Валентина Онищенко,НВО 25(Wednesday, 27 January 2021 17:39)
У статті представлена добірка цікавих методів ,прийомів та вправ,які дозволяють полегшити дистанційне навчання для учнів початкової школи .Тетяно Георгіївно,дякую,що поділилися досвідом,обов'язково
використаю "родзинки" для проведення онлайн -уроків.
#16
Аліна Яблонська, НВО №25(Wednesday, 27 January 2021 02:03)
Дякую, за детальний аналіз та опис свого досвіду. Впевнена Ваша стаття надихне решту вчителів застосовувати "успішні" технології та інформаційні ресурси і надалі в своїй роботі, для розширення меж
звичного уроку, а не лише як вимушену необхідність під час дистанційного навчання.
#15
Платон Алла НВО № 25(Tuesday, 26 January 2021 20:01)
Дякую за статтю! Мотивація досягнення реалізується в успішності освітньої діяльності учнів. Учні, орієнтовані на успіх, частіше досягають своїх цілей.Згодна з автором, що завдання сучасного вчителя-
зробити матеріал максимально доступним, цікавим, наочним і таким, що стимулюватиме до разширення знань .В основу дистанційного навчання покладено використання сучасних інформаційних технологій.Тетяна
Георгієвна пошагово висвітила зі свого досвіду ці питання, цікаво розповіла , як організувати дистанційні онлайн уроки. Бажаю успіху та нових звершень!
#14
Васільєв Ярослав, НВО №25(Tuesday, 26 January 2021 18:19)
Стаття досить цікава та актуальна, яка розкриває зміст дистанційного навчання та використання його в педагогічній практиці самого вчителя. І так дійсно, це нове покоління, яке змушує вчителя весь час
прогресувати та навчатися чогось нового. Рік назад Ми і представити не могли, що ми зможемо давати уроки онлайн, використовувати ІКТ під час вивчення нового матеріалу та перевірки знання, а сьогодні
це вже звична справа. Тому, дякую за статтю і бажаю нових звершень)
#13
Анна Сойченко,НВО № 25(Sunday, 24 January 2021 16:18)
В сучасному світі з’явилось покоління, яке не тільки вміло використовує новітні технології, але й очікує на їх постійну доступність у всіх аспектах життя. Сучасні діти хочуть навчатися швидко,
ефективно та мобільно.Сучасні вчителі мають самі володіти тими навичками, якми оволодівають наші діти з раннього дитинства. Тому вчитель повинен сам увесь час розвиватись.Стаття
актуальна,сучасна,креативна.Дякую автору за поширення власного досвіду.
#12
Тетяна Тараненко НВО № 25(Saturday, 23 January 2021 09:20)
Тетяна Георгіївна змістовно висвітила актуальні питання щодо організації дистанційного навчання в початкових класах очима вчителя-практика. Враховуючи вікову психологію учнів Z-покоління сучасні
вчителі мають самі володіти тими навичками, якми оволодівають наші діти з раннього дитинства. Постійний рух уперед вчителя - запорука успіху учнів. Дякую колезі за корисну інформацію!
#11
Панежа Надія НВО №25(Friday, 22 January 2021 21:34)
Дякую Тетяні Георгіївні за цікаву і змістовну статтю! Розкрито багато практичних аспектів організації дистанційного та змішаного навчання у початковій школі. Творчої наснаги Вам та нових відкриттів!
#10
Людмила Ткаченко(Thursday, 21 January 2021 22:05)
Дякую за цікаву статтю . Узнала про платформами 1- це онлайн платформа Vchy.com.ua. Це платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі. 2 - платформа
-Wizer.me. Обов'язково познайомлюся .
Бажаю успіхів!
#9
Людмила Журавльова, НВО №25(Thursday, 21 January 2021 21:07)
До карантину дистанційне навчання в системі освіти можна було побачити хіба що на офіційних паперах або в окремих спеціалізованих закладах. Сьогодні – це щоденні реалії кожної школи, які вимагають
від учителів знань відповідних норм права. А від учнів – розуміння того, що відбувається. Тетяна Георгіївна поділилася своїм педагогічним досвідом. Описала платформи якими вчителька користується
реалізовуючи дистанційне навчання. Стаття актуальна. Дякую!
#8
Тетяна Ратушняк НВО №25(Wednesday, 20 January 2021 11:46)
Погоджуюсь з Тетяною Георгіївною, що дистанційне навчання дає результати, лише якщо є посильним для всіх учасників освітнього процесу. Дякую за корисну та змістовну статтю. Колега поділилася власним
досвідом про організацію своєї роботи під час дистанційного навчання; показала, як ефективно організовувати навчальний процес; як заохочувати учнів, адже учні, орієнтовані на успіх, частіше досягають
своїх цілей. Бажаю творчих успіхів.
#7
Отряжа Ніна НВО № 25(Tuesday, 19 January 2021 20:07)
Погоджуюсь з автором статті, що дистанційне навчання дасть результати, лише якщо буде посильним для всіх учасників освітнього процесу. Тетяна Георгіївна в своїй статті, детально описуючи власний
досвід, показала як правильно організувати навчальний процес в умовах дистанційного навчання, зацікавити дітей. Дякую за пізнавальну і корисну статтю. Бажаю успіхів в роботі.
#6
Наталія Даниленко, НВО №25(Tuesday, 19 January 2021 18:43)
Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, комунікувати з учнями на відстані, надихати та мотивувати їх до навчання, допомагати батькам – це ті навички, якими тепер на додаток
мають володіти наші вчителі. Тетяна Георгіївна у статті поділилася власним досвідом з організації дистанційного навчання. Дякую за корисну інформацію та практичні підказки. Творчих успіхів!
#5
Марія Мельник, НВО №25(Tuesday, 19 January 2021 18:34)
У своїй статті Тетяна Георгіївна розповіла, як цікаво, доступно, ефективно проводити уроки під час дистанційного навчання, як забезпечити максимальну ефективність навчання для кожного учня.
Дякую автору статті за цікавий і корисний матеріал. Бажаю творчих успіхів.
#4
Ірина Повшебна , НВО № 25(Tuesday, 19 January 2021 17:06)
Дистанційне навчання - це насамперед навчання. Тому процес організації і теорії навчання нікуди не діваються, просто з'являється інший спосіб зв'язку. Тетяна Георгіївна розповіла , як можна
організувати навчання та зацікавити учнів. Бажаю автору статті успіхів у роботі!
#3
Сніжана Торжинська, НВО №25(Monday, 18 January 2021 12:17)
У своїй статті Тетяна Георгіївна написала , що самостійне придбання знань не повинне носити пасивний характер, а навпаки, здобувач освіти із самого початку має бути залучений до активної пізнавальної
діяльності, що не обмежується оволодінням знаннями, проте неодмінно передбачає їх застосування для розв'язання різноманітних проблем навколишньої дійсності. Я погоджуюсь з автором. І хочу побажати
успіхів у роботі!
#2
Галина Прокопенко, НВО № 25(Monday, 18 January 2021 10:43)
У своїй статті Тетяна Георгієвна розповіла про покоління, яке не тільки вміло використовує новітні технології, але й очікує на їх постійну доступність у всіх аспектах життя. Сучасні діти хочуть
навчатися швидко, ефективно та мобільно. Тому треба створити такі умови, щоб дитина могла навчатися вдома, а завдання вчителів — навчати і давати зворотний зв’язок. Успіхів у роботі!
#1
Ада Левшун, НВО №25(Saturday, 16 January 2021 11:17)
Сучасні діти хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Тетяна Георгіївна демонструє нам, учасникам вернісажу педагогічних знахідок, калейдоскоп прийомів, які вона використовує в своїй
педагогічній діяльності.
Важливо, щоб той, хто навчається, зумів самостійно здобувати знання з допомогою різноманітних джерел інформації, і з цією інформацією зміг працювати в зручний для нього час, використовуючи різні
способи пізнавальної діяльності. Самостійне придбання знань не повинне носити пасивний характер, а навпаки, здобувач освіти із самого початку має бути залучений до активної пізнавальної діяльності.
Валентина Онищенко,НВО 25 (Wednesday, 27 January 2021 17:39)
У статті представлена добірка цікавих методів ,прийомів та вправ,які дозволяють полегшити дистанційне навчання для учнів початкової школи .Тетяно Георгіївно,дякую,що поділилися досвідом,обов'язково використаю "родзинки" для проведення онлайн -уроків.
Аліна Яблонська, НВО №25 (Wednesday, 27 January 2021 02:03)
Дякую, за детальний аналіз та опис свого досвіду. Впевнена Ваша стаття надихне решту вчителів застосовувати "успішні" технології та інформаційні ресурси і надалі в своїй роботі, для розширення меж звичного уроку, а не лише як вимушену необхідність під час дистанційного навчання.
Платон Алла НВО № 25 (Tuesday, 26 January 2021 20:01)
Дякую за статтю! Мотивація досягнення реалізується в успішності освітньої діяльності учнів. Учні, орієнтовані на успіх, частіше досягають своїх цілей.Згодна з автором, що завдання сучасного вчителя- зробити матеріал максимально доступним, цікавим, наочним і таким, що стимулюватиме до разширення знань .В основу дистанційного навчання покладено використання сучасних інформаційних технологій.Тетяна Георгієвна пошагово висвітила зі свого досвіду ці питання, цікаво розповіла , як організувати дистанційні онлайн уроки. Бажаю успіху та нових звершень!
Васільєв Ярослав, НВО №25 (Tuesday, 26 January 2021 18:19)
Стаття досить цікава та актуальна, яка розкриває зміст дистанційного навчання та використання його в педагогічній практиці самого вчителя. І так дійсно, це нове покоління, яке змушує вчителя весь час прогресувати та навчатися чогось нового. Рік назад Ми і представити не могли, що ми зможемо давати уроки онлайн, використовувати ІКТ під час вивчення нового матеріалу та перевірки знання, а сьогодні це вже звична справа. Тому, дякую за статтю і бажаю нових звершень)
Анна Сойченко,НВО № 25 (Sunday, 24 January 2021 16:18)
В сучасному світі з’явилось покоління, яке не тільки вміло використовує новітні технології, але й очікує на їх постійну доступність у всіх аспектах життя. Сучасні діти хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно.Сучасні вчителі мають самі володіти тими навичками, якми оволодівають наші діти з раннього дитинства. Тому вчитель повинен сам увесь час розвиватись.Стаття актуальна,сучасна,креативна.Дякую автору за поширення власного досвіду.
Тетяна Тараненко НВО № 25 (Saturday, 23 January 2021 09:20)
Тетяна Георгіївна змістовно висвітила актуальні питання щодо організації дистанційного навчання в початкових класах очима вчителя-практика. Враховуючи вікову психологію учнів Z-покоління сучасні вчителі мають самі володіти тими навичками, якми оволодівають наші діти з раннього дитинства. Постійний рух уперед вчителя - запорука успіху учнів. Дякую колезі за корисну інформацію!
Панежа Надія НВО №25 (Friday, 22 January 2021 21:34)
Дякую Тетяні Георгіївні за цікаву і змістовну статтю! Розкрито багато практичних аспектів організації дистанційного та змішаного навчання у початковій школі. Творчої наснаги Вам та нових відкриттів!
Людмила Ткаченко (Thursday, 21 January 2021 22:05)
Дякую за цікаву статтю . Узнала про платформами 1- це онлайн платформа Vchy.com.ua. Це платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі. 2 - платформа -Wizer.me. Обов'язково познайомлюся .
Бажаю успіхів!
Людмила Журавльова, НВО №25 (Thursday, 21 January 2021 21:07)
До карантину дистанційне навчання в системі освіти можна було побачити хіба що на офіційних паперах або в окремих спеціалізованих закладах. Сьогодні – це щоденні реалії кожної школи, які вимагають від учителів знань відповідних норм права. А від учнів – розуміння того, що відбувається. Тетяна Георгіївна поділилася своїм педагогічним досвідом. Описала платформи якими вчителька користується реалізовуючи дистанційне навчання. Стаття актуальна. Дякую!
Тетяна Ратушняк НВО №25 (Wednesday, 20 January 2021 11:46)
Погоджуюсь з Тетяною Георгіївною, що дистанційне навчання дає результати, лише якщо є посильним для всіх учасників освітнього процесу. Дякую за корисну та змістовну статтю. Колега поділилася власним досвідом про організацію своєї роботи під час дистанційного навчання; показала, як ефективно організовувати навчальний процес; як заохочувати учнів, адже учні, орієнтовані на успіх, частіше досягають своїх цілей. Бажаю творчих успіхів.
Отряжа Ніна НВО № 25 (Tuesday, 19 January 2021 20:07)
Погоджуюсь з автором статті, що дистанційне навчання дасть результати, лише якщо буде посильним для всіх учасників освітнього процесу. Тетяна Георгіївна в своїй статті, детально описуючи власний досвід, показала як правильно організувати навчальний процес в умовах дистанційного навчання, зацікавити дітей. Дякую за пізнавальну і корисну статтю. Бажаю успіхів в роботі.
Наталія Даниленко, НВО №25 (Tuesday, 19 January 2021 18:43)
Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, комунікувати з учнями на відстані, надихати та мотивувати їх до навчання, допомагати батькам – це ті навички, якими тепер на додаток мають володіти наші вчителі. Тетяна Георгіївна у статті поділилася власним досвідом з організації дистанційного навчання. Дякую за корисну інформацію та практичні підказки. Творчих успіхів!
Марія Мельник, НВО №25 (Tuesday, 19 January 2021 18:34)
У своїй статті Тетяна Георгіївна розповіла, як цікаво, доступно, ефективно проводити уроки під час дистанційного навчання, як забезпечити максимальну ефективність навчання для кожного учня.
Дякую автору статті за цікавий і корисний матеріал. Бажаю творчих успіхів.
Ірина Повшебна , НВО № 25 (Tuesday, 19 January 2021 17:06)
Дистанційне навчання - це насамперед навчання. Тому процес організації і теорії навчання нікуди не діваються, просто з'являється інший спосіб зв'язку. Тетяна Георгіївна розповіла , як можна організувати навчання та зацікавити учнів. Бажаю автору статті успіхів у роботі!
Сніжана Торжинська, НВО №25 (Monday, 18 January 2021 12:17)
У своїй статті Тетяна Георгіївна написала , що самостійне придбання знань не повинне носити пасивний характер, а навпаки, здобувач освіти із самого початку має бути залучений до активної пізнавальної діяльності, що не обмежується оволодінням знаннями, проте неодмінно передбачає їх застосування для розв'язання різноманітних проблем навколишньої дійсності. Я погоджуюсь з автором. І хочу побажати успіхів у роботі!
Галина Прокопенко, НВО № 25 (Monday, 18 January 2021 10:43)
У своїй статті Тетяна Георгієвна розповіла про покоління, яке не тільки вміло використовує новітні технології, але й очікує на їх постійну доступність у всіх аспектах життя. Сучасні діти хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Тому треба створити такі умови, щоб дитина могла навчатися вдома, а завдання вчителів — навчати і давати зворотний зв’язок. Успіхів у роботі!
Ада Левшун, НВО №25 (Saturday, 16 January 2021 11:17)
Сучасні діти хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Тетяна Георгіївна демонструє нам, учасникам вернісажу педагогічних знахідок, калейдоскоп прийомів, які вона використовує в своїй педагогічній діяльності.
Важливо, щоб той, хто навчається, зумів самостійно здобувати знання з допомогою різноманітних джерел інформації, і з цією інформацією зміг працювати в зручний для нього час, використовуючи різні способи пізнавальної діяльності. Самостійне придбання знань не повинне носити пасивний характер, а навпаки, здобувач освіти із самого початку має бути залучений до активної пізнавальної діяльності.