Кондратенко О. О.(Saturday, 30 January 2021 00:38)
Дякую за корисну та цікаву інформацію. Бажаю Вам успіхів!
#14
Людмила Ішуткіна(Friday, 29 January 2021 21:42)
Дякую за цікаву, актуальну та змістовну інформацію! Натхнення Вам та успіхів у роботі.
#13
Анна Геращенко(Friday, 29 January 2021)
Дякую за змістовний і актуальний матеріал. Дійсно, під час навчання онлайн не слід обмежуватися лише викладом лекційного матеріалу, треба використовувати інтерактивні вправи на основі веб-ресурсів.
Успіхів!
#12
Тетяна Лінчевська НВО "Мрія"(Friday, 29 January 2021 19:25)
Пані Юлія розкрила зміст веб-ресурсів, які є доступними і зрозумілими у використанні, у першу чергу, для учнів.
#11
Строганова Віра, НВО "МРІЯ"(Friday, 29 January 2021 18:47)
Дякую Юлії Валеріївні за змістовну статтю, в якій розглянуто взаємодію вчителя та учня під час дистанційного навчання. Успіхів вам, здоров'я та творчого натхнення.
#10
Гриценко І.М. , вчитель НВО "Мрія"(Friday, 29 January 2021 18:42)
Дякую за змістовну статтю. Ви доступно розкрили питання особливостей змішаного навчання. Дійсно, дистанційне навчання відкриває доступ до підвищення ефективності самостійної роботи учнів.
#9
Лариса Біла(Friday, 29 January 2021 00:24)
Пані Юлія у даній статті поділилася своїм досвідом роботи, розглянула різні моделі і технології дистанційного та змішаного навчання на уроках з трудового навчання. І я згодна з тим, що дистанційне та
змішане навчання відкриває учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає зовсім нові можливості для творчості, а вчителям дозволяє реалізовувати
принципово нові форми і методи навчання. Дякую за цікаву статтю, успіху Вам!
#8
Семез Людмила(Tuesday, 26 January 2021 08:39)
Авторка статті розкрила власне бачення методів інтерактивної роботи за допомогою цифрових інструментів, зупинилася, зокрема, на основних веб ресурсах, які можуть використовувати вчителі трудового
навчання – інтеграцію методів дистанційної та очної освіти. Прослідковується, що вчитель у своїй педагогічній діяльності через формат змішаного навчання дійсно розвиває внутрішню мотивацію дітей та
їхню здатність до самоосвіти, а перераховані онлайн сервіси, програми та технічні пристосування створюють широкі можливості для того, аби зробити модель такого навчання гнучкою, знайомлять з
необхідним для уроку матеріалом за допомогою інтернету та гаджетів перед заняттям, учні працюють у власному темпі тощо. Дякую за позицію й реалізацію того, що учитель не є носієм знань, а лише
ментором в освітньому процесі.
#7
Олена Осіпчук НВО" Мрія"(Friday, 22 January 2021 20:28)
Юлія Валеріївна, дякую за цікаву та змістовну статтю. Дійсно дистанційне та змішане навчання дає змогу реалізовувати нові форми і методи навчання,а також стимулює учнів підвищувати ефективність до
самостійного навчання.Успіхів вам!
#6
Світлана Кріпака, НВО "Мрія"(Friday, 22 January 2021 16:15)
Пані Юліє, погоджусь з вами, що сучасні учні хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Дякую за опис ресурсів, які це дозволяють зробити. Успіхів!!!
#5
Данилова Ірина НВО 16(Tuesday, 19 January 2021 09:32)
Інформаційно, хороша стаття. Трудове навчання цікавий предмет і використовувати різні платформи можливо. Дякую Вам, успіхів, творчості та креативного підходу до дистанційного навчання
#4
Кондратюк Олена Вікторівна,НВО І-ІІІ ст. "Мрія"(Monday, 18 January 2021 17:10)
Цікаво та пізнавально, дякую Вам за цікаву статтю! Обов"язково використаю отриману інформацію в своїйидіяльності.
#3
Леканова Тетяна Анатоліївна, вчитель початкових класів КЗ НВО І-ІІІ ст. "Мрія"(Monday, 18 January 2021 15:39)
Цікава і змістовна стаття. Дуже Вам дякую.
#2
Анжела Ступнікова КЗНВО І-ІІІ ст "Мрія"(Monday, 18 January 2021 12:26)
Влучними порадами наповнений зміст статті, які стануть у нагоді сучасному вчителю)
#1
Долматова Діана Трифонівна, практичний психолог, НВО I-III ст. Мрія(Monday, 18 January 2021 10:43)
Юлія Валеріївна, дякую за корисну інформацію. Дійсно, змішане навчання є складною формою роботи, особливо для уроків трудового навчання. Але, ви в своїй роботі використовуєте багато різноманітних
онлайн-платформ , що сприяють інтересу учнів до занять.
Кондратенко О. О. (Saturday, 30 January 2021 00:38)
Дякую за корисну та цікаву інформацію. Бажаю Вам успіхів!
Людмила Ішуткіна (Friday, 29 January 2021 21:42)
Дякую за цікаву, актуальну та змістовну інформацію! Натхнення Вам та успіхів у роботі.
Анна Геращенко (Friday, 29 January 2021)
Дякую за змістовний і актуальний матеріал. Дійсно, під час навчання онлайн не слід обмежуватися лише викладом лекційного матеріалу, треба використовувати інтерактивні вправи на основі веб-ресурсів. Успіхів!
Тетяна Лінчевська НВО "Мрія" (Friday, 29 January 2021 19:25)
Пані Юлія розкрила зміст веб-ресурсів, які є доступними і зрозумілими у використанні, у першу чергу, для учнів.
Строганова Віра, НВО "МРІЯ" (Friday, 29 January 2021 18:47)
Дякую Юлії Валеріївні за змістовну статтю, в якій розглянуто взаємодію вчителя та учня під час дистанційного навчання. Успіхів вам, здоров'я та творчого натхнення.
Гриценко І.М. , вчитель НВО "Мрія" (Friday, 29 January 2021 18:42)
Дякую за змістовну статтю. Ви доступно розкрили питання особливостей змішаного навчання. Дійсно, дистанційне навчання відкриває доступ до підвищення ефективності самостійної роботи учнів.
Лариса Біла (Friday, 29 January 2021 00:24)
Пані Юлія у даній статті поділилася своїм досвідом роботи, розглянула різні моделі і технології дистанційного та змішаного навчання на уроках з трудового навчання. І я згодна з тим, що дистанційне та змішане навчання відкриває учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає зовсім нові можливості для творчості, а вчителям дозволяє реалізовувати принципово нові форми і методи навчання. Дякую за цікаву статтю, успіху Вам!
Семез Людмила (Tuesday, 26 January 2021 08:39)
Авторка статті розкрила власне бачення методів інтерактивної роботи за допомогою цифрових інструментів, зупинилася, зокрема, на основних веб ресурсах, які можуть використовувати вчителі трудового навчання – інтеграцію методів дистанційної та очної освіти. Прослідковується, що вчитель у своїй педагогічній діяльності через формат змішаного навчання дійсно розвиває внутрішню мотивацію дітей та їхню здатність до самоосвіти, а перераховані онлайн сервіси, програми та технічні пристосування створюють широкі можливості для того, аби зробити модель такого навчання гнучкою, знайомлять з необхідним для уроку матеріалом за допомогою інтернету та гаджетів перед заняттям, учні працюють у власному темпі тощо. Дякую за позицію й реалізацію того, що учитель не є носієм знань, а лише ментором в освітньому процесі.
Олена Осіпчук НВО" Мрія" (Friday, 22 January 2021 20:28)
Юлія Валеріївна, дякую за цікаву та змістовну статтю. Дійсно дистанційне та змішане навчання дає змогу реалізовувати нові форми і методи навчання,а також стимулює учнів підвищувати ефективність до самостійного навчання.Успіхів вам!
Світлана Кріпака, НВО "Мрія" (Friday, 22 January 2021 16:15)
Пані Юліє, погоджусь з вами, що сучасні учні хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Дякую за опис ресурсів, які це дозволяють зробити. Успіхів!!!
Данилова Ірина НВО 16 (Tuesday, 19 January 2021 09:32)
Інформаційно, хороша стаття. Трудове навчання цікавий предмет і використовувати різні платформи можливо. Дякую Вам, успіхів, творчості та креативного підходу до дистанційного навчання
Кондратюк Олена Вікторівна,НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Monday, 18 January 2021 17:10)
Цікаво та пізнавально, дякую Вам за цікаву статтю! Обов"язково використаю отриману інформацію в своїйидіяльності.
Леканова Тетяна Анатоліївна, вчитель початкових класів КЗ НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Monday, 18 January 2021 15:39)
Цікава і змістовна стаття. Дуже Вам дякую.
Анжела Ступнікова КЗНВО І-ІІІ ст "Мрія" (Monday, 18 January 2021 12:26)
Влучними порадами наповнений зміст статті, які стануть у нагоді сучасному вчителю)
Долматова Діана Трифонівна, практичний психолог, НВО I-III ст. Мрія (Monday, 18 January 2021 10:43)
Юлія Валеріївна, дякую за корисну інформацію. Дійсно, змішане навчання є складною формою роботи, особливо для уроків трудового навчання. Але, ви в своїй роботі використовуєте багато різноманітних онлайн-платформ , що сприяють інтересу учнів до занять.