У статті авторкою висвітлено питання стосовно організації диференційованого навчання зі здобувачами освіти в умовах навчання з використанням дистанційних технологій. Дякую за актуальну статтю.
#8
Версаль Світлана(Friday, 29 January 2021 12:54)
Дякую колезі за змістовну статтю. Так, застосування дистанційної та змішаної форм навчання відкриває широкі можливості для самостійної роботи учнів під керівництвом вчителя, розвитку їх творчої
діяльності. Успіхів та наснаги в роботі!
#7
Піжук О.С.(Wednesday, 27 January 2021 17:19)
Дякую за статтю! Для впровадження змішаного навчання не обов’язково чекати на чітко прописані плани. Використовуйте різні онлайн-ресурси, експериментуйте, фіксуйте результат. Будь-який предмет можна
викладати за допомогою технології змішаного навчання і таким чином виховувати в дітей здатність співпрацювати з іншими людьми, вміння висловлювати власну думку, критичне та системне мислення, вміння
конструктивно керувати емоціями, приймати рішення, розв’язувати проблеми. Дійсно, змішане навчання починається в першу чергу з нас, вчителів, які прагнуть змінювати методи навчання.
#6
Божемовська Наталія(Tuesday, 26 January 2021 15:55)
Шановна колего, дякую за корисну інформацію. Дійсно, змішане навчання є складною формою роботи, особливо для уроків трудового навчання. Але, ви в своїй роботі використовуєте багато різноманітних
онлайн-платформ , що сприяють інтересу учнів до занять.
#5
Семез Людмила(Tuesday, 26 January 2021 08:50)
Авторка статті аналізує практичні аспекти організації дистанційного та змішаного навчання у конкретному закладі освіти, розкриває власне бачення цих форматів надання освітніх послуг, аналізує
виклики, що потрібно подолати всім без винятку учасникам освітнього процесу. Вартісною є також думка про те, змішаний формат навчання – це не тренд, а новий підхід в освіті, який вимагає гнучкості,
мотивації, а головне – зміні місії вчителя й школи: не «готові» знання, а розвиток і творчість, що є передумовою успішності впродовж усього життя.
#4
Анна Швець(Sunday, 24 January 2021 16:06)
Стаття дуже цікава і "жива", тому що в ній висвітлені всі проблеми та недоліки, з якими стикнулися вчителі при реалізації дистанційної роботи: це і технічне забезпечення, і мотивація учнів, і зміст
завдань, які вони отримують. І справді, комунікація з вчителем дуже важлива, і не важливо, в яких соціальних мережах, платформах чи месенджерах вона відбувається. Як правильно і ефективно реалізувати
змішане навчання та дистанційний урок вчителі вчаться й досі і це справді внесе свої корективи в освітній процес в майбутньому. Дякую автору за статтю та чітко висловлену думку.
#3
Ганжела Людмила(Saturday, 23 January 2021 20:55)
У статті викладено переваги змішаного навчання, яке є інтеграцією методів дистанційної та очної освіти. Згодна з думкою автора, що змішаний формат навчання - це не тренд, а новий підхід в освіті.
Дякую автору за змістовну статтю!
#2
Похила В.Ю.(Saturday, 23 January 2021 19:26)
Дякую автору за цікаву і змістовну статтю! Я також вважаю,що змішане навчання змінило наше ставлення до технологій, і найголовніше – дає можливість спробувати себе у новій ролі.
#1
Мошак К.М.(Saturday, 23 January 2021 18:37)
Змішаний формат навчання – це новий підхід в освіті, який обов'язково опанують як вчителі, так і діти. Звичайно, він має і переваги, і недоліки. Та всі працюють, щоб налагодити цей процес. Дякую
автору за статтю!
Пшенична Л.М. (Friday, 29 January 2021 12:59)
У статті авторкою висвітлено питання стосовно організації диференційованого навчання зі здобувачами освіти в умовах навчання з використанням дистанційних технологій. Дякую за актуальну статтю.
Версаль Світлана (Friday, 29 January 2021 12:54)
Дякую колезі за змістовну статтю. Так, застосування дистанційної та змішаної форм навчання відкриває широкі можливості для самостійної роботи учнів під керівництвом вчителя, розвитку їх творчої діяльності. Успіхів та наснаги в роботі!
Піжук О.С. (Wednesday, 27 January 2021 17:19)
Дякую за статтю! Для впровадження змішаного навчання не обов’язково чекати на чітко прописані плани. Використовуйте різні онлайн-ресурси, експериментуйте, фіксуйте результат. Будь-який предмет можна викладати за допомогою технології змішаного навчання і таким чином виховувати в дітей здатність співпрацювати з іншими людьми, вміння висловлювати власну думку, критичне та системне мислення, вміння конструктивно керувати емоціями, приймати рішення, розв’язувати проблеми. Дійсно, змішане навчання починається в першу чергу з нас, вчителів, які прагнуть змінювати методи навчання.
Божемовська Наталія (Tuesday, 26 January 2021 15:55)
Шановна колего, дякую за корисну інформацію. Дійсно, змішане навчання є складною формою роботи, особливо для уроків трудового навчання. Але, ви в своїй роботі використовуєте багато різноманітних онлайн-платформ , що сприяють інтересу учнів до занять.
Семез Людмила (Tuesday, 26 January 2021 08:50)
Авторка статті аналізує практичні аспекти організації дистанційного та змішаного навчання у конкретному закладі освіти, розкриває власне бачення цих форматів надання освітніх послуг, аналізує виклики, що потрібно подолати всім без винятку учасникам освітнього процесу. Вартісною є також думка про те, змішаний формат навчання – це не тренд, а новий підхід в освіті, який вимагає гнучкості, мотивації, а головне – зміні місії вчителя й школи: не «готові» знання, а розвиток і творчість, що є передумовою успішності впродовж усього життя.
Анна Швець (Sunday, 24 January 2021 16:06)
Стаття дуже цікава і "жива", тому що в ній висвітлені всі проблеми та недоліки, з якими стикнулися вчителі при реалізації дистанційної роботи: це і технічне забезпечення, і мотивація учнів, і зміст завдань, які вони отримують. І справді, комунікація з вчителем дуже важлива, і не важливо, в яких соціальних мережах, платформах чи месенджерах вона відбувається. Як правильно і ефективно реалізувати змішане навчання та дистанційний урок вчителі вчаться й досі і це справді внесе свої корективи в освітній процес в майбутньому. Дякую автору за статтю та чітко висловлену думку.
Ганжела Людмила (Saturday, 23 January 2021 20:55)
У статті викладено переваги змішаного навчання, яке є інтеграцією методів дистанційної та очної освіти. Згодна з думкою автора, що змішаний формат навчання - це не тренд, а новий підхід в освіті. Дякую автору за змістовну статтю!
Похила В.Ю. (Saturday, 23 January 2021 19:26)
Дякую автору за цікаву і змістовну статтю! Я також вважаю,що змішане навчання змінило наше ставлення до технологій, і найголовніше – дає можливість спробувати себе у новій ролі.
Мошак К.М. (Saturday, 23 January 2021 18:37)
Змішаний формат навчання – це новий підхід в освіті, який обов'язково опанують як вчителі, так і діти. Звичайно, він має і переваги, і недоліки. Та всі працюють, щоб налагодити цей процес. Дякую автору за статтю!