Comments: 7 (Discussion closed)
  • #7

    Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького (Saturday, 30 January 2021 16:17)

    У статті Оксана Сергіївна всебічно розглянула таке явище, як кліпове мислення, виявила причини його появи в середовищі молодого покоління, показала, як змінилося мислення сучасних школярів під впливом ІКТ і як це позначається на освітньому процесі. Погоджуюсь з автором, що поява кліпового мислення цілком закономірне явище. Дякую за огляд освітніх технологій, які найбільш оптимально враховують особливості кліпового мислення. Успіху та натхнення!

  • #6

    Наталя Бабіч, консультант КУ МЦПРПП (Thursday, 28 January 2021 18:45)

    Зацікавила стаття послідовністю донесення думки, твердженнями теорії, проведеними спостереженнями й дослідженнями. Дана проблема на часі, так як зінюється формат суспільства, а разом з ним і юного покоління вцілому. Маємо справу з оновленим генотипом підростаючого покоління. Сучасна освіта вимагає формування якісно нового підходу до освітнього процесу, що базуватиметься на формуванні та розвитку «нового мислення мислення» з урахуванням психологічних особливостей сучасних дітей. «Кліповий» спосіб роботи з інформацією додає динамізму пізнавальній навчальній діяльності, що дозволяє в умовах зростаючого обсягу навчального матеріалу встигати, іноді хоч би формально, виконати необхідні завдання. «Кліпова» поведінка дозволяє бачити багатоплановість, багатоваріантність, неоднозначність підходів до аналізу або вирішення конкретних питань і завдань (таке мислення допомагає здобувачам освіти краще усвідомлювати та розуміти найрізноманітніші зв’язки між явищами та подіями). Проте, не можна нехтувати і негативними наслідками цього явища. Побудова навчального процесу відповідно до потреб навчальної програми повинна враховувати власні задачі на тлі прогресивних змін мислення здобувачів освіти. Дякую авторці.

  • #5

    Костянтин Скляніченко (Saturday, 23 January 2021 18:05)

    Тема студіювання надзвичайно важлива та актуальна. Автор глибоко та різнобічно розкриває питання. Дякую за прекрасне дослідження

  • #4

    Анжела Ступнікова КЗНВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Saturday, 23 January 2021 08:04)

    Дуже цікаво та актуально сьогодні. Обов'язково візьму до увагу та у використання сервіси, запропоновані пані Оксаною! Дякую)

  • #3

    Тетяна Чекаліна (Friday, 22 January 2021 18:42)

    Актуальний та корисний матеріал статті. Дійсно, останнім часом відбулося багато змін . І ми маємо розуміти сучасне покоління , наших учнів. Дякую автору статті за практичні поради.

  • #2

    Олена Половенко, завідувач ОНМЦ КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" (Friday, 22 January 2021 17:02)

    Дякую за статтю. Матеріал, представлений у статті, є корисним не лише для вчителя, а й керівника закладу освіти у координуванні, проєктуванні індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога та моделювання індивідуальної траєкторії школяра. Дана тема може бути розглянута на засіданнях психологічного семінару, семінарах-практикумах. Презентовані різноманітні способи візуалізації, електронні ресурси допоможть педагогам зробити урок сучасним, інноваційним, цікавим для учнів, зорієнтованим на формування емоційного інтелекту.

  • #1

    Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Monday, 18 January 2021 21:31)

    Цінність даної роботи полягає в тому, що Оксана Сергіївна зробила акцент на визначенні поняття "кліпове мислення", а також запропонувала рекомендації щодо покращення ефективності навчання здобувачів освіти з кліповим мисленням. Також колега представила можливості використання інфографіки, як один із різноманітних способів візуалізації, що робить навчання різноманітним, захоплюючим. Стаття має практичну спрямованість і буде цікавою для педагогів різних фахів.