Щорба Настасія Андріївна(Saturday, 23 January 2021 01:35)
Дійсно, популярність онлайн-освіти зросла дуже швидко, особливо в період пандемії. Тренд на дистанційне навчання з’явився не вчора і він точно не зникне в найближчі роки. У статті, проаналізувавши
власний досвід застосування різних методів навчання в період дистанційної освіти, пані Лілія визначила основні її негативні та позитивні сторони. Також описані платформи призначені для створення
завдань, які можна застосовувати для перевірки та закріплення знань учнів.
#10
Кіреєва Тамара(Friday, 22 January 2021 06:50)
В статті вчитель детально розглянула питання переваг та труднощів дистанційного навчання в початковій школі. Дякую за статтю.
.
#9
Караванець Наталя, вчитель(Thursday, 21 January 2021 21:37)
Дуже вдячна колезі за статтю. Погоджуюсь повністю з авторкою, що швидкий розвиток технологій повністю впливає на всі сфери життя людини. Тому вчителеві слід володіти різними методами, формами,
засобами та ресурсами для проведення сучасного уроку.
#8
Анатолій Високіх(Thursday, 21 January 2021 20:44)
Авторка статті розкрила всі можливі труднощі, які виникають щодо створення зворотнього звязку з учнями під час дистанційного навчання, та показала можливі способи їх вирішення.
#7
Ольга Самофалова, заступник директора ЗОШ № 2(Thursday, 21 January 2021 18:39)
Авторка статті показала, як ефективно взаємодіяти з учнями дистанційно, представивши інструменти спілкування у дистанційному навчанні. Цілком погоджуюсь з пані Лілією, що дистанційне навчання
покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем. Тому ми, вчителі, повинні
сприймати ситуацію як можливість організації нового процесу, а значить і нових результатів.
#6
Оксана Стародубцова(Thursday, 21 January 2021 14:09)
Авторка статті змістовно розкриває питання дистанційного навчання в період карантину, вказуючи на проблеми, які виникають з різних причин та способи їх вирішення. Відвідуючи уроки вчителя, хочеться
відзначити високий рівень умінь та навичок при роботі з комп"ютерною технікою та технологіями дистанційного навчання, що дає змогу грунтовно реалізовувати освітню програму для учнів початкових
класів.
#5
Інна Базеко(Thursday, 21 January 2021 13:02)
Дякуємо за статтю! Великий перелік онлайн сервісів говорить про те, що педагоги міста та навчального закладу справилися з викликом та організували навчання з дистанційними технологіями на достатньому
рівні. Більшість освітян не тільки опанували ІКТ технології, а ще й створили власні відеоуроки та поповнили базу дистанційних уроків міста на дошці Padlet.
#4
Лілія Бродецька(Wednesday, 20 January 2021 18:59)
Дякую, пані Людмило, за запитання. Мабуть ледь-не кожен вчитель в тій чи іншій мірі розмірковував над ним. На жаль не всі сім'ї забезпечені необхідною технікою та якісним інтернетом, але є й ті діти,
які при наявності всього необхідного ігнорують навчальний процес, а батьки не контролюють їх належним чином. ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ, стаття 59 говорить " Батьки та особи, які їх замінюють,
зобов'язані: сприяти здобуттю дітьми освіти у навчальних закладах або забезпечувати повноцінну домашню освіту відповідно до вимог щодо її змісту, рівня та обсягу;", що поширюється й на дистанційну
форму навчання (це вказано у Положенні про організацію дистанційного навчання ). Тому, на мою думку, держава повинна розробити механізм контролю за тим, щоб батьки сприяли навчанню дитини онлайн, так
само як і офлайн.
#3
Людмила(Wednesday, 20 January 2021 17:59)
Однією з проблем дистанційного навчання була і залишається відсутність підготовки до такого освітнього процесу батьків, особливо тих, у кого обмежені власні знання та ресурси. Адже часто саме їм
доводиться долучатися до організації навчального процесу школярів, зокрема роз’яснюючи поточний матеріал. Ще однією проблемою дистанційного навчання є обмежений доступ до освітніх та технічних
можливостей дітей з неблагополучних сімей. А ще, як вказала автор статті, спостерігається "несформованість необхідних вольових навичок та бажання в учнів працювати в нових умовах". Як Ви вважаєте, чи
варто притягувати до відповідальності батьків, яким байдуже, чи навчаються їхні діти дистанційно, чи виконують завдання?
#2
Лілія Бродецька(Wednesday, 20 January 2021 17:37)
Пані Оксано, дякую за увагу до змісту моєї статті та питання. Я впевнена, що навчання дітей на дистанційній формі обов'язково вплине на їх рівень знань. Але для кожної вікової групи та кожної дитини
окремо ця форма організації освітнього процесу вплине по-різному. Все залежить від рівня навчальної мотивації, сформованості вміння працювати самостійно та контролю й підтримки батьків та вчителя. А
є діти, які взагалі поліпшать свої знання. Їх не відволікають інші діти, а під руками різні джерела інформації, з яким можна черпати знання в будь-який зручний час. Тобто все залежить від особистості
самої дитини.
#1
Клюшніченко О.Г. ЗОШ № 2(Monday, 18 January 2021 15:08)
В період пандемії дистанційне навчання - чи не найдієвіший спосіб для вчителя познайомитись із нестандартними методами роботи. Тому, головна цінність статті полягає в розкритті перспектив розвитку
дистанційної форми навчання та вибору найбільш ефективних платформ для роботи вчителю з учнями та батьками. На Вашу думку, чи вплине дистанційна форма навчання на рівень засвоєння знань учнями
початкової школи?
Щорба Настасія Андріївна (Saturday, 23 January 2021 01:35)
Дійсно, популярність онлайн-освіти зросла дуже швидко, особливо в період пандемії. Тренд на дистанційне навчання з’явився не вчора і він точно не зникне в найближчі роки. У статті, проаналізувавши власний досвід застосування різних методів навчання в період дистанційної освіти, пані Лілія визначила основні її негативні та позитивні сторони. Також описані платформи призначені для створення завдань, які можна застосовувати для перевірки та закріплення знань учнів.
Кіреєва Тамара (Friday, 22 January 2021 06:50)
В статті вчитель детально розглянула питання переваг та труднощів дистанційного навчання в початковій школі. Дякую за статтю.
.
Караванець Наталя, вчитель (Thursday, 21 January 2021 21:37)
Дуже вдячна колезі за статтю. Погоджуюсь повністю з авторкою, що швидкий розвиток технологій повністю впливає на всі сфери життя людини. Тому вчителеві слід володіти різними методами, формами, засобами та ресурсами для проведення сучасного уроку.
Анатолій Високіх (Thursday, 21 January 2021 20:44)
Авторка статті розкрила всі можливі труднощі, які виникають щодо створення зворотнього звязку з учнями під час дистанційного навчання, та показала можливі способи їх вирішення.
Ольга Самофалова, заступник директора ЗОШ № 2 (Thursday, 21 January 2021 18:39)
Авторка статті показала, як ефективно взаємодіяти з учнями дистанційно, представивши інструменти спілкування у дистанційному навчанні. Цілком погоджуюсь з пані Лілією, що дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем. Тому ми, вчителі, повинні сприймати ситуацію як можливість організації нового процесу, а значить і нових результатів.
Оксана Стародубцова (Thursday, 21 January 2021 14:09)
Авторка статті змістовно розкриває питання дистанційного навчання в період карантину, вказуючи на проблеми, які виникають з різних причин та способи їх вирішення. Відвідуючи уроки вчителя, хочеться відзначити високий рівень умінь та навичок при роботі з комп"ютерною технікою та технологіями дистанційного навчання, що дає змогу грунтовно реалізовувати освітню програму для учнів початкових класів.
Інна Базеко (Thursday, 21 January 2021 13:02)
Дякуємо за статтю! Великий перелік онлайн сервісів говорить про те, що педагоги міста та навчального закладу справилися з викликом та організували навчання з дистанційними технологіями на достатньому рівні. Більшість освітян не тільки опанували ІКТ технології, а ще й створили власні відеоуроки та поповнили базу дистанційних уроків міста на дошці Padlet.
Лілія Бродецька (Wednesday, 20 January 2021 18:59)
Дякую, пані Людмило, за запитання. Мабуть ледь-не кожен вчитель в тій чи іншій мірі розмірковував над ним. На жаль не всі сім'ї забезпечені необхідною технікою та якісним інтернетом, але є й ті діти, які при наявності всього необхідного ігнорують навчальний процес, а батьки не контролюють їх належним чином. ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ, стаття 59 говорить " Батьки та особи, які їх замінюють,
зобов'язані: сприяти здобуттю дітьми освіти у навчальних закладах або забезпечувати повноцінну домашню освіту відповідно до вимог щодо її змісту, рівня та обсягу;", що поширюється й на дистанційну форму навчання (це вказано у Положенні про організацію дистанційного навчання ). Тому, на мою думку, держава повинна розробити механізм контролю за тим, щоб батьки сприяли навчанню дитини онлайн, так само як і офлайн.
Людмила (Wednesday, 20 January 2021 17:59)
Однією з проблем дистанційного навчання була і залишається відсутність підготовки до такого освітнього процесу батьків, особливо тих, у кого обмежені власні знання та ресурси. Адже часто саме їм доводиться долучатися до організації навчального процесу школярів, зокрема роз’яснюючи поточний матеріал. Ще однією проблемою дистанційного навчання є обмежений доступ до освітніх та технічних можливостей дітей з неблагополучних сімей. А ще, як вказала автор статті, спостерігається "несформованість необхідних вольових навичок та бажання в учнів працювати в нових умовах". Як Ви вважаєте, чи варто притягувати до відповідальності батьків, яким байдуже, чи навчаються їхні діти дистанційно, чи виконують завдання?
Лілія Бродецька (Wednesday, 20 January 2021 17:37)
Пані Оксано, дякую за увагу до змісту моєї статті та питання. Я впевнена, що навчання дітей на дистанційній формі обов'язково вплине на їх рівень знань. Але для кожної вікової групи та кожної дитини окремо ця форма організації освітнього процесу вплине по-різному. Все залежить від рівня навчальної мотивації, сформованості вміння працювати самостійно та контролю й підтримки батьків та вчителя. А є діти, які взагалі поліпшать свої знання. Їх не відволікають інші діти, а під руками різні джерела інформації, з яким можна черпати знання в будь-який зручний час. Тобто все залежить від особистості самої дитини.
Клюшніченко О.Г. ЗОШ № 2 (Monday, 18 January 2021 15:08)
В період пандемії дистанційне навчання - чи не найдієвіший спосіб для вчителя познайомитись із нестандартними методами роботи. Тому, головна цінність статті полягає в розкритті перспектив розвитку дистанційної форми навчання та вибору найбільш ефективних платформ для роботи вчителю з учнями та батьками. На Вашу думку, чи вплине дистанційна форма навчання на рівень засвоєння знань учнями початкової школи?