Comments: 9 (Discussion closed)
  • #9

    Ірина Кочмар, заступник директора з НВР НВК "Кіровоградський колегіум" (Tuesday, 26 January 2021 18:25)

    Стаття дає можливість зрозуміти, що дистанційне навчання надає педагогам та здобувачам освіти доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає абсолютно нові можливості для творчого самовираження, реалізації абсолютно нових форм і методів навчання. Цінними є поради щодо практичного використання на уроках різноманітних інформаційних ресурсів. Дякую авторам за змістовну статтю.

  • #8

    Бєлоусова Олена Валентинівна НВК№34 (Monday, 25 January 2021 14:50)

    Стаття сподрбалась. Згодна з тим, що сучасний урок української мови та літератури неможливий без використання в загальноосвітніх закладах Інтернет-ресурсів. Враховуючи недоліки та переваги дистанційного навчання, можна зробити висновок,що воно стає пріоритетною формою в умовах карантину, але не зможе замінити очне.

  • #7

    Тетяна Кондратенко КУ МЦПРПП (Saturday, 23 January 2021 21:58)

    Вимоги сучасності ставлять різні завдання перед вчителем, схиляють до самоосвіти. У дистанційному форматі навчання мотивувати дітей, здається, складно. Приємно, що авторам статті вдається знайти особливий підхід до учнів. щоб вони розкривалися і активно працювати. Все актуально.

  • #6

    Лілія Бродецька, ЗОШ №2 (Saturday, 23 January 2021 18:50)

    Весною 2020 року пандемія примусила педагогів швидкими темпами опановувати методи та форми дистанційного навчання, а наступний навчальний рік розпочався необхідністю організовувати змішане навчання для більшості школярів. Авторам статті вдалося висвітити основні моменти та модель організації цих форм навчання. Докладно виклали плюси та мінуси роботи в новому форматі. І я повністю погоджуюся з тим, що дистанційне та змішане навчання повинні бути вимушеною альтернативою в окремих випадках, а не повною заміною очного навчання. Дякую за цікавий матеріал!

  • #5

    Лапiцька Яна Володимирiвна,НВК 34 (Friday, 22 January 2021 12:40)

    Стаття цiкава.Чiтко висвiтлено недолiки та переваги дистанцiйного нпвчання.Згодна з тим,що дистанцiйне навчання неможливе без використання Iнтернет - ресурсiв.Дякую .Актуально.

  • #4

    Кіреєва Тамара (Friday, 22 January 2021 07:12)

    Повністю погоджуюсь з авторами статті, що і
    в дистанційному навчанні можна урізноманітнити завдання для здобувачів освіти. Стаття цікава. Можна багато ідей взяти для своєї роботи.

  • #3

    Самофалова Ольга, заступник директора ЗОШ № 2 (Thursday, 21 January 2021 17:38)

    Погоджуюсь з авторами статі, що важливу роль у процесі дистанційного/змішаного навчання відіграє вміння учнів самостійно здобувати знання та працювати з інформацією. Ефективність самостійного навчання, без сумніву, залежить від сумлінного та старанного підходу до організації власної навчально-пізнавальної діяльності. Тому недоліком дистанційної освіти є той факт, що неможливо точно визначити рівень самостійності школярів у виконанні завдань, ступінь засвоєння ними матеріалу і відповідно їхній загальний освітній рівень.

  • #2

    Катерина Титаренко (Thursday, 21 January 2021 06:28)

    Тема статті актуальна. Стаття широко розкриває поняття змішаного та дистаннційного навчання, звертає увагу на переваги та недоліки.

  • #1

    Багрій Раїса, вчитель математики (Wednesday, 20 January 2021 19:11)

    З аналізу недоліків і переваг змішаного навчання, які висвітлено в даній статті, розумію, що проблема у всіх одна - мотивація здобувачів освіти. Якщо у учня буде сформована "жага до нових знань", то буде і бажаний результат під час різних форм навчання