Comments: 7 (Discussion closed)
  • #7

    Медведенко Надія Петрівна, заступник директора, НВК №34 (Monday, 25 January 2021 13:39)

    Тема актуальна. Доступно і чітко висвітлено питання дистанційного навчання в період карантину, вказано переваги та недоліки. Саме дистанційне навчання не обмежує можливість навчатися й удосконалюватися. Згодна з думкою, що майбутнє за змішаним навчанням. Погоджуюся з тим, що в дистанційному навчанні можна урізноманітнити завдання для здобувачів освіти. Дякую Олені Валеріївні за цікаву і змістовну статтю. Бажаю творчого натхнення, міцного здоров'я.

  • #6

    Тетяна Кондратенко КУ МЦПРПП (Sunday, 24 January 2021 13:42)

    Згодна з автором, що на учителя покладена велика місія, а особливо, коли він працює на відстані з учнями. У період карантину рекомендовано використовувати форми дистанційного навчання і ми маємо самовдосконалюватися. Вважаю, що технічні засоби навчання є і складними для учнів та й учителів, всі швидко втомлюються і псують зір. Олені Валеріївні спасибі за змістовний матеріал і натхнення!

  • #5

    Оксана Стародубцова (Sunday, 24 January 2021 11:11)

    У статті глибоко розкрито питання про особливості дистанційного навчання в системі освіти середньої та старшої школи. Пані Олена змістовно розкрила своє бачення щодо дистанційного навчання в період карантину, детально проаналізувала переваги та недоліки змішаного навчання. Погодтесь, що на сучасному етапі дистанційне навчання в школі впроваджується на рівні експерименту, і від уміння учителя та забезпеченості його комп"ютерною технікою, якісним Інтернетом залежить якість освітнього процесу. Хочеться, щоб на рівні держави вирішувався комплекс проблем дистанційного навчання. Бажаю Вам, пані Олено, натхнення та успіхів!

  • #4

    Віктория Качур (Friday, 22 January 2021 12:56)

    Вдячна авторові за глибокий, змістовний аналіз, представлений у статті!

  • #3

    Наталія Кафалінос (Tuesday, 19 January 2021 15:44)

    Досить складна тема, на жаль актуальна, повністю погоджуюся з автором праці. Є багато суперечностей на сьогоднішній день, але потрібно чітко усвідомлювати свою "роль" вчителю й учню. Завдяки співпраці буде досягнута ефективність дистанційного навчання. Але є ще ряд чинників, які не можна, не враховувати. Ми еволюціонуємо, а значить адаптуємося до сучасних умов-це процес тривалий, не легкий, новий у системі української освіти. Дякую!

  • #2

    Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія " (Tuesday, 19 January 2021 12:48)

    Повністю підтримую думку автора статті про те,що дистанційна освіта стала справжньою новацією ХХІ століття. Ефективність дистанційного навчання полягає в тому, що можливість навчатися дистанційно не обмежує можливості навчатися й удосконалюватися. Дистанційне навчання забезпечує можливість навчатися тоді, коли це зручно й у тому темпі, що обираєте самі в рамках установлених строків проведення курсів. При цьому не потрібно витрачати час на дорогу. Дистанційне навчання у сучасному світі здійснюється за допомогою таких технологій, як Інтернет, e-mail, телефонний і факсимільний зв'язок, відеоконференції, можливе також традиційне пересилання навчальних матеріалів поштою (друкованих, аудіо-, відео- й електронних навчальних матеріалів).Але ефективність дистанційного навчання залежить від якості використаних матеріалів і майстерності педагогів та викладачів-тьюторів, що беруть участь в цьому процесі.Стаття присвячена особливостям дистанційного навчання в основній та старшій школі, його перевагам та недолікам. Дякую Олені Валеріївні за змістовну статтю, окремі моменти обов"язково використаю у своїй педагогічній діяльності. Бажаю ЗДОРОВ"Я

  • #1

    Наталія Дуняшенко (Monday, 18 January 2021 10:01)

    Дякую пані Олені за цікаву статтю, адже дійсно дистанційні технології навчання - це природний етап еволюції традиційної системи освіти від дошки з крейдою до електронної дошки й комп'ютерних навчальних систем, від книжкової бібліотеки до електронної, від звичайної аудиторії до віртуальної аудиторії. Успіхів та натхнення)))