Comments: 10 (Discussion closed)
  • #10

    Щорба Настасія Андріївна (Saturday, 23 January 2021 02:02)

    У статті розкрито поняття інформаційно-цифрової компетентності, якою повинні володіти, як школярі так і вчителі. Проаналізовано основні нормативні документи. Змістовними є поради вчителям початкової школи, щодо проведення дистанційного уроку, які доречні також і для середньої. На мою думку, аналіз переваг та недоліків дистанційного та змішаного навчання говорить про те, що таку освіту краще здобувати лише в тому випадку, коли недоступний традиційний метод навчання (наприклад, карантин і заборона відвідувати загальноосвітні навчальні заклади).

  • #9

    Кіреєва Тамара (Friday, 22 January 2021 06:56)

    В статті детально розглянуто питання, як правильно налагодити контакт з батьками для організації дистанційного навчання. Дякую колезі.

  • #8

    Ольга Самофалова, заступник директора ЗОШ № 2 (Thursday, 21 January 2021 19:54)

    Цілком погоджуюсь з автором статті. Реалії сьогодення вимагають від нас, вчителів, швидкого опанування нових форм роботи, уміння викладати в новому форматі. Задача №1 для вчителів, дітей і батьків – разом вибрати зручний формат навчання, тобто такий, що забезпечить якість викладання зі сторони педагога, зацікавленість та сумлінне навчання дітей, виключить для батьків необхідність виконувати завдання разом із дітьми, а також забезпечить якісний зворотний зв’язок.

  • #7

    Оксана Стародубцова (Thursday, 21 January 2021 14:23)

    Прочитавши статтю колеги, хочу зазначити, що технологія змішаного навчання цілком є результативною при тісній співпраці учителя - наставника, учнів - здобувачів освіти та батьків - однодумців. Завдання педагога полягає у формуванні уміння в школярів самостійно навчатися, ставити перед собою завдання, знаходити їх рішення. Тому цілком погоджуюся з автором статті, що впровадження елементів дистанційної форми та змішаного навчання в школі єнеобхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.

  • #6

    Олена Тисленко (Thursday, 21 January 2021 08:45)

    Цілком згодна з Вами, шановна пані Людмило, що дистанційне навчання має свої переваги та недоліки, і на даному етапі недоліків більше ніж переваг, але сучасність вимагає від нас змін, тож будемо змінюватись. Потрібно використовувати різні онлайн-ресурси, експериментувати, фіксувати результат. Успіху та творчого натхнення!

  • #5

    Скріпниченко Людмила (Wednesday, 20 January 2021 20:11)

    Відповідаючи на запитання пані Клюшніченко О. Г., можу сказати наступне: учні початкової школи ще тільки вчаться бути самостійними, самостійно приймати рішення, брати на себе відповідальність за певні дії (чи навпаки, за невиконання завдання). Тому вважаю, що вчитель має контролювати процес проходження онлайн частини уроку здобувачами освіти. Як? Давати творчі цікаві завдання, виконати які можливо лише за умови вивчення теоретичної частини, заохочувати дітей, вказувати на позитивні зміни, на прогрес кожного маленького учня.

  • #4

    Mila (Wednesday, 20 January 2021 17:36)

    Дякую, пані Ліліє, за коментар. Аби модель "Перевернутий клас" мала ефективний результат, вчителю самому потрібно заздалегідь визначити, що учні мають вивчити, прочитати, переглянути. Адаптувати інформаційний матеріал для опрацювання тією віковою категорією учнів, для якої він призначений. Чітко вказати завдання, надати інструкції щодо виконання, аби здобувачі освіти мали уявлення про мету своєї роботи. Вважаю, що дітям легше опанувати таку модель на уроках ЯДС, літературного читання, навіть української мови. А ось математику вивчити таким чином набагато складніше

  • #3

    Філіпова Л.О. Гімназія імені Олени Журливої (Tuesday, 19 January 2021 11:56)

    Як бачимо,зміни в освітньому просторі зумовлені не лише реформами,свої корективи вносить життя. Дистанційне навчання покликане заповнити в певній мірі освітній простір. І в цьому просторі головну роль відіграї не лише вчитель. Це дійсно взаємозвязок: учитель-учень-батьки. І від їхньої взаємодії, розуміння , відповідальності залежить чи будуть наші діти навченими. Автор статті окреслила ці сторони взаємодії. Дякую. Бажаю професійних здобутків.

  • #2

    Клюшніченко О.Г. ЗОШ № 2 (Monday, 18 January 2021 15:21)

    Змішане навчання дає можливість сучасним учням навчатися швидко, ефективно та мобільно. Автор статті детально розкриває зміст моделей дистанційного та змішаного навчання, зупиняючись на перевагах кожного з них. На Вашу думку, чи достатньо учням мотивації та самоконтролю, щоб проходити онлайн частину до кінця без постійного контролю?

  • #1

    Лілія Бродецька (Sunday, 17 January 2021 17:27)

    Пандемія внесла свої корективи не тільки у звичний ритм і спосіб життя, а й на форму організації навчального прпоцесу. Використання ітерактивних методів і справді сприяє ефективній організації змішаного навчання. Модель "Перевернутий клас" передбачає, що учням спочатку необхідно самостійно освоїти матеріал, а на уроці вони вчаться практично викристовувати свої знання. На Вашу думку, для вивчення яких предметів дана модель є найбільш ефективною? І чи є навчальні предмети, на яких її використання буде недоречним?