Дякую за статтю! Важливо пам’ятати що, чим різноманітніша інформація, тим більша ймовірність, що учні будуть працювати із змістом навчання ефективно та матимуть високий рівень пізнавальної мотивації
в процесі здобування знань.Дійсно, погоджуюсь з цим, що дітям потрібна постійна зміна форми навчання навіть у 20 хвилинах уроку. Автор добре розкриває тему статті!
#4
Вікторія Томенко(Tuesday, 19 January 2021)
Дійсно, така форма навчання займає активні позиції у нашому шкільному житті. Змішане навчання для здобувачів освіти дає можливість працювати зі змістом матеріалу більш ефективно та пізнавально. У
статті, наша колега, ознайомила з важливими моментами цієї форми навчання: і з різноманітністю видів діяльності, і з основними компонентами, і з особливостями, які враховуються для підвищення
ефективності навчання на уроках образотворчого мистецтва. Професійно змоделювала навчання " Перевернутого класу", як теоретично, так і практично. Дякую Вам, Тетяно Василівно, за пізнавальну, цікаву
та дуже актуальну статтю. Успіхів та креативності у Вашій освітній діяльності!!!
#3
Тетяна Торбенко(Tuesday, 19 January 2021)
Так, змішане навчання має переваги та недоліки, однак постійно розвивається і спрямоване на підтримку особистісно-орієнтованого навчання, що, безперечно, дозволяє розглядати його як затребувану
технологію змін і трансформацій.
Дуже дякую за цікаву та інформативну статтю!
#2
Діана Семячкіна(Tuesday, 19 January 2021 09:09)
Дуже корисна стаття про актуальну проблему переходу від традиційної системи до змішаного навчання! Особливо цінним є те, що автор статті, спираючись на досвід роботи свого закладу освіти, чітко
визначила усі переваги й недоліки змішаного навчання. І як з'ясувалося, переваг все ж таки більше і змішане навчання дійсно є ключем до змін у системі освіти. Дякую за представлений матеріал!
Піжук О.С. (Wednesday, 27 January 2021 17:21)
Дякую за статтю! Важливо пам’ятати що, чим різноманітніша інформація, тим більша ймовірність, що учні будуть працювати із змістом навчання ефективно та матимуть високий рівень пізнавальної мотивації в процесі здобування знань.Дійсно, погоджуюсь з цим, що дітям потрібна постійна зміна форми навчання навіть у 20 хвилинах уроку. Автор добре розкриває тему статті!
Вікторія Томенко (Tuesday, 19 January 2021)
Дійсно, така форма навчання займає активні позиції у нашому шкільному житті. Змішане навчання для здобувачів освіти дає можливість працювати зі змістом матеріалу більш ефективно та пізнавально. У статті, наша колега, ознайомила з важливими моментами цієї форми навчання: і з різноманітністю видів діяльності, і з основними компонентами, і з особливостями, які враховуються для підвищення ефективності навчання на уроках образотворчого мистецтва. Професійно змоделювала навчання " Перевернутого класу", як теоретично, так і практично. Дякую Вам, Тетяно Василівно, за пізнавальну, цікаву та дуже актуальну статтю. Успіхів та креативності у Вашій освітній діяльності!!!
Тетяна Торбенко (Tuesday, 19 January 2021)
Так, змішане навчання має переваги та недоліки, однак постійно розвивається і спрямоване на підтримку особистісно-орієнтованого навчання, що, безперечно, дозволяє розглядати його як затребувану технологію змін і трансформацій.
Дуже дякую за цікаву та інформативну статтю!
Діана Семячкіна (Tuesday, 19 January 2021 09:09)
Дуже корисна стаття про актуальну проблему переходу від традиційної системи до змішаного навчання! Особливо цінним є те, що автор статті, спираючись на досвід роботи свого закладу освіти, чітко визначила усі переваги й недоліки змішаного навчання. І як з'ясувалося, переваг все ж таки більше і змішане навчання дійсно є ключем до змін у системі освіти. Дякую за представлений матеріал!
Віктория Качур (Saturday, 16 January 2021 13:25)
Дякую за цікаву змістовну статтю!