.
#13
Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021 10:44)
Автор статті розглянула питання дистанційного навчання, його переваги і недоліки, способи мотивації та залучення учнів до вивчення математики під час такого навчання. Також описано власні
напрацювання Олени Володимирівни з використанням цифрових технологій. Стаття цікава, актуальна, інформативна.
#12
Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021 09:52)
Дякую за чудову статтю! Інформація корисна і актуальна в нашому сьогоденні.
#11
Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія(Thursday, 28 January 2021 08:28)
Матеріал статті несе не тільки інформативний характер, а беззаперечне практичне значення, досвід практичної роботи відрізком у неповний рік.
#10
Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія"(Wednesday, 27 January 2021 08:54)
Стаття інформативна та актуальна. Олена Вікторівна з власного досвіду проаналізувала переваги та недоліки використання дистанційного навчання. І я повністю погоджуюся з автором статті, що залучення
учнів до створення власних інформаційних продуктів стане гарним стимулом засвоїти і відтворити засвоєний матеріал, продемонструвати свою роботу однокласникам незвичним, цікавим, сучасним способом.
#9
Богодіст Людмила, КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 21 January 2021 00:01)
Діти і вчителі опинились в умовах дистанційного навчвння. Вчителі розширили свої навички при роботі з різними платформами, учні почали використовувати телефони не тільки для перегляду відео, а й для
навчання. Дуже радує, що ми не втрачаємо зв'язок між учнями і вчителями.
Стаття цікава і змістовна. Особливіо цікаво познайомитись з досвідом колеги.
#8
Наталія Макарова(Tuesday, 19 January 2021 18:02)
Сьогодні кожен день з‘являються нові хмарні сервіси, які дозволяють вчителю змінити навчально-виховний процес. Здобувачі освіти дістають можливість застосовувати на практиці найсучасніші комп’ютерні
технології. В будь-якій аудиторії можна організувати сучасний навчальний процес, використовуючи ноутбуки і безпровідну мережу.
Олена Вікторівна висвітлила у статті власний досвід і напрацювання, де сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.
#7
Журавльова Анастасія(Tuesday, 19 January 2021 17:34)
Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую за корисну інформацію.
#6
Прядун Тетяна НВО #17(Tuesday, 19 January 2021 12:59)
Дякую, інформативно.
Ділимося досвідом "свої своїм і по своє".
#5
Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія "(Tuesday, 19 January 2021 10:58)
У статті розглядається питання дистанційного навчання, його переваг і недоліків, способів мотивації та залучення учнів до вивчення математики під час такого навчання. Також описано власні
напрацювання вчителя зі впровадження якісного навчання з використанням цифрових технологій Повністю підтримую автора статті, що організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій,
надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто, тому що зміни у формі навчання вимагають узгодженої співпраці між батьками, дітьми, вчителями. Від грамотної,
злагодженої співпраці залежатиме успіх освітнього процесу в ситуації яка склалась. Головне, що
дистанційне навчання дасть тоді результати, якщо буде посильним для всіх учасників освітнього процесу. Дякую Олені Вікторівні за статтю.Бажаю ЗДОРОВ"Я.
#4
Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія"(Tuesday, 19 January 2021 09:54)
Погоджуюсь з думкою автора, що в умовах дистанційного навчання важливо обрати найефективніші технології, які дадуть бажаний результат і вчителю і учням.
#3
Віталій Бондаренко КЗ " Завадівська гімназія"(Monday, 18 January 2021 16:08)
Дякую автору статті за детальний аналіз дистанційного та змішаного навчання в сучасних умовах, його переваг і недоліків, способів мотивації та залучення учнів до вивчення математики під час такого
навчання.
#2
Інна(Saturday, 16 January 2021 18:06)
Дуже своєчасна стаття. Дякую автору за опис власного досвіду впровадження дистанційного навчання. Бажаю творчих успіхів.
#1
Віктория Качур(Friday, 15 January 2021 20:51)
В статті висвітлено проблеми використання платформ дистанційного та змішаного навчання, розкрито ефективність їх використання. Автор поділилась власними напрацюваннями щодо впровадження якісного
навчання з використанням цифрових технологій у Комунальному закладі «Завадівська гімназія Міської ради міста Кропивницького».
Садовніченко Андрій, КУ МЦПРПП (Friday, 29 January 2021 10:10)
Олена Вікторівна висвітлювала актуальне питання в сучасних умовах. В статті продемонстровано шляхи використання різноманітних цифрових інструментів для отримання високого результати роботи вчителя.
Поєднання професіоналізму і майстерності!
Алла Головатюк ЗОШ №4 (Thursday, 28 January 2021 21:58)
Дякую, Вам, Олено Вікторівно, що поділились своїм досвідом роботи і вдало розкрили у статті ознаки змішаного навчання, критерії вибору дистанційного навчання, його переваги і недоліки, способи мотивації та залучення учнів до вивчення математики. Застосування дистанційної та змішаної форм навчання в освітньому процесі відкриває широкі можливості для здійснення самостійної роботи учнів під керівництвом вчителя, сприяє розвитку самостійної творчої діяльності, стимулює одержання додаткових знань та їх закріплення. Бажаю творчої наснаги та успіхів!
Мерещенко Г.О. ,Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 18:27)
Дистанційне навчання - це насамперед навчання. Учень має пройти шлях від сприйняття інформаціі до іі розуміння, запам'ятовування, відтворення, використання на різних рівнях.
І саме мотиваційний компонент є одним із найважливішим. Дякую Олені Вікторівні за змістовну та сучасну статтю.
Наталя Ковальчук (Thursday, 28 January 2021 15:35)
Отримання якісних математичних знань і мотивація учнів взаємопов'язані. В статті розкрито , як саме спонукати учнів до вивчення математики під час дистанційного навчання. Дякую за корисну інформацію
Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 15:13)
Цікаві та доступні пояснення і рекомендації. Для себе у статті відкрила додаткове розширення EquatIO - Math made digital для введення математичних формул, хочу попрацювати з ним, оскільки раніше їх демонстрація викликала труднощі.
Дякую Олені Вікторівні за інформацію. Бажаю подальших успіхів і цікавих проєктів.
Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021)
В умовах дистанційного навчання дуже важко зацікавити учнів до вивчення математичних дисциплін. Упровадження дистанційних технологій в освітній процес, спрямоване на глибше розуміння навчального матеріалу, формування необхідних для навчання компетенцій.
Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 10:44)
Автор статті розглянула питання дистанційного навчання, його переваги і недоліки, способи мотивації та залучення учнів до вивчення математики під час такого навчання. Також описано власні напрацювання Олени Володимирівни з використанням цифрових технологій. Стаття цікава, актуальна, інформативна.
Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 09:52)
Дякую за чудову статтю! Інформація корисна і актуальна в нашому сьогоденні.
Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 08:28)
Матеріал статті несе не тільки інформативний характер, а беззаперечне практичне значення, досвід практичної роботи відрізком у неповний рік.
Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія" (Wednesday, 27 January 2021 08:54)
Стаття інформативна та актуальна. Олена Вікторівна з власного досвіду проаналізувала переваги та недоліки використання дистанційного навчання. І я повністю погоджуюся з автором статті, що залучення учнів до створення власних інформаційних продуктів стане гарним стимулом засвоїти і відтворити засвоєний матеріал, продемонструвати свою роботу однокласникам незвичним, цікавим, сучасним способом.
Богодіст Людмила, КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 21 January 2021 00:01)
Діти і вчителі опинились в умовах дистанційного навчвння. Вчителі розширили свої навички при роботі з різними платформами, учні почали використовувати телефони не тільки для перегляду відео, а й для навчання. Дуже радує, що ми не втрачаємо зв'язок між учнями і вчителями.
Стаття цікава і змістовна. Особливіо цікаво познайомитись з досвідом колеги.
Наталія Макарова (Tuesday, 19 January 2021 18:02)
Сьогодні кожен день з‘являються нові хмарні сервіси, які дозволяють вчителю змінити навчально-виховний процес. Здобувачі освіти дістають можливість застосовувати на практиці найсучасніші комп’ютерні технології. В будь-якій аудиторії можна організувати сучасний навчальний процес, використовуючи ноутбуки і безпровідну мережу.
Олена Вікторівна висвітлила у статті власний досвід і напрацювання, де сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.
Журавльова Анастасія (Tuesday, 19 January 2021 17:34)
Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую за корисну інформацію.
Прядун Тетяна НВО #17 (Tuesday, 19 January 2021 12:59)
Дякую, інформативно.
Ділимося досвідом "свої своїм і по своє".
Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія " (Tuesday, 19 January 2021 10:58)
У статті розглядається питання дистанційного навчання, його переваг і недоліків, способів мотивації та залучення учнів до вивчення математики під час такого навчання. Також описано власні напрацювання вчителя зі впровадження якісного навчання з використанням цифрових технологій Повністю підтримую автора статті, що організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто, тому що зміни у формі навчання вимагають узгодженої співпраці між батьками, дітьми, вчителями. Від грамотної, злагодженої співпраці залежатиме успіх освітнього процесу в ситуації яка склалась. Головне, що
дистанційне навчання дасть тоді результати, якщо буде посильним для всіх учасників освітнього процесу. Дякую Олені Вікторівні за статтю.Бажаю ЗДОРОВ"Я.
Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 09:54)
Погоджуюсь з думкою автора, що в умовах дистанційного навчання важливо обрати найефективніші технології, які дадуть бажаний результат і вчителю і учням.
Віталій Бондаренко КЗ " Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 16:08)
Дякую автору статті за детальний аналіз дистанційного та змішаного навчання в сучасних умовах, його переваг і недоліків, способів мотивації та залучення учнів до вивчення математики під час такого навчання.
Інна (Saturday, 16 January 2021 18:06)
Дуже своєчасна стаття. Дякую автору за опис власного досвіду впровадження дистанційного навчання. Бажаю творчих успіхів.
Віктория Качур (Friday, 15 January 2021 20:51)
В статті висвітлено проблеми використання платформ дистанційного та змішаного навчання, розкрито ефективність їх використання. Автор поділилась власними напрацюваннями щодо впровадження якісного навчання з використанням цифрових технологій у Комунальному закладі «Завадівська гімназія Міської ради міста Кропивницького».