Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького(Saturday, 30 January 2021 16:17)
У статті Оксана Сергіївна всебічно розглянула таке явище, як кліпове мислення, виявила причини його появи в середовищі молодого покоління, показала, як змінилося мислення сучасних школярів під
впливом ІКТ і як це позначається на освітньому процесі. Погоджуюсь з автором, що поява кліпового мислення цілком закономірне явище. Дякую за огляд освітніх технологій, які найбільш оптимально
враховують особливості кліпового мислення. Успіху та натхнення!
#6
Наталя Бабіч, консультант КУ МЦПРПП(Thursday, 28 January 2021 18:45)
Зацікавила стаття послідовністю донесення думки, твердженнями теорії, проведеними спостереженнями й дослідженнями. Дана проблема на часі, так як зінюється формат суспільства, а разом з ним і юного
покоління вцілому. Маємо справу з оновленим генотипом підростаючого покоління. Сучасна освіта вимагає формування якісно нового підходу до освітнього процесу, що базуватиметься на формуванні та
розвитку «нового мислення мислення» з урахуванням психологічних особливостей сучасних дітей. «Кліповий» спосіб роботи з інформацією додає динамізму пізнавальній навчальній діяльності, що дозволяє в
умовах зростаючого обсягу навчального матеріалу встигати, іноді хоч би формально, виконати необхідні завдання. «Кліпова» поведінка дозволяє бачити багатоплановість, багатоваріантність,
неоднозначність підходів до аналізу або вирішення конкретних питань і завдань (таке мислення допомагає здобувачам освіти краще усвідомлювати та розуміти найрізноманітніші зв’язки між явищами та
подіями). Проте, не можна нехтувати і негативними наслідками цього явища. Побудова навчального процесу відповідно до потреб навчальної програми повинна враховувати власні задачі на тлі прогресивних
змін мислення здобувачів освіти. Дякую авторці.
#5
Костянтин Скляніченко(Saturday, 23 January 2021 18:05)
Тема студіювання надзвичайно важлива та актуальна. Автор глибоко та різнобічно розкриває питання. Дякую за прекрасне дослідження
#4
Анжела Ступнікова КЗНВО І-ІІІ ст. "Мрія"(Saturday, 23 January 2021 08:04)
Дуже цікаво та актуально сьогодні. Обов'язково візьму до увагу та у використання сервіси, запропоновані пані Оксаною! Дякую)
#3
Тетяна Чекаліна(Friday, 22 January 2021 18:42)
Актуальний та корисний матеріал статті. Дійсно, останнім часом відбулося багато змін . І ми маємо розуміти сучасне покоління , наших учнів. Дякую автору статті за практичні поради.
#2
Олена Половенко, завідувач ОНМЦ КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського"(Friday, 22 January 2021 17:02)
Дякую за статтю. Матеріал, представлений у статті, є корисним не лише для вчителя, а й керівника закладу освіти у координуванні, проєктуванні індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога
та моделювання індивідуальної траєкторії школяра. Дана тема може бути розглянута на засіданнях психологічного семінару, семінарах-практикумах. Презентовані різноманітні способи візуалізації,
електронні ресурси допоможть педагогам зробити урок сучасним, інноваційним, цікавим для учнів, зорієнтованим на формування емоційного інтелекту.
#1
Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький(Monday, 18 January 2021 21:31)
Цінність даної роботи полягає в тому, що Оксана Сергіївна зробила акцент на визначенні поняття "кліпове мислення", а також запропонувала рекомендації щодо покращення ефективності навчання здобувачів
освіти з кліповим мисленням. Також колега представила можливості використання інфографіки, як один із різноманітних способів візуалізації, що робить навчання різноманітним, захоплюючим. Стаття має
практичну спрямованість і буде цікавою для педагогів різних фахів.
Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького (Saturday, 30 January 2021 16:17)
У статті Оксана Сергіївна всебічно розглянула таке явище, як кліпове мислення, виявила причини його появи в середовищі молодого покоління, показала, як змінилося мислення сучасних школярів під впливом ІКТ і як це позначається на освітньому процесі. Погоджуюсь з автором, що поява кліпового мислення цілком закономірне явище. Дякую за огляд освітніх технологій, які найбільш оптимально враховують особливості кліпового мислення. Успіху та натхнення!
Наталя Бабіч, консультант КУ МЦПРПП (Thursday, 28 January 2021 18:45)
Зацікавила стаття послідовністю донесення думки, твердженнями теорії, проведеними спостереженнями й дослідженнями. Дана проблема на часі, так як зінюється формат суспільства, а разом з ним і юного покоління вцілому. Маємо справу з оновленим генотипом підростаючого покоління. Сучасна освіта вимагає формування якісно нового підходу до освітнього процесу, що базуватиметься на формуванні та розвитку «нового мислення мислення» з урахуванням психологічних особливостей сучасних дітей. «Кліповий» спосіб роботи з інформацією додає динамізму пізнавальній навчальній діяльності, що дозволяє в умовах зростаючого обсягу навчального матеріалу встигати, іноді хоч би формально, виконати необхідні завдання. «Кліпова» поведінка дозволяє бачити багатоплановість, багатоваріантність, неоднозначність підходів до аналізу або вирішення конкретних питань і завдань (таке мислення допомагає здобувачам освіти краще усвідомлювати та розуміти найрізноманітніші зв’язки між явищами та подіями). Проте, не можна нехтувати і негативними наслідками цього явища. Побудова навчального процесу відповідно до потреб навчальної програми повинна враховувати власні задачі на тлі прогресивних змін мислення здобувачів освіти. Дякую авторці.
Костянтин Скляніченко (Saturday, 23 January 2021 18:05)
Тема студіювання надзвичайно важлива та актуальна. Автор глибоко та різнобічно розкриває питання. Дякую за прекрасне дослідження
Анжела Ступнікова КЗНВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Saturday, 23 January 2021 08:04)
Дуже цікаво та актуально сьогодні. Обов'язково візьму до увагу та у використання сервіси, запропоновані пані Оксаною! Дякую)
Тетяна Чекаліна (Friday, 22 January 2021 18:42)
Актуальний та корисний матеріал статті. Дійсно, останнім часом відбулося багато змін . І ми маємо розуміти сучасне покоління , наших учнів. Дякую автору статті за практичні поради.
Олена Половенко, завідувач ОНМЦ КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" (Friday, 22 January 2021 17:02)
Дякую за статтю. Матеріал, представлений у статті, є корисним не лише для вчителя, а й керівника закладу освіти у координуванні, проєктуванні індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога та моделювання індивідуальної траєкторії школяра. Дана тема може бути розглянута на засіданнях психологічного семінару, семінарах-практикумах. Презентовані різноманітні способи візуалізації, електронні ресурси допоможть педагогам зробити урок сучасним, інноваційним, цікавим для учнів, зорієнтованим на формування емоційного інтелекту.
Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Monday, 18 January 2021 21:31)
Цінність даної роботи полягає в тому, що Оксана Сергіївна зробила акцент на визначенні поняття "кліпове мислення", а також запропонувала рекомендації щодо покращення ефективності навчання здобувачів освіти з кліповим мисленням. Також колега представила можливості використання інфографіки, як один із різноманітних способів візуалізації, що робить навчання різноманітним, захоплюючим. Стаття має практичну спрямованість і буде цікавою для педагогів різних фахів.