Comments: 15 (Discussion closed)
  • #15

    Садовніченко Андрій, КУ МЦПРПП (Thursday, 28 January 2021 20:08)

    Зміст та стиль статті свідчить про високий рівень педагогічної майстерності автора, його обізнаність у сучасних процесах, що відбуваються в освіті. Одразу бачити, що Ольга Миколаївна - справжній професіонал!

  • #14

    Галина Довгас, НВК №34 (Monday, 25 January 2021 19:43)

    Цікаві та доступні пояснення і рекомендації. В нашій школі найкраще "прижилися" онлайн уроки в GoogleMeet. Для себе у статті відкрила тестовий сервіс ClassTime для контролю й перевірки знань онлайн, хочу попрацювати з ним.
    Дякую Ользі Миколаївні за інформацію. Бажаю подальших успіхів і цікавих проєктів.

  • #13

    Богодіст Людмила, КЗ "Завадівська гімназія" (Friday, 22 January 2021 23:01)

    Дякую за статтю. Було цікаво почути, які сервіси в своїй роботі використовують вчителі інших шкіл. Декілька сервісів для мене незнайомі, обов'язково спробую їх у своїй роботі.

  • #12

    Людмила Ткаченко (Thursday, 21 January 2021 21:25)

    У своїй статті ви дали гарні рекомендації для педагогів.Ви вказали на подальші перспективи: дистанційне навчання відкриває учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає зовсім нові можливості для творчості, знаходження і закріплення навчальних знань.
    Бажаю успіхів в цікавій роботі.
    .

  • #11

    Олена Жигун НВК №34 ЛІЦЕЙ СЦЧАСНИК (Thursday, 21 January 2021 12:36)

    Дякую за цінну інформацію. Легко викладений матеріал, прияємно отримувати нові знання.

  • #10

    Ольга Клюваченко (Monday, 18 January 2021 18:44)

    Змістовна, актуальна стаття, у якій виділено важливі акценти організації дистанційного навчання.
    Дякую колезі за корисний матеріал!

  • #9

    Ірина Шлєєва (Monday, 18 January 2021 17:27)

    Погоджуюсь з Ольгою Миколаївною, що дистанційне навчання відкриває учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи. Дякую за практичні поради. Якщо грамотно організувати дистанційне навчання, то дистанційга освіта буде відповідати вимогам сучасного суспільства. Подальших творчих успіхів авторці статті!

  • #8

    Апанасенко Ольга (Monday, 18 January 2021 12:37)

    Дякую за цікаву статтю і корисні поради.

  • #7

    Зирянова Наталія (Sunday, 17 January 2021 14:05)

    Дуже цікава і змістовна стаття.
    Подано багато цікавих порад успішного дистанційного навчання.
    Це дуже актуально у наш час. Дякую!

  • #6

    Галина Ткач (Saturday, 16 January 2021 13:38)

    В статті є багато корисної інформації, яку можна використати у своїй роботі . Дякую!

  • #5

    Вікторія Ткаченко, ліцей "Науковий" (Saturday, 16 January 2021 09:42)

    Було дуже цікаво дізнатися про різноманітні онлайн-ресурси для реалізації задач, які ставить перед вчителем і учнями дистанційне та змішане навчання. Дякую! Бажаю успіхів у подальшій роботі!

  • #4

    Рагозіна Ольга, ліцей "Науковий" (Friday, 15 January 2021 20:53)

    Навчання в умовах карантину – це справжній виклик для вчителя, бо нам доводиться, працювати в режимі постійного пошуку, розробляти нові уроки і завдання до них, освоювати технології і бути на зв’язку з дітьми майже цілодобово. Здорово, коли є можливість знайомитися з досвідом учителів щодо організації дистанційного навчання, тим паче, коли прагнеш про його дієвість, доцільність та успішність.
    Дякую автору за цікаву статтю. Творчих Вам взлетів!

  • #3

    Олена Іванащенко (Friday, 15 January 2021 15:41)

    Дуже корисні поради і цікаві ідеї я знайшла для себе в даній статті. Дікую Вам, Ольга Миколаївна, за змістовну статтю!

  • #2

    Ірина Мельник (Friday, 15 January 2021 12:20)

    Дійсно ,важлива комунікація між учасниками навчально-виховного процесу.Крім того, необхідний чіткий алгоритм взаємодії, такий,як Ви описали, у своїй статті,--і тоді дистанційне навчання не стане чимось проблематичним.

  • #1

    Наталія Молчанова (Friday, 15 January 2021 11:31)

    Дякую автору за цікаву інформацію. Сподобався практичний аспект роботи. Особливо було цікаво дізнатися про організацію зворотнього зв'язку з учнями та способи подачі матеріалу..