Comments: 17 (Discussion closed)
  • #17

    Коротенко Наталія, НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Saturday, 30 January 2021 07:32)

    Наталіє Олександрівно, Ви розкрили у своїй статті дуже важливе питання, не лише для ДНЗ, але і для нас, учителів початкової освіти. Якість дистанційного навчання дошкільняток, допоможе вчителям майбутніх першокласників. Дякую. Успіхів у роботі

  • #16

    Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького (Friday, 29 January 2021 08:27)

    В умовах впровадження дистанційної освіти в закладах дошкільної освіти взаємодія з родинами можлива у форматі «педагог – батьки – дитина». Це пов’язане з несформованостю багатьох навиків у дітей, таких як опанування самостійного читання, вміння роботи з ІКТ, самоорганізації...
    Дякую колезі за висвітлений дієвий алгоритм організації дистанційного навчання в ЗДО.

  • #15

    Хмара Ольга Борисівна, вихователь ЗДО №23 (Thursday, 28 January 2021 20:20)

    Важкі умови карантину навчили нас працювати в новому форматі; ми всі ( педагоги, діти, батьки) адаптувалися до нових реалій. В дошкільних закладах взаємодія з родинами в умовах впровадження дистанційної освіти можлива у форматі «педагог – батьки – дитина». Вихователі не можуть забезпечити виконання завдання на відстані. Та не всі батьки відповідально до того ставляться. Це, мабуть, найважче, адже в роботі з дітьми важливо бачити їх віддачу і розуміння завдання. Важко відстежувати розвиток і відкорегувати складність завдань. Батьки все одно мають бути присутніми під час занять. У дітей дошкільного віку провідний вид діяльності – гра, яку замінити віртуальністю не можливо. Завданням педагога стає необхідність отримати підтримку батьків. Для цього необхідно створити комфортні умови і для них. Необхідно продумати роботу так, щоб батьків зацікавила можливість виконувати завдання у зручний час, надання можливості дитині поспілкуватися з друзями, підвищення інтересу малюка до знань запропонованою цікавою добіркою завдань тощо.
    Труднощі були завжди, але для ПЕДАГОГА-ДОШКІЛЬНИКА НЕМАЄ НІЧОГО НЕМОЖЛИВОГО! Працюємо далі! Дякую, колего, за цікавий та актуальний матеріал!

  • #14

    Наталія Кузьменко, вихователь ЗДО 23 (Thursday, 28 January 2021 08:07)

    Дуже змістовна стаття. Дякую. Під час карантину дуже важливо організувати життя дитини саме так,щоб якнайменше змінити розпорядок дитини від розпорядку в навчальному закладі. Саме під час карантину і показав себе взаємозв'язок між сім'єю та дитячим садком. Вихователі намагалися підготувати завдання з усіх освітніх ліній,підбирали цікавинки,а потім із задоволенням переглядали результати своєї праці у фото та відеовідповідях. Багато уваги приділялося іграм,і дидактичного і рухливого напряму. Звичайно,це новий формат навчання,був досить складним,але неможливого для педагога не має бути,тож працюємо та навчаємося далі!

  • #13

    Анастасфя Мірошник, вихователь - методист ДНЗ № 23 " Супутник". (Thursday, 28 January 2021 07:32)

    Дякую Наталя Олександрівна за дуже цікаву, змістовну, доречну і корисну статтю! Дійсно, всім нам було важко налаштуватися самим, а потім налаштувати і батьків вихованців на новий вид роботи: онлай, дистанційно. Багато родин відгукнулися та працювали з нами разом, деякі проігнорували. Зараз такий формат роботи - невід'ємна частина нашей праці та життя. Тому, будемо рухатися далі разом! Дякую ще раз! Успіхів Вам!

  • #12

    Людмила Ткаченко. СДНЗ №65,вихователь (Tuesday, 26 January 2021 17:35)

    Дякую Наталя Бабіч, за вашу пізнавальну , змістовну,корисну і цікаву статтю.
    В своїй статті Ви розкрили тему взаємодії дистанційно закладів дошкільної освіти в режимі онлайн .
    За вашими словами елементи дистанційного навчання і виховання дітей та спілкування з батьками можна частково продовжувати й після закінчення карантину, адже завжди є інформація, яка буде цікавою та корисною . А поширення цієї інформації через мережу інтернет набагато пришвидшить і охопить більшу аудиторію дорослих, та й батьки дітей зможуть ознайомитись з нею у зручний для них час.
    В своїй статті ви широко розкрили необхідність співпраці з сім’ями вихованців.
    Читала статтю із задоволенням.
    Бажаю творчих успіхів.

  • #11

    Ольга Пидорич (Tuesday, 26 January 2021 15:54)

    Досвід педагога Наталі Олександрівни свідчить про величезну роботу, виконану під час складної епідеміологічної ситуації. В статті висвітлено, що іеформація для педагогів доставлялась в інтерактивному режимі за допомогою ІК-технологій. Це і є дистанційа освіта, яка набуває сьогодні всебільшої популярності. Ми, педгоги отримували консультації, методичні рекомендації та поради і в свою чергу стимулювали батьків до виконання певних вправ та завдань разом з дітьми вдома. Безмежно вдячна Вам. Бажаю успіхів.

  • #10

    Олена Ткачук (Tuesday, 26 January 2021 14:44)

    Дякую за цікаву та виважену думку! Як на мене, найскладніше було переключитись на новий вид роботи з родинами вихованців та дітьми саме молодим педагогам та педагогам, які не мають фахової освіти. Вони дійсно відчували труднощі в організації та здійсненні освітньої діяльності з малюками - у плануванні роботи з дітьми, організації роботи з різних розділів програми, хоча добре володіють дистанційними технологіями взаємозв'язку.

  • #9

    Людмила Бондар/ДНЗ/52 (Monday, 25 January 2021 20:40)

    Реаліі і сучасні надзвичайні ситуації сьогодення, висунули до педагогів дошкільної освіти нові вимоги співпраці з дошкільниками та їх батьками на відстані в режимі - онлайн. І тому сьогодні сучасна освіта не можлива без комунікаційних та інформаційних технологій. В статті Наталія Олександрівна розкрила важливість інструментарій дистанційнних технологій в освітньому процесі дошкільних закладів,вказала на головні напрямки організації дистанційного навчання учасників освітнього процесу, розкрила самі доцільні форми організації управлінської діяльності, методичної роботи,освітнього процесу. .Вона правильно підкреслила ,що робота педагогічного колективу буде продуктивною лише за умови чіткого розробленого алгоритма,принципа системності та послідовності, діяльнісного підходу,створення доброзичливої атмосфери,щире зацікавлення педагогів у спілкуванні з дітьми. Стаття є допоміжним методичним порадником не тільки в даній ситуації
    але у щоденній роботі дошкільних закладів з дітьми ,батьками та педагогами.Вдячна за таку змістовну,цікаву і корисну статтю.Ви гарний і досвідчений фахівець дошкільної справи.

  • #8

    Инна Богданова (Monday, 25 January 2021 13:57)

    Дистанційне навчання - це не просто виклик часу, а й чудова можливість педагогічній спільноті випробувати себе на готовність виходити із зони комфорту, спроможність адекватно реагувати на потреби часу, уміння швидко приймати правильні рішення. Дякую Вам за цікавий матеріал!

  • #7

    Глухова Ірина Вікторівна, вихователь-методист ЗДО №14 "Калинка" (Monday, 25 January 2021 10:06)

    Дякую, Наталії Олександрівні за таку гарну змістовну статтю.Сподіваємось, що досвід роботи, набутий під час карантину, дасть поштовх до подальшого опрацювання ІКТ-технологій та активного їх використання в освітньому процесі в реальному режимі. Тож, є над чим працювати. Рухаємось далі разом!!!

  • #6

    Тетяна Данілова, вихователь дошкільного відділення Козацької гімназії (Saturday, 23 January 2021 20:28)

    У своїй статті Наталія Олександрівна детально і змістовно розповіла про переваги і проблеми дистанційного навчання з дошкільниками. Ми з колегами на початку карантину з острахом починали дистанційну роботу з дітьми. Але, насамперед, це була робота з батьками. А вже батьки ставали вихователями для своїх дітей. Не всі родини відгукнулися з інтузіазмом. Але 70 відсотків сімей працювали і з радістю пересилали нам фото- і відео-звіти своїх занять і результатів роботи. Дистанційні форми роботи вже не зникнуть з нашого життя. Ми будемо засвоювати все більше дистанційних інструментів і в після карантинний час.

  • #5

    Караваєва Т.А. (Thursday, 21 January 2021 09:38)

    Змістовно розкриті практичні аспекти організації дистанційного навчання в закладах дошкільної освіти: вони є необхідними в роботі з дітьми в умовах сьогодення.Бажаємо творчих успіхів та натхнення.Дякуємо!

  • #4

    Валентина Козуб, вихователь-методист ЗДО №24 (Wednesday, 20 January 2021 11:30)

    Організація дистанційного навчання в закладі дошкільної освіти - проблема, яку повинні вирішувати члени адміністрації та педагоги в період пандемії. Стаття Наталії Олександрівни - своєрідний методичний путівник в організації цієї роботи, цікава, змістовна, грунтовна. Дякую Наталії Олександрівні за слушні поради. Бажаю творчих успіхів.

  • #3

    Людмила Сімокоп (Tuesday, 19 January 2021 12:32)

    Дякую, колего за гарний матеріал. На мій погляд, дуже важливо, що у статті приділено увагу не лише фаховій роботі педагогів з дітьми та батьками, а й необхідності самоосвіти у дистанційному форматі.

  • #2

    Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Monday, 18 January 2021 17:11)

    Цінність даної статті полягає в тому, що Наталія Олександрівна розкрила важливість та необхідність інтеграції дистанційних технологій в освітній простір закладу дошкільної освіти. Колега представила інструментарій щодо організації дистанційної взаємодії учасників освітнього процесу, вказала на форми роботи з дошкільниками. Дана робота має практичну спрямованість і стане цінною підказкою для педагогів, які працюють з дошкільниками, у подоланні можливих труднощів при налагоджені дистанційної комунікації зі своїми вихованціми. Дякую, колего, за цікавий та актуальний матеріал! Творчості та наснаги!

  • #1

    Наталія Дуняшенко (Monday, 18 January 2021 10:14)

    Дякую пані Наталії за цікавий матеріал, адже необхідність співпраці з сім’ями вихованців - запорука успішності дистанційного формату навчання. Успіхів та натхнення)))