Швець Анна, НВК "Кіровоградський колегіум"(Friday, 29 January 2021 09:30)
Я погоджуюсь з автором, що сучасному вихователю вкрай необхідно володіти технічним інструментарієм, інформатикою, різноманітними програмами. Крім того це стає актуальним не лише під час дистанційного
навчання, а й під час очного, коли ми можемо використовувати різноманітні технології під час виховних годин чи для урізноманітнення дозвілля дітей. Особливо дякую за сайти для дітей українською
мовою.
#6
Людмила Слюсаренко Гімназія імені Олександра Пушкіна(Thursday, 28 January 2021 19:38)
Я погоджуюся з автором статті, що вихователь групи продовженого дня має розвивати пізнавальну компетентність учнів не тільки очно, а й у період дистанційного та змішаного навчання. А особливо
підібрати такі форми та методи роботи, щоб дітям було цікаво. Успіхів та здоров'я !
#5
НВК №34 ДЮЦ Литвин Світлана(Wednesday, 27 January 2021 11:40)
Дякую! Цікава стаття! Із задоволенням використовуємо! Успіхів!
#4
Аліна Яблонська, НВО №25(Wednesday, 27 January 2021 02:55)
Дякую автору за статтю. Повністю згодна, під час дистанційного навчання все ще дуже важливим, залишається зв’язок з учнем та батьками. Під час очного навчання кожен має можливість поставити питання й
одразу отримати відповідь. Учень, що знаходиться на відстані, не має такої можливості. З часом у нього може згаснути інтерес, розсіюватися увага. Дитині важко стимулювати себе до самостійного
навчання, оскільки вона не знаходиться в колективі, де існує ще й такий стимул як конкуренція або просто проведення емоційної дискусії з певного питання. Учень має відчувати, що його викладач не
суворий контролер, а добрий учитель, який завжди допоможе, змотивує.
#3
Панежа Надія НВО №25(Friday, 22 January 2021 21:34)
Корисна стаття, змістовне наповнення, яке стане в нагоді під час дистанційного навчання на групі подовженого дня. Дякую, що поділились власним досвідом!
#2
Ірина(Tuesday, 19 January 2021 16:44)
Цікаві сайти для розвитку дітей. Використовуємо. Дякую!
#1
Ада Левшун, НВО №25(Saturday, 16 January 2021 11:28)
Антоніна Сергіївна наголошує в своїй статті, що лише спільними зусиллями активної тристоронньої співпраці можна досягти ефективних результатів у навчанні молодших школярів.
Інструменти спілкування у дистанційному навчанні, які забезпечують спілкування та тристоронню взаємодію (вихователь, діти, батьки):
- для асинхроного навчання - електронна пошта, форум, блог, середовище Classroom;
- для синхронного навчання — чат, відеоконференція, соціальні мережі та Viber.
Кожен педагог визначає ефективність прийомів відповідно до свого класу, предмету, вікових особливостей здобувачів освіти.
Швець Анна, НВК "Кіровоградський колегіум" (Friday, 29 January 2021 09:30)
Я погоджуюсь з автором, що сучасному вихователю вкрай необхідно володіти технічним інструментарієм, інформатикою, різноманітними програмами. Крім того це стає актуальним не лише під час дистанційного навчання, а й під час очного, коли ми можемо використовувати різноманітні технології під час виховних годин чи для урізноманітнення дозвілля дітей. Особливо дякую за сайти для дітей українською мовою.
Людмила Слюсаренко Гімназія імені Олександра Пушкіна (Thursday, 28 January 2021 19:38)
Я погоджуюся з автором статті, що вихователь групи продовженого дня має розвивати пізнавальну компетентність учнів не тільки очно, а й у період дистанційного та змішаного навчання. А особливо підібрати такі форми та методи роботи, щоб дітям було цікаво. Успіхів та здоров'я !
НВК №34 ДЮЦ Литвин Світлана (Wednesday, 27 January 2021 11:40)
Дякую! Цікава стаття! Із задоволенням використовуємо! Успіхів!
Аліна Яблонська, НВО №25 (Wednesday, 27 January 2021 02:55)
Дякую автору за статтю. Повністю згодна, під час дистанційного навчання все ще дуже важливим, залишається зв’язок з учнем та батьками. Під час очного навчання кожен має можливість поставити питання й одразу отримати відповідь. Учень, що знаходиться на відстані, не має такої можливості. З часом у нього може згаснути інтерес, розсіюватися увага. Дитині важко стимулювати себе до самостійного навчання, оскільки вона не знаходиться в колективі, де існує ще й такий стимул як конкуренція або просто проведення емоційної дискусії з певного питання. Учень має відчувати, що його викладач не суворий контролер, а добрий учитель, який завжди допоможе, змотивує.
Панежа Надія НВО №25 (Friday, 22 January 2021 21:34)
Корисна стаття, змістовне наповнення, яке стане в нагоді під час дистанційного навчання на групі подовженого дня. Дякую, що поділились власним досвідом!
Ірина (Tuesday, 19 January 2021 16:44)
Цікаві сайти для розвитку дітей. Використовуємо. Дякую!
Ада Левшун, НВО №25 (Saturday, 16 January 2021 11:28)
Антоніна Сергіївна наголошує в своїй статті, що лише спільними зусиллями активної тристоронньої співпраці можна досягти ефективних результатів у навчанні молодших школярів.
Інструменти спілкування у дистанційному навчанні, які забезпечують спілкування та тристоронню взаємодію (вихователь, діти, батьки):
- для асинхроного навчання - електронна пошта, форум, блог, середовище Classroom;
- для синхронного навчання — чат, відеоконференція, соціальні мережі та Viber.
Кожен педагог визначає ефективність прийомів відповідно до свого класу, предмету, вікових особливостей здобувачів освіти.