Comments: 12 (Discussion closed)
  • #12

    Шевченко Наталя Олександрівна, учитель ЗОШ №4 (Sunday, 31 January 2021 18:36)

    Стаття містить корисно дібраний перелік сучасних популярних платформ для дистанційного навчання, який випробуваний практично. Дякую авторці за аналіз.

  • #11

    Лабутіна Анна, вчитель зарубіжної література ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 Кропивницького (Monday, 25 January 2021 14:57)

    Стаття пані Світлани має практичний характер. Авторка у своєму матеріалі подає зразок уроку, який можна використати у роботі з класом і в синхронному режимі, і асинхронному. Практичні поради - це те, що потрібно вчителю у період карантину.

  • #10

    Мельник Наталія (Sunday, 24 January 2021 12:26)

    Дякую Світлані Олегівні за зразок дистанційного уроку зарубіжної літератури. Дуже корисний і змістовний матеріал.

  • #9

    Тетяна Кондратенко КУ МЦПРПП (Sunday, 24 January 2021 11:51)

    Дійсно, синхронне навчання має свої переваги у освітньому просторі. Ніщо не замінить швидкий зворотній зв'язок між учителем і учнем. Матеріал цікавий, а особливо розробка уроку. Дякую за співпрацю.

  • #8

    Чекаліна Тетяна (Saturday, 23 January 2021 19:24)

    Корисний та змістовний матеріал. Дякую автору. Бажаю успіхів у подальших справах.

  • #7

    Вікторія Цьома (Friday, 22 January 2021 23:47)

    Дякую Світлані Олегівні за змістовну і актуальну статтю, в якій висвітлено, як практично вчитель може працювати в синхронному і асинхронному режимі.

  • #6

    Віктория Качур (Tuesday, 19 January 2021 15:10)

    Вдячна Світлані Олегівні за змістовну статтю, за практичні поради щодо використання різноманітних сервісів в роботі вчителя в сучасних умовах. Важливо бути обізнаними з усіма можливостями, перевагами та недоліками обраних сервісів!

  • #5

    Олена Шевченко (Tuesday, 19 January 2021 11:57)

    Дякую авторові за висвітлення актуальної теми та методичні рекомендації щодо використання освітніх платформ для дистанційного навчання.

  • #4

    Олена Гетман (Monday, 18 January 2021 15:17)

    Дякую Світлані Олегівні за дуже цікаву статтю. Особливо хочу відзначити розробку уроку з використанням синхронного і асинхронного режимів у 6 класі з теми «Роль фантастики та елементів фольклору в повісті М. Гоголя «Ніч перед Різдвом». Цікаво! Повчально! Творчо! Актуально!

  • #3

    Патріман Наталія (Monday, 18 January 2021 11:23)

    Дякую Світлані Олегівні за актуальність теми та дієві методичні поради!

  • #2

    Наталія Дуняшенко (Monday, 18 January 2021 09:35)

    Дистанційне навчання є необхідною складовою в умовах сьогодення. Дякую Світлані Олегівні за практичні родзинки, які можна використати на дистанційному уроці з зарубіжної літератури в шостому класі з теми «Роль фантастики та елементів фольклору в повісті М. Гоголя «Ніч перед Різдвом». Як завжди чітко, аналітично, дієво)))

  • #1

    Оксана Єрьоміна, вчителька НВК "Кіровоградський колегіум" (Saturday, 16 January 2021 11:35)

    Більш широкого розповсюдження дистанційне навчання отримає в Україні тільки тоді, коли з'являться відповідні технічні можливості, хороші телекомунікаційні канали. Тому, на мою думку, при використанні дистанційного навчання на уроках зарубіжної літератури слід робити акцент на ситуаційну технологію та на мережеві засоби переадресації навчальних матеріалів на електронних носіях у поєднанні з друкованими матеріалами, аудіо- та відеозаписами, а мережеву взаємодію поєднати з епізодичним використанням асинхронних технологій.
    Дякую пані Світлані за актуальність теми та дієві методичні поради!