Comments: 11 (Discussion closed)
  • #11

    Щорба Настасія Андріївна (Saturday, 23 January 2021 01:35)

    Дійсно, популярність онлайн-освіти зросла дуже швидко, особливо в період пандемії. Тренд на дистанційне навчання з’явився не вчора і він точно не зникне в найближчі роки. У статті, проаналізувавши власний досвід застосування різних методів навчання в період дистанційної освіти, пані Лілія визначила основні її негативні та позитивні сторони. Також описані платформи призначені для створення завдань, які можна застосовувати для перевірки та закріплення знань учнів.

  • #10

    Кіреєва Тамара (Friday, 22 January 2021 06:50)

    В статті вчитель детально розглянула питання переваг та труднощів дистанційного навчання в початковій школі. Дякую за статтю.
    .

  • #9

    Караванець Наталя, вчитель (Thursday, 21 January 2021 21:37)

    Дуже вдячна колезі за статтю. Погоджуюсь повністю з авторкою, що швидкий розвиток технологій повністю впливає на всі сфери життя людини. Тому вчителеві слід володіти різними методами, формами, засобами та ресурсами для проведення сучасного уроку.

  • #8

    Анатолій Високіх (Thursday, 21 January 2021 20:44)

    Авторка статті розкрила всі можливі труднощі, які виникають щодо створення зворотнього звязку з учнями під час дистанційного навчання, та показала можливі способи їх вирішення.

  • #7

    Ольга Самофалова, заступник директора ЗОШ № 2 (Thursday, 21 January 2021 18:39)

    Авторка статті показала, як ефективно взаємодіяти з учнями дистанційно, представивши інструменти спілкування у дистанційному навчанні. Цілком погоджуюсь з пані Лілією, що дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем. Тому ми, вчителі, повинні сприймати ситуацію як можливість організації нового процесу, а значить і нових результатів.

  • #6

    Оксана Стародубцова (Thursday, 21 January 2021 14:09)

    Авторка статті змістовно розкриває питання дистанційного навчання в період карантину, вказуючи на проблеми, які виникають з різних причин та способи їх вирішення. Відвідуючи уроки вчителя, хочеться відзначити високий рівень умінь та навичок при роботі з комп"ютерною технікою та технологіями дистанційного навчання, що дає змогу грунтовно реалізовувати освітню програму для учнів початкових класів.

  • #5

    Інна Базеко (Thursday, 21 January 2021 13:02)

    Дякуємо за статтю! Великий перелік онлайн сервісів говорить про те, що педагоги міста та навчального закладу справилися з викликом та організували навчання з дистанційними технологіями на достатньому рівні. Більшість освітян не тільки опанували ІКТ технології, а ще й створили власні відеоуроки та поповнили базу дистанційних уроків міста на дошці Padlet.

  • #4

    Лілія Бродецька (Wednesday, 20 January 2021 18:59)

    Дякую, пані Людмило, за запитання. Мабуть ледь-не кожен вчитель в тій чи іншій мірі розмірковував над ним. На жаль не всі сім'ї забезпечені необхідною технікою та якісним інтернетом, але є й ті діти, які при наявності всього необхідного ігнорують навчальний процес, а батьки не контролюють їх належним чином. ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ, стаття 59 говорить " Батьки та особи, які їх замінюють,
    зобов'язані: сприяти здобуттю дітьми освіти у навчальних закладах або забезпечувати повноцінну домашню освіту відповідно до вимог щодо її змісту, рівня та обсягу;", що поширюється й на дистанційну форму навчання (це вказано у Положенні про організацію дистанційного навчання ). Тому, на мою думку, держава повинна розробити механізм контролю за тим, щоб батьки сприяли навчанню дитини онлайн, так само як і офлайн.

  • #3

    Людмила (Wednesday, 20 January 2021 17:59)

    Однією з проблем дистанційного навчання була і залишається відсутність підготовки до такого освітнього процесу батьків, особливо тих, у кого обмежені власні знання та ресурси. Адже часто саме їм доводиться долучатися до організації навчального процесу школярів, зокрема роз’яснюючи поточний матеріал. Ще однією проблемою дистанційного навчання є обмежений доступ до освітніх та технічних можливостей дітей з неблагополучних сімей. А ще, як вказала автор статті, спостерігається "несформованість необхідних вольових навичок та бажання в учнів працювати в нових умовах". Як Ви вважаєте, чи варто притягувати до відповідальності батьків, яким байдуже, чи навчаються їхні діти дистанційно, чи виконують завдання?

  • #2

    Лілія Бродецька (Wednesday, 20 January 2021 17:37)

    Пані Оксано, дякую за увагу до змісту моєї статті та питання. Я впевнена, що навчання дітей на дистанційній формі обов'язково вплине на їх рівень знань. Але для кожної вікової групи та кожної дитини окремо ця форма організації освітнього процесу вплине по-різному. Все залежить від рівня навчальної мотивації, сформованості вміння працювати самостійно та контролю й підтримки батьків та вчителя. А є діти, які взагалі поліпшать свої знання. Їх не відволікають інші діти, а під руками різні джерела інформації, з яким можна черпати знання в будь-який зручний час. Тобто все залежить від особистості самої дитини.

  • #1

    Клюшніченко О.Г. ЗОШ № 2 (Monday, 18 January 2021 15:08)

    В період пандемії дистанційне навчання - чи не найдієвіший спосіб для вчителя познайомитись із нестандартними методами роботи. Тому, головна цінність статті полягає в розкритті перспектив розвитку дистанційної форми навчання та вибору найбільш ефективних платформ для роботи вчителю з учнями та батьками. На Вашу думку, чи вплине дистанційна форма навчання на рівень засвоєння знань учнями початкової школи?