Comments: 10 (Discussion closed)
  • #10

    Вікторія Крадожон, НВО №25 (Sunday, 31 January 2021 14:29)

    Мені було дуже цікаво читати Вашу статтю. Змістовно висвітлили всі полюси і мінуси такої системи. Бажаю наснаги Аліно Володимирівно)

  • #9

    Анастасія Мірошник (Thursday, 28 January 2021 08:12)

    Аліна Володимирівна, дякую за цікаву, змістовну, корисну та доречну статтю. Інформація подана цікаво та зрозуміло. Бажаю Вам подальших успіхів !

  • #8

    Васільєв Ярослав, НВО №25 (Tuesday, 26 January 2021 18:37)

    Дуже цікава та актуальна стаття. Я повністю згоден Аліна Володимирівна, що змішане навчання воно підсилює вплив традиційного навчального процесу і сприяє кращому засвоєнню матеріалу. В статті чудово висвітленні аспекти використання змішаного навчання під час педагогічного процесу. Бажаю Вам успіхів та наснаги)

  • #7

    Тетяна Тараненко НВО № 25 (Saturday, 23 January 2021 09:53)

    Дякую колезі за статтю! Дуже актуальна та корисна інформація! Успіхів Вам, Аліно Володимирівно, та творчих злетів!

  • #6

    Тетяна Чередник НВО № 25 (Friday, 22 January 2021 19:15)

    Аліна Володимирівна - творча натура і цікава людина. Їй притаманні такі риси, як наполегливість, сучасність. Вона в постійному пошуку. Знайти щось цікаве, нестандартне - це про неї. Стаття - цікава, сучасна, пізнавальна. Аліно Володимирівно, бажаю Вам успіхів у подальшій роботі.

  • #5

    Тетяна Ратушняк НВО №25 (Wednesday, 20 January 2021 12:36)

    Дякую за статтю. В ній подається порівняльна характеристика дистанційного та змішаного навчання, особливості, структура, свої плюси та мінуси, форми роботи. Для організації дистанційного навчання недостатньо перенести заняття онлайн без зміни методів і підходів. Перед педагогами стоїть великий виклик – навчитися вільно користуватись сучасними освітніми електронними ресурсами, організувати роботу та мотивувати дітей до навчання, налагодити зворотній зв’язок. Бажаю успіхів у роботі!

  • #4

    Отряжа Ніна НВО № 25 (Tuesday, 19 January 2021 20:35)

    Автор статті аналізує та доводить, що змішане навчання довело свій ефективний підхід у корпоративному навчанні поєднанням переваг навчання в класі й он-лайн навчання. Але, тим не менш, така ефективність вимагає ретельного планування та розробки. Кожен вчитель повинен орієнтуватись на потреби та рівень знань своїх учнів. Дякую за ретельний аналіз моделей змішаного навчання. Аліно Володимирівно, бажаю успіхів в роботі.

  • #3

    Людмила Журавльова, НВО №25 (Monday, 18 January 2021 22:33)

    У статті грунтовно подається порівняльна характеристика дистанційного та змішаного навчання. Розглядається структура та особливості моделей змішаного навчання. Аліно Володимирівно, дякую вам за змістовну інформацію! Успіхів у роботі!

  • #2

    Галина Прокопенко, НВО №25 (Monday, 18 January 2021 11:20)

    Аліна Володимирівна у своїй статті поділилася досвідом використання цифрових інструментів та заходів, а також як вона залучає учнів до навчання. Поєднання цифрових та традиційних уроків у класі не тільки більше залучає її учнів, але пропонує спосіб взаємодії з ними на їхньому рівні. Сучасні діти за своєю суттю знають про технології більше, ніж вчитель коли-небудь! Вчитель наголошує, що вибір змішаної моделі навчання, яка підходить для вашого класу, залежить від потреб ваших учнів. І це дійсно так. Спасибі за цікаву статтю!


  • #1

    Ада Левшун, НВО №25 (Saturday, 16 January 2021 11:10)

    У своїй статті Аліна Володмирівна стверджує, що не існує універсальної формули успіху дистанційного та змішаного навчання. Для кожного класного колективу, групи учнів чи окремого здобувача освіти необхідно дібрати свої прийоми, методи та технології отримання та засвоєння навчального матеріалу.
    Під час моделювання курсів у системі змішаного навчання матеріал гнучко розподіляється між онлайн- та офлайн-частинами. Автор подає класифікацію моделей змішаного навчання: ротаційну, гнучку, самостійного змішування та поглиблену віртуальну із детальними характеристиками для різних рівнів навичок самоорганізації та дисципліни учнів, а також навченості самого вчителя.
    Корисна інформація для саморозвитку та підвищення рівня обізнаності педагогів з цього питання.