Comments: 15 (Discussion closed)
  • #15

    Мерещенко Г.О. Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 17:07)

    З перших років навчання у школі слід формувати у дитини позитивну й високу навчальну мотивацію. Дякую колезі за змістовну статтю, адже завдяки подібним сервірам навчання стає цікавішим.

  • #14

    Ковальчук Наталя (Thursday, 28 January 2021 10:15)

    Цікава і змістовна стаття. Вчитель повинен бути гнучким і сучасним. Дякую за корисну інформацію

  • #13

    Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 07:53)

    Цікавий матеріал для використання в освітньому процесі не тільки для вчителів початкових класів, а й для вчителів-предметників. Адже покоління Z, що відповідає терміну «Digital Native», сприймає мобільний телефон, інтернет та різні застосунки як звичайне явище оточуючого їх життя. А пізнавати світ знань з використанням матеріалів описаного застосунку набагато цікавіше.

  • #12

    Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія" (Friday, 22 January 2021 13:21)

    Дякую автору за статтю! В період, коли більша частина нашої роботи зводиться до візуалізації, цей матеріал дуже актуальний.

  • #11

    Немченко Ольга, КЗ " Завадівська гімназія" (Wednesday, 20 January 2021 07:45)

    Згодна з Оксаною Олександрівною, що у початковій ланці освіти важливим є саме живе спілкування вчителя з учнем, але ми крокуємо в ногу з часом і використання сучасних технологій на уроках вже є невід'ємною частиною навчального процесу. Автор статті покроково ознайомила з додатком KineMaster, зазначивши переваги у використанні даного сервісу: швидкість обробки інформації, зручність у використанні. Дякую, Оксано Олександрівно, за Ваші поради, адже завдяки подібним сервісам навчання набуває нових фарб, змісту, стає більш цікавим для учнів.

  • #10

    Журавльова Анастасія (Tuesday, 19 January 2021 17:26)

    Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую за корисну інформацію та можливість її практичного застосування.

  • #9

    Наталія Макарова (Tuesday, 19 January 2021 17:10)

    Дякую колезі, за цікавий та змістовний матеріал , в якому покроково описується використання однієї із
    ІКТ платформ, яка для учнів І циклу навчання, та є цікавою для використання на уроках. З’ясовується ефективність використання інформаційно-комп'ютерних технологій у тих випадках, коли необхідно засвоїти поняття, побачити, відчути, отримати уявлення про матеріал більш широко.

  • #8

    Віктория Качур (Tuesday, 19 January 2021 15:22)

    Дякую, колего, за цікаву та змістовну статтю, за покроковий, змістовий опис роботи з KineMaster. Вчителеві важливо бути обізнаним з усіма можливостями та перевагами обраного ним сервісу. В умовах сучасних змін в освіті Ваші поради, Оксано Олександрівно, допоможуть в роботі!

  • #7

    О.Лебідь КЗ" Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 13:56)

    Сучасні діти здебільшого візуали, тому перед вчителем стоїть завдання вміти грамотно і ефективно створювати і використовувати різноманітні відеоматеріали. Дякую за поради і рекомендації. Творчих успіхів і цікавих ідей.

  • #6

    Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 10:11)

    Як показує практика, не всі учні достатньо мотивовані, щоб виконувати завдання в онлайн-форматі. Ще Леонардо да Вінчі влучно підмітив: "Навчання без бажання псує розум, і він нічого не затримує в собі". Якщо учні не розумітимуть, чому вивчають певну тему, висновок сумний: дитина не зможе навчатися якісно ні очно, ні дистанційно. Але ситуацію можна змінити, якщо на допомогу прийдуть захопливі цифрові інструменти. Дякую Оксані Олександрівні за детальну можливість ознайомитися саме з такими інструментами.

  • #5

    Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія " (Tuesday, 19 January 2021 10:07)

    У статті розглядається питання запровадження нових педагогічних інноваційних технологій. Зокрема - використання для навчання учнів першого циклу текстової, звукової, графічної та відеоінформації. З’ясовується ефективність використання інформаційно-комп'ютерних технологій у тих випадках, коли необхідно засвоїти поняття, побачити, відчути, отримати уявлення про матеріал більш широко. У статті досліджуються можливості онлайн- та офлайн-освіти та складено рекомендації щодо використання додатку для створення відеоконтенту, що дозволить урізноманітнити процес отримання знань здобувачами освіти та максимально зацікавити учнів першого циклу навчання в онлайн-режимі.Дякую колезі за роботу над статтею. Здоров"я Вам

  • #4

    Богодіст Людмила (Monday, 18 January 2021 18:26)

    Дякую за цікавий матеріал. Ця тема є дуже актуальною і в даній статті дуже добре подано матеріал про роботу з відеопрограмою.

  • #3

    Віталій Бондаренко КЗ " Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 14:51)

    Дякую за статтю та практичні поради в опануванні додатку КіneMaster, володіння сучасними онлайн сервісами є необхідністю для кожного педагога.

  • #2

    Бойко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 14:23)

    Цікава стаття. Такі практичні поради завжди будуть корисними для швидкого опанування нових сервісів для цікавого та сучасного навчання.

  • #1

    Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 01:00)

    Дякую автору за статтю. Надзвичайно ретельно тадоступні розписані кроки використання додатку KineMaster. Обов'язково спробую даний додаток під час підготовки уроків!