Comments: 16 (Discussion closed)
  • #16

    Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Monday, 25 January 2021 12:00)

    Актуальність проблеми, яку представили колеги в своїй статті є незаперечна. Особливо цікаво розкриті питання перспективності дистанційного навчання в початковій школі, проаналізовано переваги та недоліки нового формату навчання для молодших школярів. Дякую колегам за роботу!

  • #15

    Світлана Ковальчук КЗ "Козацька гімназія" (Sunday, 24 January 2021 19:03)

    Дуже дякую авторам, що торкнулися теми доступності освіти для дітей з обмеженими можливостями. Дійсно, дистанційне навчання дає таким дітям шанс на здобуття якісної освіти. У кожному гаджеті є спеціальні можливості - вбудовані функції, що допомагають налаштувати його для потреб користувача. Нагальна потреба вчителя сьогодні - опанувати ці функції і зробити їх доступними для дітей з ООС. Авторам статті бажаю подальших успіхів у роботі!

  • #14

    Ольга Коваленко КЗ"НВО" ЗНЗ /16 (Wednesday, 20 January 2021 22:32)

    Дякую за змістовну статтю. Автори чітко окреслили суть дистанційного навчання. Прослідковується практисне спрямування теми. Бажаю творчої наснаги!

  • #13

    Лариса Пухальська (Tuesday, 19 January 2021 20:32)

    Добре висвітлені характерні особливості та організацію дистанційного навчання. Актуально в умовах тривалого карантину. Вчителям творчих успіхів та професійного зростання.

  • #12

    Ірина Данилова (Tuesday, 19 January 2021 09:11)

    Добре, змістовно і головне актуально розкрито плюси та мінуси дистанційного навчання. На даному етапі всім нелегко, але ми вчителі-вчимось і навчаємо. Дякую колегам, наснаги Вам та творчого підходу до дистанційного навчання

  • #11

    Тесленко Ірина (Monday, 18 January 2021 14:45)

    Дійсно, дистанційне навчання – це процес поєднання технологій, великої підготовчої роботи, переведення всього навчання в цифру.
    Дякую за практичні рекомендації щодо організації дистанційного та змішаного навчання у початковій школі.
    Бажаю надалі творчих успіхів!

  • #10

    Олександра Соколова (Monday, 18 January 2021 14:41)

    Дякую колегам за змістовну та цікаву статтю. Ця тема актуальна для вчителів, дітей, батьків. І саме визначення переваг та недоліків дистанційного навчання веде до плідного навчання. Вміння саморганізовуватися, користуватися технічними засобами є важливими навичками у сучасному світі. Дякую за практичні поради. Бажаю успіхів!

  • #9

    Яніна Дяченко (Monday, 18 January 2021)

    Звичайно, змішане та дистанційне навчання допомагає зараз вирішити проблеми, які пов'язані з пандемією. Але дивлячись у цифрове майбутнє та на зацікавленість дітей до гаджетів, доступність інтернету, швидкіть розвитку цифрових технологій, замислюєшся і про "школу-онлайн". Дякую за корисний матеріал, який актуальний не лише в даний час, але в майбутньому. Творчих успіхів Вам!

  • #8

    Ірина Дорогань (Monday, 18 January 2021 14:10)

    Дякую Людмилі Григорівні та Тетяні Миколаївні за глибокий аналіз використання мережевих дистанційних освітніх технологій у початковій школі, який базується на великому практичному досвіді та постійному самовдосконаленні. Успіхів у роботі!

  • #7

    Надія Мироненко (Monday, 18 January 2021 12:18)

    Звичайно, дистанційне навчання не є заміною очного, але воно може стати ефективним інструментом не тільки під час локдауну. А оскільки відповіді на питання: "Як найближчим часом буде змінюватися епідеміологічна ситуація в Україні?", - поки немає, ми, освітяни, маємо бути готовими до організації такого навчання.
    Людмила Григорівна і Тетяна Миколаївна у статті змістовно розкрили питання актуальності дистанційного навчання для дітей молодшого віку, назвали недоліки і переваги дистанційного навчання, вказали що інноваційний підхід до навчання урізноманітнює освітній процес і дає додаткові навички учням.
    Дякую за актуальну та змістовну статтю. Бажаю успіхів у роботі!

  • #6

    Полякова Н.А. НВО№16 (Monday, 18 January 2021 12:17)

    Дякую колегам за статтю.
    Дистанційне навчання - це насамперед навчання. Тому процес організації і теорії навчання нікуди не діваються, просто з'являється інший спосіб зв'язку.
    Тобто, в дистанційному навчанні дитина має пройти шлях від сприйняття інформації до її розуміння.

  • #5

    Суботіна Олена НВО 16 (Monday, 18 January 2021 10:42)

    Дякую вчителям за цікаву та змістовну статтю. Ця тема стала актуальною для всіх: дітей, батьків, вчителів. Ми зараз знаходимось у такій ситуації, що повинні бути мобільними та гнучкими, вимушені швидко оволодівати новими знаннями та вміннями. В дистанційному навчання є свої переваги та недоліки. Ця стаття якраз і показує плюси та мінуси дистанційного навчання. Розкриває практичні аспекти роботи, допомагає нам якісно організавати свою роботу. Бажаю всім колегам творчої наснаги та міцного здоров'я.

  • #4

    Погляд А.В. НВО №16 (Monday, 18 January 2021 10:20)

    Дуже актуальна тема. Адже ми всі, як учителі, так і учні, потрапили у нові умови для навчання. Ми маємо навчитись, адаптуватись і освоїти багато нового. Тому чим більше інформації з даної теми, тим краще. Все нове це завжди складно, але у дистанційному навчанні також можна знайти свої переваги.

  • #3

    Вікторія Герасимова (Monday, 18 January 2021 09:49)

    Дистанційне навчання - це навчання засноване на сучасних інформаційних і комунікаційних технологіях. Останній рік ми вимушені були швидко, оперативно навчитись працювати з дітьми дистанційно. І дійсно, як вказано у статті колег, є переваги дистанційного навчання, але є і недоліки. Враховуючи вікові, індивідуальні особливості учнів, можна сказати, що дистанційне навчання комусь дається з легкістю, а комусь ще потрібна допомога (з боку батьків), у когось просто немає можливості займатись онлайн, а комусь тільки таке навчання і підходить. Але у будь-якому випадку головнокомандувачем дистанційного навчання є вчитель.
    Бажаю всім колегам творчого підходу до дистанційного навчання, міцного здоров'я і гарного настрою кожного дня! Дякую за змістовну статтю і новий погляд на деякі моменти дистанційного навчання.

  • #2

    Ірина Горобченко (Monday, 18 January 2021 09:13)

    Пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики. Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.
    Дистанційна освіта стала рішенням для актуальних проблем навчання, вибудував власні традиції та моделі, які широко впроваджуються в усі етапи отримання знань. Широкий розвиток інформаційних та комунікаційних технологій дало такій формі «нові горизонти».
    Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, комунікувати з учнями на відстані, надихати та мотивувати їх до навчання, допомагати батькам – це ті навички, якими тепер на додаток мають володіти наші вчителі.
    Дуже цікава і змістовна стаття.
    Розкрито багато практичних аспектів організації дистанційного та змішаного навчання, недоліки і переваги дистанційного методу навчання в початковій школі
    Дякую за практичні рекомендації щодо організації дистанційного та змішаного навчання у початковій школі.
    Бажаю надалі творчих успіхів!

  • #1

    Агеєнко Ольга (Monday, 18 January 2021 08:36)

    Дякую за чітко надане співвідношення навчального матеріалу при дистанційному навчанні. Це допоможе ефективніше працювати з учнями. Корисним для мене був і аналіз "плюсів" та "мінусів" дистанційної освіти. Як на мене, "мінуси" з часом можна подолати, але не менш важливий і вік учнів, тому починати все ж варто з очної форми.