Comments: 9 (Discussion closed)
  • #9

    Садовніченко Андрій, КУ МЦПРПП (Thursday, 28 January 2021 21:00)

    Корисна і цікава стаття. Педагог продемонструвала неабияке вміння аналізувати та систематизувати, логічно повʼязала теоретичні аспекти і практичний досвід, отримала значущі висновки. Така стаття викликає почуття глибокої поваги до вчителя!

  • #8

    Лабутіна Анна (Monday, 25 January 2021 14:48)

    Звісно, використання дистанційних технологій у сучасному освітньому процесі, набуває популярності. Навчання із робочого кабінету стрімко перейшло в онлайн-конференцію. Авторка статті детально розкриває алгоритм роботи з ресурсами дистанційної освіти. Саме це і актуальним у карантинний час.

  • #7

    Лілія Бродецька, ЗОШ №2 (Sunday, 24 January 2021 19:08)

    Я погоджуюся з пані Раїсою, що ефективна організація дистанційного навчання неможлива без значних інвестицій в освіту. Чимало дітей залишилися "за бортом" онлайн освіти через те, що їх родини незабезпечені технікою та якісним інтернетом. Та й чимало вчителів не зуміли організувати якісне навчання не лише через відсутність навичок користування комп'ютерною технікою, але й тому, що навесні 2020 року , не будучи готовими до пандемії, не всі педагоги мали в наявності хороший гаджет. Дякую, що поділилися своїм практичним досвдом організації дистанційного навчання.

  • #6

    Ольга Самофалова, заступник директора ЗОШ № 2 (Sunday, 24 January 2021 15:58)

    Погоджуюсь з авторкою статті, що дистанційне навчання стало викликом українській школі та перевіркою її на сучасність. Воно пред’явило вчителеві нові вимого: швидко реагувати, сформувати нові знання та уміння, обрати та опанувати дієві онлайн-інструменти для проведення занять. Однорічний досвід підтверджує, що вчителі із легкістю пристосувалися до нових умов, бо звикли працювати над собою і шукати позитивні сторони у будь-якому процесі.

  • #5

    Щорба Настасія Андріївна (Saturday, 23 January 2021 03:19)

    Пані Раїса у статті правильно зауважила, що потрібно працювати на тих платформах, які вчитель краще засвоїв та виробив чіткий алгоритм роботи. З власного досвіду скажу, що мені також подобається проводити онлайн-уроки в ZOOM (освоюю також Google Meet).

  • #4

    Анатолій Високіх (Thursday, 21 January 2021 20:47)

    Авторка в своїй статті дає зрозуміти, що немає єдиного вірного рішення для створення комфортних умов впровадження дистанційного навчання, і наводить можливі варіанти організації роботи з учнями.

  • #3

    Оксана Стародубцова (Thursday, 21 January 2021 15:08)

    Дякую автору статті за розкриття важливого питання про змішану та дистанційну форми навчання школярів. Погоджуюсь, що необхідно вирішити такі проблеми : забезпечити доступним та якісним інтернетом кожного учасника освітнього процесу та захистити їх права, реалізувати формулу: «Один учитель – один комп’ютер, один учень – один пристрій», виробити якісний навчальний медіаконтент. Це дасть можливість якісно організувати навчальний процес

  • #2

    Титаренко Катерина (Thursday, 21 January 2021 06:34)

    Змішане та дистанційне навчання дійсно стали основними інструмантами для забезпечення навчання під час пандемії. Автор звертає увагу на те, що вчителю потрібно було опанувати багато онлайн програм для навчання здобувачів освіти онлайн.

  • #1

    Апанасенко Ольга (Monday, 18 January 2021 12:43)

    Дякую за змістовний та цікавий матеріал. Для організації своїх уроків інформатики використовую Google classroom. Онлайн уроки проводжу за допомогою сервісу Google Meet. Особисто мені він більше подобається, ніж Zoom.
    Бажаю успіхів і натхнення.