Comments: 16 (Discussion closed)
  • #16

    Світлана Блошенко НВО № 32 (Saturday, 23 January 2021 12:09)

    Світ змінився і сучасна школа теж потребує змін. Є необхідність в поєднанні традиційної та онлайн-освіти. Грмонійне їх поєднання і є змішаним навчанням. Дякую за цікавий виклад інформації! Успіхів!

  • #15

    Світлана Цуркан, НВО №32 (Friday, 22 January 2021 19:08)

    Ефективно організоване змішане навчання дає можливість налагодити партнерські стосунки між учителями, учнями та батьками. А співпраця із батьками у цій моделі навчання дуже важлива, адже значну частину часу діти навчаються поза межами школи. Тому, вчителю необхідно чітко визначити ще на старті, якою мірою батьки можуть і хочуть бути залученими до змішаного навчання. Дякую Ларисі Борисівні за те, що вона поділилася власним баченням та практичними порадами з даного питання. Цікаво, актуально, доступно. Бажаю натхнення та успіхів у подальшій роботі!

  • #14

    Світлана Кріпака , НВО "Мрія" (Friday, 22 January 2021 15:42)

    Ларисо Борисівно, дійсно, змішане навчання є однією з найбільш актуальних освітніх технологій сьогодення. І ваш практичний досвід з його впровадження є важливим для вчителів початкових класів. Дякую за перелік платформ, які дозволяють впроваджувати мобільне навчання та сервіси Google. Бажаю Вам подальшого натхнення в роботі та здоров'я!!!

  • #13

    Іnna Nastashchuk, НВО№32 (Friday, 22 January 2021 14:20)

    Змішане навчання, як бачимо, допомагає подивитися на процес отримання знань іншими очима, змінити ставлення до технологій, і найголовніше – дає можливість спробувати себе у новій ролі. Дякую автору за корисну статтю! Творчих успіхів і здоров'я!

  • #12

    Лариса Жосан, НВО№32 (Friday, 22 January 2021 10:34)

    Лариса Борисівна-сучасний творчий вчитель, який перебуває у постійному пошуку нових ідей та методик.В своїй статті обгрунтовує доцільність та ефективність використання різних моделей змішаного навчання, дає практичні поради по роботі з різними платформами, сервісами та програмами, через які здійснюється управління онлайн навчанням. Зацікавляться досвідом вчителя не тільки молоді, а також, на мою думку, і досвідчені вчителі. Бажаю колезі нових відкриттів, успіхів та натхнення! Дякую!

  • #11

    Хомко Олена, НВО № 32, заступник директора (Friday, 22 January 2021 06:45)

    Дякую, Ларисо Борисівно, за змістовне розкриття таких важливих та актуальних питань у роботі сучасного вчителя. Щодня зараз ми стикаємося із рядом завдань: як правильно організувати освітній процес, щоб не втратити зацікавлення учнів навчанням, або навпаки мотивувати дітей відвідувати онлайн уроки, виконувати завдання, прагнути покращити свої результати. Ви навели приклади і описали засоби , за допомогою яких можна організувати онлайн-навчання у поєднанні з традиційним і досягти гарних результатів. Закликаю вчителів удосконалювати свою майстерність, використовуючи досвід колег. Вам бажаю успіху та натхнення. Ще раз дякую!

  • #10

    Людмила Вахрушева НВО№32 (Thursday, 21 January 2021 18:21)

    Дякую автору за цікаву статтю. Не можна не погодитися з думкою автора про те, що змішане навчання має переваги та недоліки, однак постійно розвивається і спрямоване на підтримку особистісно-орієнтованого навчання. В статті розкриваються дидактичні можливості та особливості організації змішаного навчання, висвітлюються елементи досвіду роботи вчителя. Ларисо Борисівно, Ви досвідчений, творчо-працюючий педагог, який завжди відгукується на нові тенденції та ідеї, які є в освіті. Дякую за Вашу працю! Я бажаю Вам успіху та натхнення.

  • #9

    Альона Таран (Thursday, 21 January 2021 15:00)

    Дякую за змістовну та цікаву статтю.Обов‘язково використаю в роботі з дітьми.Творчих успіхів!

  • #8

    Олена Жигун НВК №34 Ліцей Сучасник (Thursday, 21 January 2021 12:38)

    Змішана форма навчання зараз, в період карантину, дуже важлива тема. Дякую за подачу та інформацію. Дуже корисна інформація.

  • #7

    Ніна Гага НВО №32 (Thursday, 21 January 2021 10:16)

    Адаптивний карантин подарував нам нові освітні технології, серед яких найпомітніший - змішане навчання. Це найкраще рішення в умовах карантину. Утім, як організувати навчальний процес? Яку з моделей змішаного навчання та у якому випадку обрати, аби не помилитися? Яким має бути урок за такою схемою? У своїй статті Лариса Борисівна дала відповіді на ці питання, а також запропонувала корисні поради для організації уроків у форматі змішаного навчання. Дякую за цікаву та змістовну статтю! Натхнення Вам, Ларисо Борисівно, у вашій роботі.

  • #6

    Наталія Нєпопалова НВО№32 (Wednesday, 20 January 2021 10:25)

    Велике дякую Вам, Ларисо Борисівно, за цікаву, змістовну статтю. Дійсно сьогодення швидкоплинне, тому школа має готувати своїх вихованців до змін. Погоджуюсь з думкою автора, що технології змішаного навчання відкривають учням доступ до джерел знань. Нехай Ваші знання, ентузіазм, пані Ларисо, відбиваються в очах учнів, натхнення та плідної роботи на трудовій ниві.

  • #5

    natasharubakhina (Tuesday, 19 January 2021 21:56)

    Змішаному навчанню зараз приділяється велика увагу. Автор статті поділилася своїм досвідом у впровадженні його. Стаття дуже корисна та доречна.

  • #4

    Вікторія Теличенко НВО№32 (Tuesday, 19 January 2021 18:40)

    До карантину дистанційне навчання в системі освіти можно було побачити хіба що на офіційних паперах або в окремих спеціалізованих закладах. Сьогодні-це щоденні реалії кожної школи, які вимагають від учителів знань відповідних норм права. А від учнів-розуміння того, що відбувається. І хоча дистанційне і змішане навчання є дещо незвичним варіантом для нашої країни, воно стало справжнім порятунком особливо навесні. В своїй статті Лариса Борисівна грунтовно ознайомила з формами організації навчання. Цікаво було познайомитись, як вчитель практично зуміла організувати змішане навчання в своєму класі. Дякую колезі за цікавий і грунтовний матеріал, повністю розділяю думку, що дистанційне навчання має свої переваги і недоліки. Тому вчителю потрібно вміти майстерно поєднувати різні форми навчання, які дають міцні знання наших учнів. Так тримати , творчого натхнення.

  • #3

    Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Monday, 18 January 2021 20:34)

    Важливість цієї роботи полягає в тому, що Лариса Борисівна поділилася власним баченням значимості впровадження змішаного навчання у початковій школі, його можливостей на сучасному етапі розвитку освіти. Значну увагу приділено аналізу основних компонентів змішаного навчання, а запропоновані сервіси можуть бути використані вчителем на будь-якому уроці. Стаття має практичну спрямованість, що є особливо цінним. Дякую, колего, за цікавий матеріал, бажаю в подальшому творчих успіхів!

  • #2

    Бабич Оксана НВО N32 (Monday, 18 January 2021 17:54)

    Дякую,Ларисо Борисівно за цікаву статтю. Матеріал дійсно змістовний,а також доречний в наш час.

  • #1

    Тетяна Вдовиченко, НВОСЗНЗ 1 ступеня "Гармонія" - гімназія імені Т. Шевченка - ЦПВ "Контакт" (Sunday, 17 January 2021 19:59)

    Дякую Вам, Лариса Борисівна, за змістовну статтю! Ви поділилися власним баченням значимості впровадження змішаного навчання у початковій школі, його можливостями на сучасному етапі розвитку освіти. Дійсно, змішане навчання дозволяє використовувати накопичений позитивний досвід здійснення класичного навчання, доповнюючи його сучасними технологічними інноваціями. Адже використання ІКТ у змішаному навчанні відкриває широкі можливості для здійснення самостійної роботи учнів під керівництвом вчителя, сприяє розвитку самостійної творчої діяльності, стимулює одержання додаткових знань та їх закріплення.