Мерещенко Г.О. Завадівська гімназія(Thursday, 28 January 2021 17:18)
Правильна мотивація учня є одним з найважливіших факторів дистанційного та змішаного навчання, адже вчити - значить вселяти надію.Дякую Наталіі Юріівні за цікавий матеріал.
#17
Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021 13:58)
Цифрові інструменти, які детально проаналізувала Наталя Юріївна у своїй статті - це не просто онлайн-платформи для проведення уроків, а спосіб зробити викладання навчального матеріалу живим та
привабливим, що є дуже важливо в початковій школі.Тестові завдання, вікторини, демонстрація відеороликів, віртуальні мандрівки, сучасні анімовані презентації - це те, що дуже подобається сучасним
дітям, тож ми також маємо досконало ними володіти. Дякую Наталії Юріївні за цікаву та змістовну інформацію!
#16
Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021 11:07)
Стаття Наталії Юріївни актуальна та корисна своїми рекомендаціями щодо застосування дистанційного та змішаного способів навчання, використання сучасних технологій для зацікавлення учнів другого
циклу. І я повністю погоджуюся, шо зацікавленість учнів повністю залежить від майстерності педагога поєднувати традиційні методи навчання із тими, які диктує нам час.
#15
Ковальчук Наталя(Thursday, 28 January 2021 10:24)
Дистанційне навчання може бути цікавим і активним. В статті детально описано, як можна цього досягти. Дякую за інформацію!
#14
Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія(Thursday, 28 January 2021 08:03)
Матеріал статті актуальний, порушує питання змін, що відбулися в освітній інформаційній структурі сучасного суспільства, ураховуючи впровадження нових освітніх послуг, створених на базі ІКТ та
дистанційних технологій.
#13
Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія"(Wednesday, 27 January 2021 08:02)
Наталія Юріївна у своїй статті проаналізувала упровадження технологій дистанційного навчання, використання інтерактивних технологій для зацікавлення учнів другого циклу. Я погоджуюся, що сучасні
інформаційні технології - це інструменти, за допомогою яких вчитель може і повинен взаємодіяти з учнями дистанційно, адже це виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб
часткового вирішення її нагальних проблем. Дякую за практичні підказки!
#12
Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія"(Friday, 22 January 2021 12:57)
Дякую авторові за цікаву статтю! . Детально описано принципи та способи роботи сервісів. Вона є актуальною в нашому сьогоденні ті стане в нагоді для всіх учителів.
#11
Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький(Tuesday, 19 January 2021 23:07)
У своїй роботі Наталія Юріївна представила класифікацію дистанційних технологій за способом доставки матеріалів. Також, колега запропонувала цифрові інструменти для створення інтерактивного контенту.
Актуальність даної роботи полягає в тому, що вона має практичну спрямованість і заслуговує на увагу педагогів. Дякую, колего, за цікавий матеріал!
#10
Вікторія Теличенко НВО №32(Tuesday, 19 January 2021 18:59)
Дякую колезі за цікавий і змістовний матеріал. В своїй статті автор знайомить з різними ресурсами, які можна використати на своєму занятті, змінити під власні потреби, розробити схожі чи зовсім інші
навчальні модулі, що можна зберігати у власному «кабінеті». Ця тема актуальна в нашому сьогоденні. Творчгого натхнення у подальшій роботі, дякую за цікаві корисні практичні поради.
#9
Журавльова Анастасія(Tuesday, 19 January 2021 17:28)
Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую за корисну інформацію та можливість її практичного застосування.
#8
Віктория Качур(Tuesday, 19 January 2021 15:34)
Вдячна авторові, що поділилась власним досвідом впровадження нових освітніх послуг, створених на базі ІКТ та дистанційних технологій. Вчитель може кожен із представлених ресурсів використовувати в
сучасних умовах організації навчання.
#7
О.Лебідь КЗ" Завадівська гімназія"(Tuesday, 19 January 2021 13:52)
Змінюється світ, змінюються потреби, змінюються учні. Тому дуже важливо встигати за цими змінами і задовольняти потреби сучасності. Дякую за практичні підказки. Талановитих учнів і творчих успіхів.
#6
Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія "(Tuesday, 19 January 2021 09:56)
Стаття , створена вчителем початкових класів Наталією Юріївною дуже цікава і змістовна .Погоджуюся з автором, що зацікавлення учнів другого циклу навчання лежить у площині майстерності педагога щодо
оволодіння методиками цифрових інструментів, уміння ефективно поєднувати навчання в класі з онлайн-освітою в умовах безпечного інформаційного освітнього середовища та у тісному тандемі з батьками
здобувачів освіти. Дякую колезі за статтю. Здоров"я Вам.
#5
Богодіст Людмила КЗ "Завадівська гімназія"(Monday, 18 January 2021 18:29)
Стаття сподобалась тим, що гарно роз'яснено як працювати з сучасними інтерактивними сервісами. Приємно розуміти, що твої колеги є досвіченими людьми не тільки в сфері освіти, а й в сфері ІКТ. Дякую,
що зможу завжди звернутися за допомогою і підтримкою, якщо щось не вийде.
#4
Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія"(Monday, 18 January 2021 14:28)
Дійсно, зацікавлення учнів навчанням лежить у площині майстерності педагога. Запропонована стаття допоможе удосконалювати свою майстерність кожному охочому.
#3
Віталій Бондаренко КЗ " Завадівська гімназія"(Monday, 18 January 2021 14:28)
Дякую автору статті за глибоке дослідження понять «дистанційної» та «змішаної» освіти, рекомендацій щодо впровадження нових освітніх послуг з використання інтерактивних технологій в сучасних умовах .
#2
Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія"(Monday, 18 January 2021 01:06)
Дякую за статтю. Наразі є актуальне питання змішаного та дистанційного навчання, тож володіння сучасними онлайн сервісами є необхідністю для кожного педагога.
#1
Тетяна Вдовиченко, НВОСЗНЗ 1 ступеня "Гармонія" - гімназія імені Т. Шевченка - ЦПВ "Контакт"(Sunday, 17 January 2021 20:17)
Дякую Вам, Наталія Юріївна, за статтю, за змістовні рекомендації щодо застосування дистанційного та змішаного способів навчання як доступу до якісної освіти. Цікаві сервіси, які стануть у пригоді
кожному педагогу. Погоджуюсь, що зацікавлення учнів лежить у площині майстерності педагога.
Мерещенко Г.О. Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 17:18)
Правильна мотивація учня є одним з найважливіших факторів дистанційного та змішаного навчання, адже вчити - значить вселяти надію.Дякую Наталіі Юріівні за цікавий матеріал.
Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 13:58)
Цифрові інструменти, які детально проаналізувала Наталя Юріївна у своїй статті - це не просто онлайн-платформи для проведення уроків, а спосіб зробити викладання навчального матеріалу живим та привабливим, що є дуже важливо в початковій школі.Тестові завдання, вікторини, демонстрація відеороликів, віртуальні мандрівки, сучасні анімовані презентації - це те, що дуже подобається сучасним дітям, тож ми також маємо досконало ними володіти. Дякую Наталії Юріївні за цікаву та змістовну інформацію!
Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 11:07)
Стаття Наталії Юріївни актуальна та корисна своїми рекомендаціями щодо застосування дистанційного та змішаного способів навчання, використання сучасних технологій для зацікавлення учнів другого циклу. І я повністю погоджуюся, шо зацікавленість учнів повністю залежить від майстерності педагога поєднувати традиційні методи навчання із тими, які диктує нам час.
Ковальчук Наталя (Thursday, 28 January 2021 10:24)
Дистанційне навчання може бути цікавим і активним. В статті детально описано, як можна цього досягти. Дякую за інформацію!
Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 08:03)
Матеріал статті актуальний, порушує питання змін, що відбулися в освітній інформаційній структурі сучасного суспільства, ураховуючи впровадження нових освітніх послуг, створених на базі ІКТ та дистанційних технологій.
Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія" (Wednesday, 27 January 2021 08:02)
Наталія Юріївна у своїй статті проаналізувала упровадження технологій дистанційного навчання, використання інтерактивних технологій для зацікавлення учнів другого циклу. Я погоджуюся, що сучасні інформаційні технології - це інструменти, за допомогою яких вчитель може і повинен взаємодіяти з учнями дистанційно, адже це виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем. Дякую за практичні підказки!
Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія" (Friday, 22 January 2021 12:57)
Дякую авторові за цікаву статтю! . Детально описано принципи та способи роботи сервісів. Вона є актуальною в нашому сьогоденні ті стане в нагоді для всіх учителів.
Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Tuesday, 19 January 2021 23:07)
У своїй роботі Наталія Юріївна представила класифікацію дистанційних технологій за способом доставки матеріалів. Також, колега запропонувала цифрові інструменти для створення інтерактивного контенту. Актуальність даної роботи полягає в тому, що вона має практичну спрямованість і заслуговує на увагу педагогів. Дякую, колего, за цікавий матеріал!
Вікторія Теличенко НВО №32 (Tuesday, 19 January 2021 18:59)
Дякую колезі за цікавий і змістовний матеріал. В своїй статті автор знайомить з різними ресурсами, які можна використати на своєму занятті, змінити під власні потреби, розробити схожі чи зовсім інші навчальні модулі, що можна зберігати у власному «кабінеті». Ця тема актуальна в нашому сьогоденні. Творчгого натхнення у подальшій роботі, дякую за цікаві корисні практичні поради.
Журавльова Анастасія (Tuesday, 19 January 2021 17:28)
Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую за корисну інформацію та можливість її практичного застосування.
Віктория Качур (Tuesday, 19 January 2021 15:34)
Вдячна авторові, що поділилась власним досвідом впровадження нових освітніх послуг, створених на базі ІКТ та дистанційних технологій. Вчитель може кожен із представлених ресурсів використовувати в сучасних умовах організації навчання.
О.Лебідь КЗ" Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 13:52)
Змінюється світ, змінюються потреби, змінюються учні. Тому дуже важливо встигати за цими змінами і задовольняти потреби сучасності. Дякую за практичні підказки. Талановитих учнів і творчих успіхів.
Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія " (Tuesday, 19 January 2021 09:56)
Стаття , створена вчителем початкових класів Наталією Юріївною дуже цікава і змістовна .Погоджуюся з автором, що зацікавлення учнів другого циклу навчання лежить у площині майстерності педагога щодо оволодіння методиками цифрових інструментів, уміння ефективно поєднувати навчання в класі з онлайн-освітою в умовах безпечного інформаційного освітнього середовища та у тісному тандемі з батьками здобувачів освіти. Дякую колезі за статтю. Здоров"я Вам.
Богодіст Людмила КЗ "Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 18:29)
Стаття сподобалась тим, що гарно роз'яснено як працювати з сучасними інтерактивними сервісами. Приємно розуміти, що твої колеги є досвіченими людьми не тільки в сфері освіти, а й в сфері ІКТ. Дякую, що зможу завжди звернутися за допомогою і підтримкою, якщо щось не вийде.
Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 14:28)
Дійсно, зацікавлення учнів навчанням лежить у площині майстерності педагога. Запропонована стаття допоможе удосконалювати свою майстерність кожному охочому.
Віталій Бондаренко КЗ " Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 14:28)
Дякую автору статті за глибоке дослідження понять «дистанційної» та «змішаної» освіти, рекомендацій щодо впровадження нових освітніх послуг з використання інтерактивних технологій в сучасних умовах .
Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 01:06)
Дякую за статтю. Наразі є актуальне питання змішаного та дистанційного навчання, тож володіння сучасними онлайн сервісами є необхідністю для кожного педагога.
Тетяна Вдовиченко, НВОСЗНЗ 1 ступеня "Гармонія" - гімназія імені Т. Шевченка - ЦПВ "Контакт" (Sunday, 17 January 2021 20:17)
Дякую Вам, Наталія Юріївна, за статтю, за змістовні рекомендації щодо застосування дистанційного та змішаного способів навчання як доступу до якісної освіти. Цікаві сервіси, які стануть у пригоді кожному педагогу. Погоджуюсь, що зацікавлення учнів лежить у площині майстерності педагога.