Comments: 8 (Discussion closed)
  • #8

    Любов Тканова , вчитель англійської мови Балашівської гімназії (Friday, 29 January 2021 20:23)

    Велика подяка за те, що поділилися з нами своїм досвідом роботи та продемонстрували можливості освітніх платформ та інтернет- ресурсів для вивчення англійської мови та їх застосування під час дистанційного навчання. Успіхів Вам і натхнення!

  • #7

    Марія Мердак (Thursday, 28 January 2021 21:48)

    Інно Андріївно, дякую Вам за цікавий та корисний досвід, ґрунтовний аналіз онлайн-сервісів та онлайн-середовищ , які стануть мені у нагоді, як молодому спеціалісту, вчителю англійської мови при організації навчання з використанням дистанційних технологій.
    З власного досвіду, хочу запропонувати до використання ресурс TED TALKS. Даний ресурс надзвичайно зручний у використанні та максимально корисний для вивчення англійської. Зміст ТЕD talks відповідає загальним компетенціям CEFR (Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти) у межах знань про світ, міжкультурної взаємодії, здатності навчатися.
    Ресурс містить відео за різними темами й «скрипти» (текст відео). Вони існують різними мовами, в тому числі і українською. Окрім скриптів, TED надає субтитри різними мовами. Це робить сервіс універсальним для всіх рівнів англійської. Для початкового – учні обирають субтитри українською мовою, таким чином тренують навички аудіювання, сприймання мову на слух. Також корисно зберегти скрипти англійською. Після перегляду відео учні можуть прочитати текст і оцінити наскільки його розуміють.
    Для середнього – учні обирають субтитри англійською, а скрипти – українською. Вони слухають, дивляться та, якщо не розуміють – переглядають скрипти українською мовою.
    Для впевненого користувача англійської – рекомендують дивитись без субтитрів, у разі потреби переглянути скрипти англійською.
    На основі автентичних матеріалів ресурсу TED TALKS учні розвивають навички аудіювання і критичного мислення. Загалом ТED надихає, мотивує, збагачує новими ідеями, робить учнів більш освіченими та ерудованими.
    Дякую за чудову статтю)

  • #6

    Аліна Яблонська, НВО №25 (Wednesday, 27 January 2021 02:41)

    Дякую автору за детальний аналіз освітніх платформ, адже у пошуках найкращої ми не рідко витрачаєм купу часу на недієві платформи. Ознайомившись з даною статтею, я відкрила для себе ще одну освітню платформу, яку спробую адаптувати під свої уроки.

  • #5

    Васільєв Ярослав, НВО №25 (Tuesday, 26 January 2021 18:44)

    Цікава та інформативна стаття, яка дозволяє нам ознайомитися із багатьма ресурсами, які можна використовувати в своїй педагогічній діяльності будь-якому вчителеві. Тому, дякую автору і бажаю всього самого найкращого!

  • #4

    Світлана Попелівська (Sunday, 24 January 2021 17:57)

    Дистанційне навчання дійсно нещодавно увійшло в сучасну систему освіти, але, напевне, стане невід'ємною його частиною в майбутньому. Актуальність даної статті полягає в тому, що автор висвітлює саме специфіку дистанційного навчання іноземної мови, беручи до уваги всі аспекти. Стаття є не тільки інформативною, а і практично - корисною, адже колега пропонує чудовий підбір он-лайн ресурсів та освітніх платформ, якими доцільно було б користуватися при планувані роботи з відпрацювання різних видів мовленнєвої діяльності.

  • #3

    Наталія Скринік (Sunday, 24 January 2021 17:45)

    Стаття дуже інформативна. Автор доступно виклав матеріал про організацію дистанційного навчання. В статті наведені приклади дієвих та цікавих онлайн ресурсів, які будуть корисними під час навчання не тільки онлайн, а й офлайн.
    Хочу подякувати Інні Андріївні за велику кількість цікавих ресурсів та сайтів викладених в статті, які я обов'язково використаю в роботі!

  • #2

    Жукова Олександра (Friday, 22 January 2021 10:50)

    Стаття є дуже актуальною. Автор ознайомлює нас з різними онлайн-платформами, з освітнім середовищем, з теперішніми та майбутніми технологіями в освіті. Я кажу майбутніми, тому що, з'явившись відносно нещодавно, вони ще довго будуть існувати. Це дуже корисна інформація для сучасного вчителя, ознайомившись з якою, вчитель може обрати, яким саме освітнім середовищем скористатись, щоб досягнути поставленої мети. Важливою є думка про те, що під час дистанційного навчання вчителі англійської мови не повинні забувати про 4 види мовленнєвої діяльності. Стаття приваблює лаконічністю, корисною інформацією. Шановна колега іде в ногу із часом. Бажаю успіхів у подальшій роботі, досягнень, легко справлятися з викликами сьогодення!

  • #1

    Голіцина Наталія (Thursday, 21 January 2021 14:51)

    Не можу не погодитися з автором статті в тому, що всі ми стоїмо перед викликом , який демонструє нам час .Отже, для розвитку різних видів мовленнєвої діяльності, для оволодіння іноземною мовою вцілому як засобом комунікації вчителям треба забезпечити учнів можливостями практичного використання інтернет-ресурсів. І, як зазначає шановна колега, інтернет -технології зараз - це джерело інформації. В цьому і полягає актуальність їх використання в процесі вивчення іноземних мов. В статті знайшла для себе багато цікавої та корисної інформації.
    Дякую.