Comments: 72 (Discussion closed)
  • #72

    Марина (Saturday, 30 January 2021 06:25)

    Статья прекрасна,змістовна,автор вдало розкрила самі найактуальні форми роботи з дітьми та батьками.

  • #71

    Алена Бральгина (Thursday, 28 January 2021 06:42)

    Статья для меня очень интересная.В своей статье автор розкрыла алгоритм роботы учебного процесса во время дыстанцыоного обучения,с использывание самых эффективных форм и методов работы.

  • #70

    Ірина Ковальчук (Thursday, 28 January 2021 06:30)

    Дистанційне навчання_це форма організації і реалізації освітнього процесу за допомогою якого здійснюється спілкування дорослого з дітьми,і ви своїй статті автор підкреслила його важливість в значення для освітньої роботи під час дійсної ситуації.Дякую.

  • #69

    Анастасія Михайленко (Wednesday, 27 January 2021 23:22)

    Шановна колего! Дякую Вам за цікаву , змістовну та актуальну статтю. Дистанційне навчання-не перешкода для проведення різноманітних виховних заходів. Наснаги, творчості, успіхів Вам!!!

  • #68

    Кучеренко Світлана Сергівна (Wednesday, 27 January 2021 23:20)

    Стаття дає можливість зрозуміти, що дистанційне навчання надає педагогам та здобувачам освіти доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає абсолютно нові можливості для творчого самовираження, реалізації абсолютно нових форм і методів навчання.

  • #67

    Оксана Крупченко (Wednesday, 27 January 2021 23:19)

    Сучасна система освіти набула неймовірної модернізації завдяки тим умовам,які надає нам сучасний світ. Нажаль ,ці умови не завжди приємливі,але завдяки таким талановитим педагогам неможливе стає реальністю.

  • #66

    Ірина Валеріївна Ґанська (Wednesday, 27 January 2021 23:18)

    З статті видно, що дистанційний процес навчання був настільки захопливий та різноманітний, що педагог відповідально поставилася до викладу матеріалу.

  • #65

    Царенко Юлія Віталіівна (Wednesday, 27 January 2021 23:16)

    Цікаво описані форми роботи з батьками. Відчувається тісна співпраця вихователя з вихованцями, їх родинами.

  • #64

    Марина Краснова (Wednesday, 27 January 2021 23:14)

    Дуже хороша стаття.Змістовно розкрито проблему та вимоги під час проведення дистанційного навчання.
    Вихователь дотримувався усіх норм,що сприяло зворотньому зв*язку під час роботи.Вдячна за інформацію.

  • #63

    Олена Василенко (Wednesday, 27 January 2021 23:13)

    Пізнавальна стаття. Цікавий виклад інформації. Питання дистанційного навчання повністю розкрито з усіма його перевагами та недоліками.

  • #62

    Наталя Вікторівна (Wednesday, 27 January 2021 23:12)

    Цікаві форми роботи з дітьми, багатий арсенал заходів роботи з батьками, повчальний характер статті.

  • #61

    Ольга Сніжко, вчитель гімназії Т.Шевченка (Wednesday, 27 January 2021 18:38)

    Актуальність статті підкреслюють вдало описані приклади з досвіду роботи вихователя. Цікаві форми роботи у вигляді фотовиставок, челенджів та проектів.

  • #60

    Олена Ковальова (Wednesday, 27 January 2021 18:16)

    Дякую за пізнавальну статтю.
    Багатий арсенал цікавих інтерактивних форм роботи.,відчувається серйозний підхід до дистанційного навчання, продумано алгоритм даної роботи,забезпечення симтемності Ваші вихованці не сумували з вами,робота проводилась завдяки співпраці батьків

  • #59

    Людмила Горбатова (Wednesday, 27 January 2021 17:10)

    В своїй статті Юлія Сергіївна вдало розкрила актуальну тему щодо організації дистанційного навчання з дітьми. Розумно продумала алгоритм роботи з дітьми та батьками через різні інтерактивні форми роботи.

  • #58

    Валентина Василівна (Tuesday, 26 January 2021 20:06)

    Автор поглиблено розкрила алгоритм дистанційного навчання з дітьми,співпрацю з батьками ,,викопистовуючі інтерактивні форми роботи для проведення освітнього процесу. Зміст даної статті розкриває суть даного питання.

  • #57

    Таланова Світлана, СДНЗ №65 (Tuesday, 26 January 2021 10:48)

    Педагог ретельно та скрупульозно опрацювала різномаїття методів та прийоміів дистанційного навчання, "прожила" його разом з вихованцями та їх батьками. Досвід роботи педагога та алгоритм дій дистанційного спілкування буде корисним всім педагогам -дошкільникам. Дякую за корсину інформацію.

  • #56

    Анастасія Терещенко (Saturday, 23 January 2021 23:22)

    Стаття наповнена цікавим та актуальним матеріалом дистанціцних технологій і змістом освітньої і просвітницької роботи.На мою думку,такі елементи дистанційного навчання дітей та способи роботи з батьками можна частково продовжити і після закінчення карантину, адже сучасним батькам дуже подобається працювати з комп’ютерами та гаджетами.

  • #55

    Діана Величко, ДНЗ 70 (Saturday, 23 January 2021 23:18)

    З викладу даного матеріалу видно, що педагог відповідально та творчо ставиться до своїх вихованців. Викладено матеріал продумано, багато різних форм роботи, які зацікавили.

  • #54

    Мирослава (Saturday, 23 January 2021 23:15)

    Автор статті поділилася алгоритмом підготовки до проведення свого освітнього процесу .Стаття підкреслила високу професійність педагога,спрямована на увагу і батьків,які є безпосередніми учасниками роботи з дітьми та помічниками для вихователя, і дітей, яким повинно бути перш за все цікаво. Це чудово та професійно.

  • #53

    Наталя Козиревська (Saturday, 23 January 2021 23:12)

    У статті вдало підібрані і розкриті «інструменти» роботи з старшими дошкільниками, приклади інтерактивних форм роботи та матеріали з досвіду. Цікаво ознайомитися.

  • #52

    Анна Фомуляєва (Saturday, 23 January 2021 16:46)

    Стаття розкриває особливості впровадження дистанційної освіти в практику роботи з дітьми та батьками. Розкрита гарно тема важливості спілкування з дітьми та батьками через різні форми роботи, які забезпечують безпосередній контакт педагог -батьки-діти.Розкрито питання різних моделей та технологій які використовуються у роботі під час дистанційного навчання.

  • #51

    Тетяна Анатоліївна Санникова (Saturday, 23 January 2021)

    Прекрасна стаття, обгрунтована , викладена стисло, відчувається небайдужість педагога до своєї роботи. Вдало підібрані практичні завдання для дітей ,просвітницька робота з батьками. Цікавими формами роботи був реалізований освітній процес з дітьми під час дистанційного навчання.


  • #50

    Лвдія Суденко (Saturday, 23 January 2021 14:57)

    Зміст даної статті розкриває цікаву роботу вихователя під час дистанційного навчання. Доступно розкриті технології та моделі дистанційного навчання з дітьми дошкільного віку.Головними аспектами статті є просвітницька робота з батьками та залучення їх до освітнього процесу ,до спільної діяльності з дітьми.Дякую автору.

  • #49

    Вікторія Черкас (Saturday, 23 January 2021 11:15)

    Змістовна, актуальна, цікава стаття.
    Вихователь Мезенцова Ю.С зуміла цікавими інтерактивними формами навчання зацікавти дітей та їх батьків до співпраці Працює в ритмі сучасності, володіє комунікативно -інформаційними технологіями, які допомогли їй у спілкування з дітьми під час дистанційного навчання .

  • #48

    Гавриленко Ярина ДНЗ № 73 (Friday, 22 January 2021 17:17)

    Дуже сподобалась Ваша стаття. Відчувається професіоналізм та творчий підхід до роботи. Я працюю з дітьми старшого дошкільного віку. У Вас є чому повчитись; із задоволенням використаю досвід у своїй роботі . Дякую!

  • #47

    АннаВасилівна Ф. (Wednesday, 20 January 2021 23:03)

    Мені ваша стаття сподобалась,я хочу сказати,що нелегко ця робота дається для таких дітей маленьких .,і тому я гадаю вся робота у дистанційному режимі була покладена на батьків,і вони допомагали дітям виконувати свої завдання ,співпрацювали спільно з виховатнлями. Цікавий матеріал був використанний для роботи з дітьми який забезпечив виконання поставлених завдань.

  • #46

    Наталя Котляренко (Wednesday, 20 January 2021 20:11)

    Цікаво, що автор навіть під час дистанційного навчання продовжувала вчити дітей гратися, велику роль приділила ігровій діяльності, адже це провідна діяльність дітей дошкільного віку.

  • #45

    Ельвіна Валендер (Wednesday, 20 January 2021 20:06)

    Авторці вдалося стисло і зрозуміло розкрити питання дистанційного навчання дошкільників в умовах карантину. Заслуговують також уваги і практичні поради щодо дистанційної взаємодії з дітьми та їх батьками.

  • #44

    Ольга О. Кулик, вихователь (Wednesday, 20 January 2021 19:56)

    Вдало підібрані інтерактивні форми роботи дозволили вихователю не зупиняти освітній процес, а змінити його формат. Цікавий досвід, творчий підхід.

  • #43

    Олександра Огієнко (Wednesday, 20 January 2021 19:54)

    Суперечливе питання -дистанційне навчання дошкільників. Але однозначно, педагог повинен підтримувати своїх вихованців, тримати зв’язок і з батьками, і з дітками. Сподобалась ідея челенджу садок сумує за вихованцями. Дуже зворушливо

  • #42

    Людмила Шевельова (Wednesday, 20 January 2021 19:44)

    Мені дуже цікава було читати статтю. Автор вдало розкрила питання особливості впровадження дистанційної освіти в практику роботи дошкільного закладу. Зуміла розкрити самі цікаві інтерактивні форми роботи з дітьми та батьками.

  • #41

    Світлана (Wednesday, 20 January 2021 17:44)

    Складна ситуація заставила педагогів працювати з дітьми в дистанційному режимі.І тому Юлія Сергіївна продумала самі цікаві форми спілкування з дітьми та батьками ,які на мою думку зацікавили та привернули увагу. Добре розкритті інтерактивні форми з дітьми,які забезпечили участь і батьків,залучаючи до співпраці.

  • #40

    Ірина Макар (Wednesday, 20 January 2021 16:59)

    Міні дуже сподобалось стаття, і якій розкрита особливості впровадження дистанційного навчання, розкрита тема спілкування з дітьми та батьками через різні форми роботи та види діяльності .

  • #39

    Людмила Санникова (Wednesday, 20 January 2021 16:50)

    Дякую автору за данну статтю,можна зробити висновок,що вихователь плідно працювала в дистанційному режимі. Зі своїми вихованцями багато використала інформаційних матеріалів,цікавих інтерактивних форм роботи,залучала до допомоги батьків,які відчули мабуть цінність праці вихователя в таких незвичайних умовах.

  • #38

    Оксана Бобкова (Wednesday, 20 January 2021 07:52)

    Вдало описано алгоритм впровадження дистанційного навчання для педагогів дошкільних зпкладів та надані цікаві ідеї та матеріали для впровадження у практичній діяльності.

  • #37

    Олександра (Tuesday, 19 January 2021 21:01)

    Дякую пані Юлії за цікаву статтю. З прочитаного видно високий професіоналізм педагога та пророблену грунтовну роботу з дітьми. Впевнена, що Вашим вихованцям було дуже цікаво на карантині! Творчих успіхів та натхнення!

  • #36

    Наталя Волегова, вихователь-методист ДНЗ 46 (Tuesday, 19 January 2021 17:43)

    Педагог показала високу педагогічну майстерність в цій роботі,використовуючі
    принципи системності та послідовності через цікаві форми і методи, які спонукали батьків і дітей полинути в інформаційний
    спектр навчального процесу наповненого багатющим матеріалом дистанціцних технологій і змістом освітньої і просвітницької роботи.

  • #35

    Ольга Павлова (Tuesday, 19 January 2021 17:41)

    вихователь дійсно використала самі найцікавіші прийоми навчання та інформаційну - просвітницьку роботу з батьками, поділилася досвідом. Спасибі.

  • #34

    Марина Пустова (Tuesday, 19 January 2021 17:29)

    Використовуючи такий арсенал різних заходів дійсно дітям і батькам було цікаво спілкуватися з вихователем у період дистанційного навчання. Це підтримка для дітей, адже вони ізольовані і налякані. Дякую

  • #33

    Ірина Сенчіна (Tuesday, 19 January 2021 17:26)

    Дуже цікава стаття. Чітко описані правила дистанційного навчання, його переваги та недоліки.

  • #32

    Абраменко Людмила (Tuesday, 19 January 2021 17:24)

    Авторка статті доступно розкрила цікаву роботу в дистанційному режимі зі своїми вихованцями та їх батьками. Актуально розкритті всі форми роботи використовуючі перспективне планування в освітньому процесі ,який на мою думку вихователь проводила з користю для дітей та їх батьків.

  • #31

    Морозко Тетяна (Tuesday, 19 January 2021 17:22)

    Ваша стаття мені дуже сподобалась, ви розкрили самі найцікавіші,зручні форми роботи в дистанційному режимі зі своїми вихованцями .Основну перевагу ви надаєте розробленим аудіо,відіо та іншим електронним ресурсам,які дуже люблять діти і налаштовують їх бути в гармонії та перейматися головним емоційним станом тих,хто поряд та підтримувати один одного.Ви довели,що в будь який час змін життєвих ситуацій можна знайти корінний підхід до розв'язання та вірішення проблем освітньої роботи з дітьми та просвіти з батьками.Ви провели в такий час дуже корисну роботу та відповідально до цього підійшли.Велике дякую.

  • #30

    Тарасова Валентина (Tuesday, 19 January 2021 17:20)

    Ваша стаття містить корисний матеріал,який мене зацікавив.ви провели велику роботу в дистанційному режимі зі своїми вихованцями та їх батьками,ваша стаття заслуговує великої увагу.

  • #29

    Олена Олексіівна (Tuesday, 19 January 2021 17:18)

    Сподобалась така форма роботи, як челенджі. Це цікаво і батькам і дітям і водночас відповідально....
    Корисний матеріал, цікава стаття.

  • #28

    Ірина Буланенко (Tuesday, 19 January 2021 17:15)

    Дистанційне навчання можливе лише за умов якісної підготовки педагога. Зі статті видно, що Юлія глибоко вникла у цю проблему та показала високий професіональний рівень своїх знань і вмінь. Сподобались форми роботи з батьками. Дякую

  • #27

    Юлія Володимирівна. (Tuesday, 19 January 2021 17:13)

    Зміст статті каже про те,що це педагог творчий,досвідченний і наполегливий.
    Розкрита вдало тема важливості спілкування з дітьми та з батьками в умовах карантину під час дистанційного навчання .Розроблений алгоритм роботи дистанційного навчання допоміг розв'язувати проблеми сьогодення.

  • #26

    Валя Макарова (Tuesday, 19 January 2021 17:13)

    Професійний підхід видно вже з перших строк статті, актуальна та сучасна подача інформації, диференційний підхід до умов карантину. Автор більшу частину працювала з батьками, адже саме вони -ланка спілкування між педагогом і вихованцем. Дякую, сподобалась і стаття і підхід до дистанційного навчання

  • #25

    Лина Евдокимова (Tuesday, 19 January 2021 14:45)

    Читала данную статью с большим интересом. Юлия Сергеевна, умничка большую преодолела роботу в период дистанционного обучения своих воспитанников. Выбрала интересные формы, показала свой высокий профессионализм, творчество и знания.

  • #24

    Катерина (Tuesday, 19 January 2021 07:27)

    Ваша стаття заслуговує на увагу, Ви підійшли до цього питання творчо,розкрили модель партнерської взаємодії із сім'єю, застосували активні та інтерактивні форми роботи.Відчувається ваша компетентність у розв'язанні даної проблеми під час дистанційного навчання. Ви знайшли доцільні форми взаємодії не тільки з дітьми але й з батьками, а це була гарна підтримка,яка сприяла вашому професійному розвитку.

  • #23

    Андрій (Monday, 18 January 2021 19:00)

    Юля Сергіївна!Ви супер вихователь , і супер ваша стаття, розумно викладено матеріал вашої щоденної праці в таких умовах,намагаючись донести дану інформацію до нас батькіа, разом з дітьми ми навчалися, і зрозуміли,що ви дійсно
    майстер своєї справи, педагог,який вміє підтримувати спілкування в інформаційному просторі.Дякуємо .