Comments: 12 (Discussion closed)
  • #12

    Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького (Saturday, 30 January 2021 15:08)

    Безперечно, для якісного здійснення змішаного і дистанційного навчання, вчитель постійно повинен самовдосконалюватися, навчатися, бути творчою людиною, аби учні мали внутрішню мотивацію до саморозвитку, що дозволить бути успішним упродовж всього життя через здатність генерувати ідеї й продукувати рішення. Дякую за цікавий і змістовний матеріал!

  • #11

    Чипиленко Наталія (Tuesday, 26 January 2021 20:06)

    Сьогодення надало нам шанс створити дійсно якісну та компетентнісно орієнтовану систему освіти. Перехід на дистанційну форму навчання гарненько струснув всіх учасників освітнього процесу, зрушив тектонічні плити старих форм викладання, зруйнував хронічне ігнорування проблем з діджіталізацій в школах. Здається, саме зараз ми нарешті отримали шанс перебудувати застарілу систему. Дистанційне навчання не просто працює, а й прекрасно розвиває і шліфує навички, які знадобляться всім без винятку дітям і дорослим в наступні десятиліття. Дякую за змістовну статтю!

  • #10

    Шишкевич Оксана (Tuesday, 26 January 2021 18:43)

    Актуальність даної статті безперечна, так як змішане навчання дозволяє використовувати накопичений позитивний досвід здійснення класичного навчання, доповнюючи його сучасними технологічними інноваціями, сприяє розвитку самостійної творчої діяльності, стимулює одержання додаткових знань .
    Щиро вдячна автору за актуальну та змістовну статтю!

  • #9

    Погоріла В.В. (Tuesday, 26 January 2021 18:40)

    Змішане та дистанційне навчання є дуже актуальним в освітньому закладі в умовах сьогодення. Його місія в переосмисленні мети і завдань освітніх послуг, які мають дозволити кожному учаснику освітнього процесу розкрити свій творчий потенціал. Дякую автору за корисну статтю !

  • #8

    Божемовська Наталія (Tuesday, 26 January 2021 15:28)

    Актуальна й своєчасна робота! Особливо цінним є те, що автор статті спираючись на досвід роботи свого закладу освіти, чітко визначив усі переваги й недоліки дистанційного навчання. Погоджуюся з думкою,що основний принцип змішаного та дистанційного навчання — цілеспрямована взаємодія дорослих і дітей, що виступає джерелом розвитку й задоволення вищих потреб дитини, умовою її можливої реалізації, освітнім середовищем, у якому індивід самостверджується й самореалізується. Дякую!

  • #7

    Плеханова Т.В. (Tuesday, 26 January 2021 13:53)

    Автор статті підкреслив, що мета прогресивного освітнього навчального закладу полягає у розвитку дитиною власного творчого потенціалу, усвідомлення своєї унікальності, становлення особистості та успішної реалізації підлітка у дорослому житті. Своє становлення дитина починає за підтримки батьків, педагогів, адміністрації навчального закладу.
    У свою чергу, змішане навчання дозволяє трансформувати передусім усвідомлення педагогом своєї місії, адже він займає роль ментора у сучасній сфері освіти.

  • #6

    Семез Людмила (Monday, 25 January 2021 14:19)

    Сутність статті «трансформувати передусім усвідомлення педагогом своєї місії в наданні освітніх послуг, задоволенні потреб громади та суспільства щодо діяльності освітнього закладу: не розвиток загальних здібностей, а власного творчого потенціалу, унікального таланту й захоплення, які, безумовно, має кожна людина без винятку. Щоб генерувати потік ідей і можливостей, — особливо в освітньому середовищі, варто поєднувати традиційну (очну), змішану та дистанційну форми навчання. Це дозволить не тільки розділити процеси аналізу проблем, що виникають в освітньому процесі, а й сприятимуть пошуку рішення й оцінювання кращих варіантів. Інструментарієм для такого оновлення змісту освіти стають технології змішаного та дистанційного навчання, використання яких у педагогічній» розкриває бачення автора змісту освіти в закладі, її перспективу, готовність до мобільного (швидкого) переформатування. Дякую за усвідомлення того, що вчитель не "урокодавець", а той, хто формує основи успішності упродовж життя всіх учасників освітнього процесу

  • #5

    Лаврова Ірина Іванівна (Sunday, 24 January 2021 13:23)

    Дякую автору за змістовну статтю! Згодна з тим, що умови сьогодення наголошують на нові функції та ролі вчителя в системі дистанційного та змішаного навчання. Для цього вчитель постійно повинен самовдосконалюватися, навчатися, бути, врешті, творчою людиною, аби учні мали внутрішню мотивацію до саморозвитку, що дозволить бути успішним упродовж всього життя .

  • #4

    Похила В.Ю. (Saturday, 23 January 2021)

    Дякую за цікаву інформація . Адже й справді, змішане навчання становить модель успішного навчання, метою якого є одержання знань з використанням консультування за допомогою електронної пошти, дискусії у форумах, блогах, у процесі вивчення Веб-курсів, електронних книг та ін.

  • #3

    Мошак К.М. (Saturday, 23 January 2021 18:20)

    Справді, сьогодення важко уявити без змішаного та дистанційного навчання. Дякую за цікаву інформацію!

  • #2

    Піжук О.С (Saturday, 23 January 2021 16:01)

    Дякую автору за цікаву статтю, яка актуальна як ніколи в сьогодення. Дійсно в період дистанційного та змішаного навчання не тільки учням потрібна допомога зі сторони вчителя, але й батькам.

  • #1

    Макаренко І.А., НВО ліцей-школа №8 (Saturday, 23 January 2021 13:16)

    Дякую за ґрунтовну та змістовну статтю, яка актуальна на сьогоднішній день. Автор спонукає до переосмислення місії, мети, завдань та змісту надання й отримання освітніх послуг через призму змішаного та дистанційного навчання в освітньому закладі, що безперечно, дозволить кожному учаснику освітнього процесу бути (стати) успішним упродовж усього життя.