Людмила Ткаченко. СДНЗ №65,вихователь(Friday, 29 January 2021 20:36)
У статті ви показали значення дистанційних технологій навчання для дітей дошкільного віку. Цікаво розкрили практичні форми дистанційного навчання освітніх послуг родинам дітей дошкільного віку.
Вихователь розкрив основні форми роботи з дітьми та батьками у дистанційний формат.
Дякую за цікаву статтю
#2
Негрієнко Т.Ю(Tuesday, 19 January 2021 18:37)
Стаття змістовна. Вихователь повністю розкрила сутність та значення поняття дистанційного навчання у дошкільників. А також сподобалась анкета ,яку педагог використала в своїй роботі з батьками.
#1
Руслана Степаненко(Tuesday, 19 January 2021 18:06)
Доброго вечора. На основі здійсненого моніторингу з запропонованих форм дистанційного навчання батькам найбільш до вподоби – відеозаняття (81%) , онлайн заняття обрало 54% батьків. Хотілося б
дізнатись думку автора, чому саме такий розподіл вподобань? В чому переваги відеозаняття порівняно з онлайн заняттями? Вдячна за відповідь)
Людмила Ткаченко. СДНЗ №65,вихователь (Friday, 29 January 2021 20:36)
У статті ви показали значення дистанційних технологій навчання для дітей дошкільного віку. Цікаво розкрили практичні форми дистанційного навчання освітніх послуг родинам дітей дошкільного віку. Вихователь розкрив основні форми роботи з дітьми та батьками у дистанційний формат.
Дякую за цікаву статтю
Негрієнко Т.Ю (Tuesday, 19 January 2021 18:37)
Стаття змістовна. Вихователь повністю розкрила сутність та значення поняття дистанційного навчання у дошкільників. А також сподобалась анкета ,яку педагог використала в своїй роботі з батьками.
Руслана Степаненко (Tuesday, 19 January 2021 18:06)
Доброго вечора. На основі здійсненого моніторингу з запропонованих форм дистанційного навчання батькам найбільш до вподоби – відеозаняття (81%) , онлайн заняття обрало 54% батьків. Хотілося б дізнатись думку автора, чому саме такий розподіл вподобань? В чому переваги відеозаняття порівняно з онлайн заняттями? Вдячна за відповідь)