Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького(Saturday, 30 January 2021 15:20)
Актуальність даної роботи полягає в тому, що автор зробила детальний аналіз планування роботи закладу в умов змішаного навчання, акцентувала увагу на основних аспектах щодо впровадження змішаної
форми навчання. Стаття має теоретичну і практичну спрямованість. Пані Альбіні, бажаю успіхів, творчості та натхнення!
#18
Наталя Ковальчук(Thursday, 28 January 2021 22:31)
Безумовно, змішане навчання має свої сильні та слабкі сторони. Задля отримання якісної освіти в нових умовах важливо враховувати це при плануванні роботи закладу загальної середньої освіти. В статті
грунтовно розкрито дані аспекти . Дякую за інформацію.
#17
Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021 14:26)
Вчитель - це професія без терміну придатності. Адже навчаючи інших, важливо постійно розвиватися самому. Погоджуюсь, що якісна освіта у змішаному форматі передусім залежить від готовності педагога
адаптувати свій підхід до навчально-виховного прцесу. Дякую Альбіні Олександрівні за детальний аналіз сильних та слабких сторін, можливостей та загроз у змішаному навчанні, завдяки цим знанням ми
можемо якісно та ефективно організовувати навчальний процес відповідно до викликів сьогодення.
#16
Мерещенко Г.О., Завадівська гімназія(Thursday, 28 January 2021 13:52)
Вважаю статтю науковою, теоритично та методологічно насиченою.Назва статті виправдовує зміст та виклад даного матеріалу. Дякую за актуальну статтю.
#15
Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія"(Thursday, 28 January 2021 07:47)
Дякую за чудову статтю! Інформація корисна і актуальна в нашому сьогоденні.
#14
Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія"(Wednesday, 27 January 2021 07:43)
У статті Альбіни Олександрівни розглянуто особливості організації освітнього процесу в умовах змішаного навчання. Автор розкрила основні напрямки роботи під час планування даного типу навчання, а
також дала корисні поради як дослідити середовище освітнього процесу задля ефективного впровадження змішаного навчання в освітній процес. Стаття цікава і змістовна.
#13
Ірина Кочмар, заступник директора з НВР НВК "Кіровоградський колегіум"(Tuesday, 26 January 2021 18:16)
2020 рік став роком переходу від традиційного навчання до навчання на базі комп’ютерних технологій. Сучасні інформаційні технології дають змогу підвищити та вдосконалити ефективність освітнього
процесу в умовах карантинних обмежень. У статті детально проаналізовано сильні та слабкі аспекти змішаного навчання; можливості та загрози, що впливають на реалізацію технології змішаного навчання в
сучасній системі освіти. Дякую авторові статті за змістовний матеріал
#12
Богодіст Людмила, КЗ "Завадівська гімназія"(Friday, 22 January 2021 22:48)
Стаття дуже цікава за своїм змістом. В ній розкрито і поняття змішаного навчання, і дистанційного навчання. Також в статті описано нові санітарні вимоги до організації навчання. Якщо ви ще незнайомі
з новими санітарними нормами, то в цій статті викладено цей матеріал коротко і зрозуміло. Сподобалось, що в цій статті наведено перелік інтерактивних сервісів, які допомогають вчителям навчати дітей
з цікавістю. Хочу подякувати за роботу з дошкою Padlet. Оскільки ми працюємо разом, то ці дошки завжди стають у нагоді. Вся необхідна інформація розділена по окремим дошкам. Вони є у вільному доступі
і завжди під рукою. За допомогою цих дошок ми ділимося своїми знахідками, матеріалом для виховних годин, своїми здобутками. Це дуже зручно і цікаво. Раджу прочитати статтю усім вчителям, бо вона
містить відповіді на багато різних запитань. Не треба шукати відповіді по усьому Інтернету, зверніться до цієї статті і до розроблених автором дошок.
#11
Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія"(Wednesday, 20 January 2021 09:09)
Традиційну та онлайн-освіту можна і потрібно поєднувати. Наразі час диктує свої умови: надавати освітні послуги якісно та мобільно. І саме змішане навчання дає таку можливість. Але, як влучно
зазначила Альбіна Олександрівна, важливим в реалізації даного типу освіти є підтримка та комунікація усіх учасників освітнього процесу, удосконалення матеріально-технічного забезпечення закладів
освіти, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також аналіз планування роботи закладу освіти задля запобігання неефективного впровадження змішаного навчання. Стаття актуальна та інформативна.
#10
Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія"(Tuesday, 19 January 2021 19:53)
В сучасних умовах надзвичайно важко організувати навчальний процес у школі. Грамотные налагодження навчально-методичного супроводу, створення середовища спілкування між учасниками освітнього процесу
та забезпечення електронного документообігу дозволяє організувати ефективне дистанційне та змішане навчання.
#9
Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький(Tuesday, 19 January 2021)
Сучасне життя ставить перед учительською спільнотою особливі вимоги. Тому, сучасний керівник має бути спроможним в критичних ситуаціях адекватно реагувати та приймати оптимально-раціональні шляхи
виходу; вмотивований на самовдосконалення, яке аплікує на команду, з якою працює. В своїй роботі Альбіна Олександрівна зробила аналіз планування роботи закладу освіти щодо запобігання ризиків і
зменшення негативних впливів провадження змішаного навчання задля отримання якісної освіти в нових умовах. Стаття цікава, заслуговує на увагу колег.
#8
Журавльова Анастасія(Tuesday, 19 January 2021 17:23)
Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую Альбіна Олександрівна за корисну інформацію та можливість її практичного застосування.
#7
Наталія Макарова(Tuesday, 19 January 2021 17:00)
В статті висвітлюється актуальна проблема формування ІКТ-компетентності вчителя
у моделі змішаного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах . Визначене поняття
моделі змішаного навчання, висвітлені переваги та недоліки його використання у навчальному
процесі , описані аспекти формування ІКТ-компетентності вчителя в цій моделі навчання.
#6
Віктория Качур(Tuesday, 19 January 2021 14:50)
Стаття змістовна та корисна всім освітянам: автор дає інстументарій, як можна проаналізувати та систематизувати організацію освітнього процесу в умовах змішаного навчання. Визначено сильні та слабкі
аспекти змішаного навчання, можливості та загрози, що впливають на реалізацію технології змішаного навчання в сучасній системі освіти. Важливо бути обізнаним з усіма можливостями, перевагами та
можливими перешкодами! Дякую за ґрунтовну та цікаву статтю!
#5
Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія "(Tuesday, 19 January 2021 10:15)
У статті розглянуто особливості організації освітнього процесу в умовах змішаного навчання. Визначено сильні та слабкі аспекти змішаного навчання; можливості та загрози, що впливають на реалізацію
технології змішаного навчання в сучасній системі освіти. Повністю погоджуюсь із автором статті, що використання дистанційних технологій потребує неперервного професійного розвитку педагогів. А якісна
освіта у змішаному форматі передусім залежить від готовності педагога адаптувати свій підхід до подачі матеріалу, методів викладання й розуміння ролей вчителя та учнів у освітньому
процесі.Прогнозуючи наступні кроки розвитку закладу освіти щодо впровадження змішаного навчання, адміністрації варто звернути увагу на удосконаленні матеріально-технологічного забезпечення, створенні
сучасного освітнього контенту, підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів, мотивуванні престижу педагогічної праці та тісній співпраці усіх учасників освітнього процесу.Дякую Альбіні Олександрівні
за таку змістовну , сучасну і актуальну статтю.Здоров"я Вам.
#4
Валентина Легка Завадівська гімназія(Tuesday, 19 January 2021 09:11)
Стаття змістовна, сучасна і розкриває важливі аспекти змішаного навчання. Повністю підтримую думку автора, що прогнозуючи наступні кроки розвитку закладу освіти щодо впровадження змішаного навчання,
адміністрації варто звернути увагу на удосконаленні матеріально-технологічного забезпечення, створенні сучасного освітнього контенту, підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів, мотивуванні престижу
педагогічної праці та тісній співпраці усіх учасників освітнього процесу.Дякую Альбіні Олександрівні за величезну роботу над статтею і бажаю ЗДОРОВ"Я.
#3
Віталій Бондаренко КЗ "Завадівська гімназія"(Monday, 18 January 2021 18:40)
В статті глибоко проаналізовано особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання з викоистанням інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій у закладі .
Визначено сильні та слабкі аспекти змішаного навчання. Сладено рекомендації розвитку закладу освіти в умовах онлайнового навчання.
#2
Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія"(Monday, 18 January 2021 14:19)
Надана інформація корисна для усіх педагогів, адже, організовуючи дистанційне чи змішане навчання, кожен педагог повинен детально прорахувати усі можливості такого навчання, а також передбачити
мржливі ризики.
#1
О.Лебідь КЗ" Завадівська гімназія"(Saturday, 16 January 2021 18:54)
Аналіз сильних і слабких сторін дистанційного і змішаного навчання є важливою умовою ефективного його впровадження. Злагоджена робота педагогів і адміністрації дає можливість надавати якісні освітні
послуги, забезпечить збереження психічного здоров’я кожного учасника освітнього процесу.
Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького (Saturday, 30 January 2021 15:20)
Актуальність даної роботи полягає в тому, що автор зробила детальний аналіз планування роботи закладу в умов змішаного навчання, акцентувала увагу на основних аспектах щодо впровадження змішаної форми навчання. Стаття має теоретичну і практичну спрямованість. Пані Альбіні, бажаю успіхів, творчості та натхнення!
Наталя Ковальчук (Thursday, 28 January 2021 22:31)
Безумовно, змішане навчання має свої сильні та слабкі сторони. Задля отримання якісної освіти в нових умовах важливо враховувати це при плануванні роботи закладу загальної середньої освіти. В статті грунтовно розкрито дані аспекти . Дякую за інформацію.
Вінник Тетяна КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 14:26)
Вчитель - це професія без терміну придатності. Адже навчаючи інших, важливо постійно розвиватися самому. Погоджуюсь, що якісна освіта у змішаному форматі передусім залежить від готовності педагога адаптувати свій підхід до навчально-виховного прцесу. Дякую Альбіні Олександрівні за детальний аналіз сильних та слабких сторін, можливостей та загроз у змішаному навчанні, завдяки цим знанням ми можемо якісно та ефективно організовувати навчальний процес відповідно до викликів сьогодення.
Мерещенко Г.О., Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 13:52)
Вважаю статтю науковою, теоритично та методологічно насиченою.Назва статті виправдовує зміст та виклад даного матеріалу. Дякую за актуальну статтю.
Євгеній Саченко. КЗ "Завадівська гімназія" (Thursday, 28 January 2021 07:47)
Дякую за чудову статтю! Інформація корисна і актуальна в нашому сьогоденні.
Тертиця Оксана, КЗ "Завадівська гімназія" (Wednesday, 27 January 2021 07:43)
У статті Альбіни Олександрівни розглянуто особливості організації освітнього процесу в умовах змішаного навчання. Автор розкрила основні напрямки роботи під час планування даного типу навчання, а також дала корисні поради як дослідити середовище освітнього процесу задля ефективного впровадження змішаного навчання в освітній процес. Стаття цікава і змістовна.
Ірина Кочмар, заступник директора з НВР НВК "Кіровоградський колегіум" (Tuesday, 26 January 2021 18:16)
2020 рік став роком переходу від традиційного навчання до навчання на базі комп’ютерних технологій. Сучасні інформаційні технології дають змогу підвищити та вдосконалити ефективність освітнього процесу в умовах карантинних обмежень. У статті детально проаналізовано сильні та слабкі аспекти змішаного навчання; можливості та загрози, що впливають на реалізацію технології змішаного навчання в сучасній системі освіти. Дякую авторові статті за змістовний матеріал
Богодіст Людмила, КЗ "Завадівська гімназія" (Friday, 22 January 2021 22:48)
Стаття дуже цікава за своїм змістом. В ній розкрито і поняття змішаного навчання, і дистанційного навчання. Також в статті описано нові санітарні вимоги до організації навчання. Якщо ви ще незнайомі з новими санітарними нормами, то в цій статті викладено цей матеріал коротко і зрозуміло. Сподобалось, що в цій статті наведено перелік інтерактивних сервісів, які допомогають вчителям навчати дітей з цікавістю. Хочу подякувати за роботу з дошкою Padlet. Оскільки ми працюємо разом, то ці дошки завжди стають у нагоді. Вся необхідна інформація розділена по окремим дошкам. Вони є у вільному доступі і завжди під рукою. За допомогою цих дошок ми ділимося своїми знахідками, матеріалом для виховних годин, своїми здобутками. Це дуже зручно і цікаво. Раджу прочитати статтю усім вчителям, бо вона містить відповіді на багато різних запитань. Не треба шукати відповіді по усьому Інтернету, зверніться до цієї статті і до розроблених автором дошок.
Немченко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія" (Wednesday, 20 January 2021 09:09)
Традиційну та онлайн-освіту можна і потрібно поєднувати. Наразі час диктує свої умови: надавати освітні послуги якісно та мобільно. І саме змішане навчання дає таку можливість. Але, як влучно зазначила Альбіна Олександрівна, важливим в реалізації даного типу освіти є підтримка та комунікація усіх учасників освітнього процесу, удосконалення матеріально-технічного забезпечення закладів освіти, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також аналіз планування роботи закладу освіти задля запобігання неефективного впровадження змішаного навчання. Стаття актуальна та інформативна.
Дар'я Іванейчик КЗ "Завадівська гімназія" (Tuesday, 19 January 2021 19:53)
В сучасних умовах надзвичайно важко організувати навчальний процес у школі. Грамотные налагодження навчально-методичного супроводу, створення середовища спілкування між учасниками освітнього процесу та забезпечення електронного документообігу дозволяє організувати ефективне дистанційне та змішане навчання.
Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Tuesday, 19 January 2021)
Сучасне життя ставить перед учительською спільнотою особливі вимоги. Тому, сучасний керівник має бути спроможним в критичних ситуаціях адекватно реагувати та приймати оптимально-раціональні шляхи виходу; вмотивований на самовдосконалення, яке аплікує на команду, з якою працює. В своїй роботі Альбіна Олександрівна зробила аналіз планування роботи закладу освіти щодо запобігання ризиків і зменшення негативних впливів провадження змішаного навчання задля отримання якісної освіти в нових умовах. Стаття цікава, заслуговує на увагу колег.
Журавльова Анастасія (Tuesday, 19 January 2021 17:23)
Актуальність запропонованої теми зумовлена реаліями нашого сьогодення. Дякую Альбіна Олександрівна за корисну інформацію та можливість її практичного застосування.
Наталія Макарова (Tuesday, 19 January 2021 17:00)
В статті висвітлюється актуальна проблема формування ІКТ-компетентності вчителя
у моделі змішаного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах . Визначене поняття
моделі змішаного навчання, висвітлені переваги та недоліки його використання у навчальному
процесі , описані аспекти формування ІКТ-компетентності вчителя в цій моделі навчання.
Віктория Качур (Tuesday, 19 January 2021 14:50)
Стаття змістовна та корисна всім освітянам: автор дає інстументарій, як можна проаналізувати та систематизувати організацію освітнього процесу в умовах змішаного навчання. Визначено сильні та слабкі аспекти змішаного навчання, можливості та загрози, що впливають на реалізацію технології змішаного навчання в сучасній системі освіти. Важливо бути обізнаним з усіма можливостями, перевагами та можливими перешкодами! Дякую за ґрунтовну та цікаву статтю!
Валентина Легка КЗ" Завадівська гімназія " (Tuesday, 19 January 2021 10:15)
У статті розглянуто особливості організації освітнього процесу в умовах змішаного навчання. Визначено сильні та слабкі аспекти змішаного навчання; можливості та загрози, що впливають на реалізацію технології змішаного навчання в сучасній системі освіти. Повністю погоджуюсь із автором статті, що використання дистанційних технологій потребує неперервного професійного розвитку педагогів. А якісна освіта у змішаному форматі передусім залежить від готовності педагога адаптувати свій підхід до подачі матеріалу, методів викладання й розуміння ролей вчителя та учнів у освітньому процесі.Прогнозуючи наступні кроки розвитку закладу освіти щодо впровадження змішаного навчання, адміністрації варто звернути увагу на удосконаленні матеріально-технологічного забезпечення, створенні сучасного освітнього контенту, підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів, мотивуванні престижу педагогічної праці та тісній співпраці усіх учасників освітнього процесу.Дякую Альбіні Олександрівні за таку змістовну , сучасну і актуальну статтю.Здоров"я Вам.
Валентина Легка Завадівська гімназія (Tuesday, 19 January 2021 09:11)
Стаття змістовна, сучасна і розкриває важливі аспекти змішаного навчання. Повністю підтримую думку автора, що прогнозуючи наступні кроки розвитку закладу освіти щодо впровадження змішаного навчання, адміністрації варто звернути увагу на удосконаленні матеріально-технологічного забезпечення, створенні сучасного освітнього контенту, підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів, мотивуванні престижу педагогічної праці та тісній співпраці усіх учасників освітнього процесу.Дякую Альбіні Олександрівні за величезну роботу над статтею і бажаю ЗДОРОВ"Я.
Віталій Бондаренко КЗ "Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 18:40)
В статті глибоко проаналізовано особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання з викоистанням інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій у закладі . Визначено сильні та слабкі аспекти змішаного навчання. Сладено рекомендації розвитку закладу освіти в умовах онлайнового навчання.
Ольга Бойко КЗ"Завадівська гімназія" (Monday, 18 January 2021 14:19)
Надана інформація корисна для усіх педагогів, адже, організовуючи дистанційне чи змішане навчання, кожен педагог повинен детально прорахувати усі можливості такого навчання, а також передбачити мржливі ризики.
О.Лебідь КЗ" Завадівська гімназія" (Saturday, 16 January 2021 18:54)
Аналіз сильних і слабких сторін дистанційного і змішаного навчання є важливою умовою ефективного його впровадження. Злагоджена робота педагогів і адміністрації дає можливість надавати якісні освітні послуги, забезпечить збереження психічного здоров’я кожного учасника освітнього процесу.