Comments: 9 (Discussion closed)
  • #9

    Пшенична Л.М. (Friday, 29 January 2021 12:59)

    У статті авторкою висвітлено питання стосовно організації диференційованого навчання зі здобувачами освіти в умовах навчання з використанням дистанційних технологій. Дякую за актуальну статтю.

  • #8

    Версаль Світлана (Friday, 29 January 2021 12:54)

    Дякую колезі за змістовну статтю. Так, застосування дистанційної та змішаної форм навчання відкриває широкі можливості для самостійної роботи учнів під керівництвом вчителя, розвитку їх творчої діяльності. Успіхів та наснаги в роботі!

  • #7

    Піжук О.С. (Wednesday, 27 January 2021 17:19)

    Дякую за статтю! Для впровадження змішаного навчання не обов’язково чекати на чітко прописані плани. Використовуйте різні онлайн-ресурси, експериментуйте, фіксуйте результат. Будь-який предмет можна викладати за допомогою технології змішаного навчання і таким чином виховувати в дітей здатність співпрацювати з іншими людьми, вміння висловлювати власну думку, критичне та системне мислення, вміння конструктивно керувати емоціями, приймати рішення, розв’язувати проблеми. Дійсно, змішане навчання починається в першу чергу з нас, вчителів, які прагнуть змінювати методи навчання.

  • #6

    Божемовська Наталія (Tuesday, 26 January 2021 15:55)

    Шановна колего, дякую за корисну інформацію. Дійсно, змішане навчання є складною формою роботи, особливо для уроків трудового навчання. Але, ви в своїй роботі використовуєте багато різноманітних онлайн-платформ , що сприяють інтересу учнів до занять.

  • #5

    Семез Людмила (Tuesday, 26 January 2021 08:50)

    Авторка статті аналізує практичні аспекти організації дистанційного та змішаного навчання у конкретному закладі освіти, розкриває власне бачення цих форматів надання освітніх послуг, аналізує виклики, що потрібно подолати всім без винятку учасникам освітнього процесу. Вартісною є також думка про те, змішаний формат навчання – це не тренд, а новий підхід в освіті, який вимагає гнучкості, мотивації, а головне – зміні місії вчителя й школи: не «готові» знання, а розвиток і творчість, що є передумовою успішності впродовж усього життя.

  • #4

    Анна Швець (Sunday, 24 January 2021 16:06)

    Стаття дуже цікава і "жива", тому що в ній висвітлені всі проблеми та недоліки, з якими стикнулися вчителі при реалізації дистанційної роботи: це і технічне забезпечення, і мотивація учнів, і зміст завдань, які вони отримують. І справді, комунікація з вчителем дуже важлива, і не важливо, в яких соціальних мережах, платформах чи месенджерах вона відбувається. Як правильно і ефективно реалізувати змішане навчання та дистанційний урок вчителі вчаться й досі і це справді внесе свої корективи в освітній процес в майбутньому. Дякую автору за статтю та чітко висловлену думку.

  • #3

    Ганжела Людмила (Saturday, 23 January 2021 20:55)

    У статті викладено переваги змішаного навчання, яке є інтеграцією методів дистанційної та очної освіти. Згодна з думкою автора, що змішаний формат навчання - це не тренд, а новий підхід в освіті. Дякую автору за змістовну статтю!

  • #2

    Похила В.Ю. (Saturday, 23 January 2021 19:26)

    Дякую автору за цікаву і змістовну статтю! Я також вважаю,що змішане навчання змінило наше ставлення до технологій, і найголовніше – дає можливість спробувати себе у новій ролі.

  • #1

    Мошак К.М. (Saturday, 23 January 2021 18:37)

    Змішаний формат навчання – це новий підхід в освіті, який обов'язково опанують як вчителі, так і діти. Звичайно, він має і переваги, і недоліки. Та всі працюють, щоб налагодити цей процес. Дякую автору за статтю!