Comments: 19 (Discussion closed)
  • #19

    Піжук О.С. (Wednesday, 27 January 2021 17:12)

    Дякую за статтю! Дійсно у сьогодення дана тема дуже актуальна. Працювати з поколінням, яке хоче все отримати за допомогою цифрових технологій дуже складно, а отже треба також бути в "тренді". І як раз за допомогою змішаного навчання можна це зробити. Саме предмети природничого циклу майже ідеально підходять для застосування щодо їх вивчення технологій змішаного навчання. Оскільки, біологія і хімія характеризуються об‛ємним програмовим матеріалом, який робить уроки надто «насиченими», причому значна частина якого є достатньо легкою для самостійного опрацювання шляхом проходження дистанційного курсу.

  • #18

    Анна Швець (Wednesday, 27 January 2021 14:28)

    Змішане навчання - це відносно новий для більшості вчителів та дітей спосіб організації освітнього процесу. На даний час він є вимушеним і, на жаль, не всі готові до нього. Я погоджуюся з авторкою, що таке навчання дає учням можливість знайти свій темп освоєння матеріалу, сформувати більш індивідуальний підхід,а для кмітливих дітей це ще й спосіб дізнатися більше. До того ж, оскільки ще не всі школи забезпечені різними ІКТ, то використання різних демонстрації та програм на уроках змішаної форми також хороше рішення. Проте, не варто забувати, що не всі діти та й вчителі в однаковій мірі добре забезпечені технічними засобами та мають хороший Інтернет (особливо в сільській місцевості) і це ускладнює підготовку вчителя, про що також згадала авторка. Також вдало вказано про міжпредметні зв'язки,в тому числі з інформатикою, тому що часто цей предмет не сприймають серйозно, проте, без відповідної підготовки учнів, процес змішаного навчання ускладнився б. Дякую автору за конкретні приклади ресурсів та програмних засобів, які можна використати на уроках та бажаю творчості та натхнення.

  • #17

    Божемовська Наталія (Tuesday, 26 January 2021 15:40)

    Погоджуюся з авторкою статті, що впровадження в освітній процес змішаного навчання можливо лише за умови наявності у вчителя ІКТ-компетентності, оскільки лише той педагог , що вільно володіє сучасними формами роботи, може зацікавити учнів своїм предметом.
    Дякую авторові за наукову, теоретичну статтю, яка є цікавою й корисною. Таким чином, розглянуте дослідження заслуговує позитивної оцінки!
    Бажаю успіхів Вам та творчого натхнення!

  • #16

    Тетяна Плеханова (Tuesday, 26 January 2021 13:14)

    Автор статті влучно підкреслила важливість для сучасних здобувачів освіти навчатись швидко, ефективно та мобільно. "Цифрове покоління" не лише вміло використовує новітні технології, але й очікує на їх постійну доступність у всіх аспектах життя. Саме тому змішане навчання гармонійно взаємодіє з традиційною та онлай-освітою, а викладач виступає фасилітатором навчального процесу, мета якого полягає в максимальному залученні учнів до засвоєння навчального матеріалу та ефективного його застосування на практиці.
    Погоджуюсь з автором статті, що наразі, змішане навчання є найкращою світовою практикою, адже воно дозволяє розробляти й індивідуальні навчальні траєкторії, і розвиватись у напрямку живого спілкування.
    Дякую! Творчої Вам наснаги на педагогічній ниві!

  • #15

    Семез Людмила (Tuesday, 26 January 2021 07:54)

    Авторка статті розкрила власне бачення використання елементів змішаного навчання в освітньому процесі під час вивчення предметів природничого циклу, що дозволяє надавати якісні освітні послуги швидко, ефективно та мобільно. Узагальнивши дефініції «змішаного навчання», виокреслила мету, переваги, компоненти такого поєднання дистанційної та традиційної форм діяльності всіх учасників освітнього процесу, зупинилася на важливості формування й розвитку цифрової компетентності як засобу спілкування та взаємодії. Вартісною є позиція авторки статті щодо місії вчителя – «не просто використання технічних засобів навчання, тобто механічне додавання сучасних інтерактивних технологій до традиційних, а якісно новий підхід, що трансформує структуру та зміст навчання, змінюючи традиційні ролі педагога та здобувача та здобувача освіти, а також освітнє середовище». Відчувається глибоке усвідомлення можливостей освітньої платформи MozaBook, практика її використання на уроках природничого циклу. Дякую!

  • #14

    Інна Колесник (Sunday, 24 January 2021 18:16)

    Дякую авторові за змістовне розкриття статті "Використання технології змішаного навчання на уроках природничого циклу". Підтримую думку автора про те, що змішане навчання є найкращою світовою практикою, адже воно дозволяє і розробляти індивідуальні навчальні траєкторії, і розвиватися у напрямку живого спілкування.
    Матеріал викладено чітко, послідовно, лаконічно.
    Бажаю успіхів Вам та творчого натхнення!

  • #13

    Мішкевич Ірина (Sunday, 24 January 2021 17:45)

    Традиційну та онлайн-освіту можна і потрібно поєднувати. Сучасні здобувачі освіти хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Автор чітко показує в своїй статті всі переваги змішаного навчання. Дякую за змістовну роботу. Натхнення та наснаги Вам, Ірино Анатоліївно!

  • #12

    Аліна Вакало (Sunday, 24 January 2021)

    Змішане навчання дійсно відкриває нові можливості для підвищення якості шкільної освіти. Дякую за корисну інформацію!

  • #11

    Преподобна Людмила (Saturday, 23 January 2021 21:38)

    Майбутнє - за змішаним навчанням, яке дуже легко перемикати в різні режими. Дякую автору за змістовну статтю. Бажаю творчих успіхів.

  • #10

    Юлія Кирилюк (Saturday, 23 January 2021 20:47)

    У період пандемії змішане навчання стало особливо актуальним. Змішане навчання — це різновид методики, коли відбувається поєднання онлайн навчання, традиційного та самостійного навчання. Для педагогів та учнів це є своєрідний виклик. Щось нове! В цій статті розкрито всі аспекти змішаного навчання. Дякую за корисну, змістовну інформацію.

  • #9

    Інна Алєксандрова (Saturday, 23 January 2021 18:46)

    Дана стаття написана на актуальну в наш час тему!
    Змішане навчання- новий освітній тренд,завдяки вдалому поєднанню технологій дистанційного і очного навчання!
    Дякую автору за цікаву та змістовну статтю.

  • #8

    Олена Медведєва (Saturday, 23 January 2021 18:25)

    Дуже актуальна наразі тема.Сучасні учні хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Один із способів надати їм таку можливість — запроваджувати систему змішаного навчання.Дякую за цікаву статтю!

  • #7

    Мошак К.М. (Saturday, 23 January 2021 18:23)

    Корисна інформація. Дякую автору!

  • #6

    Олена Куц (Saturday, 23 January 2021 18:04)

    Дуже актуальна стаття практичного змісту,адже величезні переваги змішаної форми навчання потребують активного залучення в освітній процес та урізноманітнення форм навчання.І тому напрацювання наших колег безперечно будуть корисні як для вчителя,що лише починає свій професійній шлях так і для вчителя з певним досвідом викладання.

  • #5

    Онощенко Ольга (Saturday, 23 January 2021 17:51)

    Стаття дуже корисна для вчителів різних предметів. Ірина Анатоліівна розкрила всі можливості для ефективноі роботи з дітьми інформаційними технологіями . Велика подяка!

  • #4

    Шишкевич Оксана (Saturday, 23 January 2021 16:35)

    Погоджуюсь, що школа як простір життя має готувати своїх вихованців до
    змін, розвиваючи в них такі якості, як мобільність, динамізм, конструктивність. А вчитель вчиться сам і вчить учнів вчитися. Дякую за змістовну і захоплюючу статтю! Бажаю здоров"я і натхнення!

  • #3

    Король Юлія (Saturday, 23 January 2021 15:45)

    У цій статті, розкрита основна проблема сучасної освіти - взаємодія поколінь. Ірина Анатоліївна підкреслює значення інтеграції сучасних технологій у навчальний процес, для забезпечення ефективної роботи освітнього простору, а також окреслює завдання, що постають перед вчителем, який бажає зростання та удосконалення своїх компетенцій. Дякую!

  • #2

    Громова Наталія (Saturday, 23 January 2021 15:12)

    Користь від поєднання різноманітних інструментів змішаного навчання – це результат роботи як учителя, так і учня. Тому бажаю плідної співпраці та добрих результатів!

  • #1

    Олена Іванащенко (Friday, 15 January 2021 16:05)

    Дякую колезі за змістовну статтю. Згодна, що саме предмети природничого циклу майже ідеально підходять для застосування технологій змішаного навчання. Творчих успіхів вам та Здоров'я!