Садовніченко Андрій, КУ МЦПРПП(Thursday, 28 January 2021 20:52)
З цікавістю ознайомився з акмеологічним підходом до процесу навчання. Дуже приємно бачити вчителя, який наполегливо працює над формуванням позитивної Я-концепції учня, а щодо сучасних технологій, то
Наталя Григорівна не дає приводу сумніватися у її високому професіоналізмі!
#12
Галина Довгас, НВК №34(Monday, 25 January 2021 19:03)
На мою думку, дуже вдало підібрані задачі на знаходження числа π. Використовуються предмети побуту (чашки, блюдця), з якими діти кожного дня мають справу. Це дійсно прикладна математика. Також цікаво
подано історичні дані про число π.
Бажаю Наталії Григорівні подальших успіхів і нових цікавих проєктів!
#11
Вікторія Цьома(Saturday, 23 January 2021 13:54)
Стаття Наталії Григорівни цікава і актуальна тим, що в ній розглядається питання реалізації прикладного аспекту у викладанні математики в розрізі змішаного навчання, а це допоможе нашим учням в
майбутньому адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях. Дякую колезі за роботу і бажаю творчості і успіхів!
#10
Богодіст Людмила, КЗ "Завадівська гімназія"(Friday, 22 January 2021 23:07)
Прочитала статтю з цікавістю. Особливо було "кисло", коли читала про лимон. Стаття дуже сподобалась тим, що запропоновані оригінальні експериментальні рішення, які викорстовує автор при вивченні
математики. Одразу виникла думка, що потрібно придумати якісь власні експерименти і додати їх в роботу. Отже, дякую за ідею. А також бажаю автору статті нових цікавих знахідок при вивченні
математики.
#9
Світлана Кріпака, НВО "Мрія"(Friday, 22 January 2021 16:09)
Наталіє Григорівно, дуже цікавий і змістовний матеріал. Дізналась багато нового. Дякую! Подальших успіхів та нових звершень!!!
#8
Світлана Тіхоненко(Monday, 18 January 2021 22:50)
Пані Наталія не тільки піднімає актуальну та необхідну тему, але й демонструє прекрасні практичні матеріали
#7
Людмила Хаврюта(Monday, 18 January 2021 20:22)
Дякую Наталії Григорівні за статтю. Ця тема є актуальною на сьогоднішній день. Успіхів автору.
#6
Гаянська(Monday, 18 January 2021 15:07)
Дякую автору статті за грунтовну та практичну інформацію щодо викладання математики при змішаному навчанні
#5
Олена Гетман(Monday, 18 January 2021 15:05)
Без уміння творчо мислити жодна технологія навчання не буде ефективною. Наталія Григорівна - вчитель з творчим підходом, розвиває дослідницькі навички учнів, розширює можливості їх соціалізації через
оволодіння ІКТ. Дякую авторці за гарну і змістовну статтю. Успіхів і творчості у роботі!
#4
Олена Яремчук(Monday, 18 January 2021 14:57)
Дякую автору за змістовну та пізнавальну статтю.
#3
Солтик Ірина(Monday, 18 January 2021 14:21)
Дякую Наталі Григорівні за цікавий матеріал щодо розвитку творчості учнів на уроках математики. Успіхів і натхнення!!!
#2
Наталія Івлєва(Monday, 18 January 2021 12:02)
Дякую автору за змістовну та актуальну статтю про реалізацію прикладного аспекту у викладанні математики у розрізі змішаного навчання.
#1
Наталія Дуняшенко(Monday, 18 January 2021 09:58)
Згодна з позицією авторки статті, що завдяки дистанційній частині навчального процесу вчитель може ефективніше використовувати час уроку та сконцентруватися на практичних навичках: виконання творчих
робіт, захисті проєктів, вирішення цікавих навчальних тестів тощо. Дякую)))
Садовніченко Андрій, КУ МЦПРПП (Thursday, 28 January 2021 20:52)
З цікавістю ознайомився з акмеологічним підходом до процесу навчання. Дуже приємно бачити вчителя, який наполегливо працює над формуванням позитивної Я-концепції учня, а щодо сучасних технологій, то Наталя Григорівна не дає приводу сумніватися у її високому професіоналізмі!
Галина Довгас, НВК №34 (Monday, 25 January 2021 19:03)
На мою думку, дуже вдало підібрані задачі на знаходження числа π. Використовуються предмети побуту (чашки, блюдця), з якими діти кожного дня мають справу. Це дійсно прикладна математика. Також цікаво подано історичні дані про число π.
Бажаю Наталії Григорівні подальших успіхів і нових цікавих проєктів!
Вікторія Цьома (Saturday, 23 January 2021 13:54)
Стаття Наталії Григорівни цікава і актуальна тим, що в ній розглядається питання реалізації прикладного аспекту у викладанні математики в розрізі змішаного навчання, а це допоможе нашим учням в майбутньому адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях. Дякую колезі за роботу і бажаю творчості і успіхів!
Богодіст Людмила, КЗ "Завадівська гімназія" (Friday, 22 January 2021 23:07)
Прочитала статтю з цікавістю. Особливо було "кисло", коли читала про лимон. Стаття дуже сподобалась тим, що запропоновані оригінальні експериментальні рішення, які викорстовує автор при вивченні математики. Одразу виникла думка, що потрібно придумати якісь власні експерименти і додати їх в роботу. Отже, дякую за ідею. А також бажаю автору статті нових цікавих знахідок при вивченні математики.
Світлана Кріпака, НВО "Мрія" (Friday, 22 January 2021 16:09)
Наталіє Григорівно, дуже цікавий і змістовний матеріал. Дізналась багато нового. Дякую! Подальших успіхів та нових звершень!!!
Світлана Тіхоненко (Monday, 18 January 2021 22:50)
Пані Наталія не тільки піднімає актуальну та необхідну тему, але й демонструє прекрасні практичні матеріали
Людмила Хаврюта (Monday, 18 January 2021 20:22)
Дякую Наталії Григорівні за статтю. Ця тема є актуальною на сьогоднішній день. Успіхів автору.
Гаянська (Monday, 18 January 2021 15:07)
Дякую автору статті за грунтовну та практичну інформацію щодо викладання математики при змішаному навчанні
Олена Гетман (Monday, 18 January 2021 15:05)
Без уміння творчо мислити жодна технологія навчання не буде ефективною. Наталія Григорівна - вчитель з творчим підходом, розвиває дослідницькі навички учнів, розширює можливості їх соціалізації через оволодіння ІКТ. Дякую авторці за гарну і змістовну статтю. Успіхів і творчості у роботі!
Олена Яремчук (Monday, 18 January 2021 14:57)
Дякую автору за змістовну та пізнавальну статтю.
Солтик Ірина (Monday, 18 January 2021 14:21)
Дякую Наталі Григорівні за цікавий матеріал щодо розвитку творчості учнів на уроках математики. Успіхів і натхнення!!!
Наталія Івлєва (Monday, 18 January 2021 12:02)
Дякую автору за змістовну та актуальну статтю про реалізацію прикладного аспекту у викладанні математики у розрізі змішаного навчання.
Наталія Дуняшенко (Monday, 18 January 2021 09:58)
Згодна з позицією авторки статті, що завдяки дистанційній частині навчального процесу вчитель може ефективніше використовувати час уроку та сконцентруватися на практичних навичках: виконання творчих робіт, захисті проєктів, вирішення цікавих навчальних тестів тощо. Дякую)))