Comments: 4 (Discussion closed)
  • #4

    Тетяна Кондратенко КУ МЦПРПП (Sunday, 24 January 2021 14:07)

    Доречно розкрито зміст заявленої теми, автор наголошує на деяких формах онлайн-комунікацій, які сам використовує і спонукає колег, ділиться досвідом. Сучасний учитель готується до уроку не лише за допомогою підручника, а використовує мережу Інтернет, електронні підручники, словники, різні форми комунікації. Стаття заслуговує на увагу колег. Успіхів.

  • #3

    Чекаліна Тетяна (Saturday, 23 January 2021 19:28)

    Дякую Людмилі Василівні за розкриття важливих питань. Автор представила не тільки теоретичний аспект питання, а й практиний. Успіхів вам у подальшій роботі.

  • #2

    Ланчуковська Ліна НВО ЛШ ДНЗ"Вікторія-П" (Tuesday, 19 January 2021 18:54)

    Дякую автору за таке змістовне викладення особистого досвіду в організації дистанційного навчання, дуже імпонує, що враховуються і проблеми в його організації та перелік комунікації доступних для застосування. Відчувається систематичність і практичність, а це для мене головні критерії якісно викладеного матеріалу статті.

  • #1

    Альона Шевченко, вчителька НВК "Кіровоградський колегіум" (Sunday, 17 January 2021 18:51)

    Погоджуюся, що дистанційний формат має передбачає наявність всіх притаманних очному навчанню атрибутів, таких як групові дискусії, колективне обговорення пройденого матеріалу, живе спілкування тощо. Використання Zoom дає можливість синхронно працювати з дітьми, наочно за допомогою презентацій пояснити матеріал, прокоментувати складні моменти. Дякую авторці статті за актуальну та корисну інформацію.