Comments: 21 (Discussion closed)
  • #21

    Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького (Saturday, 30 January 2021 15:56)

    Дуже чітко, зрозуміло і грунтовно автором розкрито позитивні та негативні сторони в організації навчального процесу в освітніх закладах під час карантину. Погоджуюсь, що найкращим шляхом розвитку освіти - розбудова такої системи освіти, де навчання буде здійснюватися за принципом «50 на 50»: половина – практики, половина – теорії. Бажаю успіху!

  • #20

    Коротенко Наталія, НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Saturday, 30 January 2021 07:12)

    Адо Миколаївно, погоджуюсь з Вами на всі 100 %, тому що наше головне завдання навчити учнів учитися. Це найскладніше завдання сьогодення. Дякую. Успіхів.

  • #19

    Андріученко Наталія НВО 25 (Thursday, 28 January 2021 07:36)

    Дякую Вам Адо Миколаївна за цікаву статтю. Розглянуте питання є надзвичайно актуальним для сучасної системи освіти. Висвітлено і розкрито всі позитивні і негативні сторони дистанційного навчання.

  • #18

    Платон Алла, НВО №25 (Tuesday, 26 January 2021 19:03)

    Стаття цікава і сучасна. Автор проаналізувала важливу проблему в нашому суспільстві, розкрила позитивні та негативні наслідки дистанційної форми навчання .Я згодна з Адою Миколаївною, що як форма отримання знань, як технологія навчання вона повинна мати місце в освіті та не в останню чергу. Після цієї статті хочется працювати набагато краще, досліджувати, випробувати.Відчувається захоплення автора своєю роботою. Адо Миколаївно! Вдячна Вам за чудову статтю. Бажаю успіху і нових звершень!

  • #17

    Васільєв Ярослав, НВО №25 (Tuesday, 26 January 2021 17:59)

    Дуже цікава стаття, яка насичена досвідом та професіоналізмом. Чудово проаналізовано переваги та недоліки дистанційного навчання, що надихають і надалі працювати в цьому напрямку. Адже, дистанційне навчання - це майбутнє!

  • #16

    Марченко Ірина, заступник директора з НВР, ЗОШ № 4 (Tuesday, 26 January 2021 14:34)

    Дякую, Адо Миколаївно, за дуже змістовну статтю. З великою цікавістю познайомилась з досвідом фінських вчителів з принципами побудови сучасної школи. Повністю підтримує Вашу думку, що у школі майбутнього навчання повинне відбуватися за принципом «50 на 50»: половина – практики, половина – теорії. Згодна з Вами повністю, що впровадження дистанційного навчання назавжди переформатує свідомість, уявлення, навчання, підвищення рівня самонавчання та кваліфікації, розширить можливості та бажання пізнання та володіння новими знаннями та навиками. Вдячна за детальний аналіз переваг і недоліків навчання, адже це допоможе скоригувати освітній процес в умовах дистанційного навчання.

  • #15

    Олена Єрьоменко НВО "СЗНЗ Іст. "Гармонія"-гімназія ім. Т.Шевченка-ЦПВ "Контакт" (Sunday, 24 January 2021 09:58)

    Дуже сподобалась стаття. Згодна з думкою Ади Миколаївни про важливість дизайну уроку, зокрема і дистанційного, про мету такого уроку. Багато родзинок беру на замітку. Бажаю успіху і нових звершень.

  • #14

    Михайло КомарНВО№25 (Saturday, 23 January 2021 20:43)

    Стаття глибока і водночас читається легко. Безперечно згоден із автором статті про те, що напівреформа освіти нам не треба. А, здавалося б, невтішні цифри як раз і говорять, що реформа йде, не зважаючи ні на що.
    Цілком підтримую автора в тому, що організація дистанційного навчання – це цікава, але об’ємна, кропітка робота. Можна сказати, що дистанційне навчання – це новий простір для творчих зльотів як для учителя, так і для учня.
    Дуже вдячний, Адо Миколаївно, за статтю.

  • #13

    Олена Чеботарьова НВО№25 (Saturday, 23 January 2021 20:32)

    Дуже змістовна стаття, в ній піднімаються найсучасніші проблеми освітнього процесу. Авторка статті висловлює власний погляд на дистанційне навчання. Вашу статтю було цікаво читати. Дякую і бажаю Вам успіхів!

  • #12

    Ірина Кочмар, заступник директора з НВР НВК "Кіровоградський колегіум" (Saturday, 23 January 2021 18:31)

    Безперечно, без навчання протягом усього життя в сучасному світі не обійтися, адже будь-яка освічена людина має володіти чималим багажем знань. І дуже важливо цей багаж постійно оновлювати, інакше важко буде наздогнати стрімкий перебіг життя. Дистанційне навчання – це той життєвий виклик, який дав можливість переглянути погляди на традиційну освіту й опанувати різноманітні ресурси. Це стосується як учителя, так і учня. Дякую, Адо Миколаївно, за змістовну цікаву статтю.

  • #11

    Тетяна Чередник НВО № 25 (Saturday, 23 January 2021 11:27)

    В статті авторка подає нам глибокий аналіз тих подій і змін, які відбуваються в сучасній українській школі останнім часом. Дистанційне та змішане навчання - це реалії нашого теперішнього життя. Від того, як спрацює " трикутник вчитель - учень - батьки " , буде залежити наше майбутнє і майбутнє нашої країни.
    Адо Миколаївно! Ви закохані в професію педагога! І ми, ваші колеги, це відчуваємо. Успіхів Вам у вашій подальшій роботі!

  • #10

    Тетяна Тараненко НВО № 25 (Saturday, 23 January 2021 10:57)

    Стаття дуже актуальна та корисна. Ада Миколаївна, спираючись на європейський досвід, відкрито висвітила задачі нам, вчителям. Треба рухатися вперед та легко перебудовуватись, залишаючи все старе та неэффективне. Дякую за практичний опитувальник. Обов'язково скористаюся та зроблю висновки.
    Успіхів Вам у подальшій роботі, колего!

  • #9

    Панежа Надія НВО №25 (Saturday, 23 January 2021 08:15)

    Стаття дуже вразила точністю відображення ситуації дистанційного навчання за останній рік!
    Повністю згодна з тим, що метою навчання має бути саме розуміння, а метою школи і кожного вчителя - навчити дітей вчитися і підготувати їх до життя, а не до фінальних іспитів. А для цього система освіти має розвиватися і брати найкраще з фінського досвіду і досвіду інших країн та дати простір і свободу для діяльності вчителя. У статті, Ада Миколаївна висвітлила всі позитивні і негативні моменти під час дистанційного навчання, з якими мені особисто довелося зіштовхнутися. Дякую за таке глибоке розуміння сучасних проблемних питань школи і готовності прийти на допомогу!

  • #8

    Чернецька Олена (Friday, 22 January 2021 21:31)

    Дякую за цікаву ,змістовну і корисну статтю, це справжній інтелектуальний виклик, та правда,яка лишається наодинці з вчителем. Мабуть кожен педагог бажає,мріє,планує ,щоб урок був продуктивним, щоб в кінцевій меті - відповіді дітей на "слизькі питання" були вмотивовано правильними, особливо під час дистанційних уроків.
    Дійсно, першочерговою метою навчання є і буде (!) осмислення і розуміння, а вже потім набуті знання.
    Завжди поділяю Ваші погляди.
    Бажаю успіхів!

  • #7

    Галина Прокопенко, НВО №25 (Friday, 22 January 2021 16:36)

    Погоджуюсь з Вами, Адо Миколаївно,що сьогодні в Україні дистанційна освіта через Інтернет набуває все більшого поширення. Вона має своїх прибічників і противників, свої позитивні і негативні сторони. Але як форма отримання знань, як технологія навчання, як елемент очного чи заочного навчання вона повинна мати місце.
    В статті розкрито співпрацю України та Фінляндії в напрямі реформування освіти України. Фінський досвід багато в чому є взірцем для шкільної реформи, з ним пов’язаний зміст впровадження Нової української школи. Фінські педагоги кажуть: «Або ми готуємо учнів до життя, або – до іспитів. Ми обираємо перше».Українські педагоги
    теж намагаються навчити учнів здатності до самоорганізації у навчальній і професійній діяльності, до саморозвитку та самовдосконалення, до навчання протягом усього життяЦе стає ціннісним орієнтиром освіти. Дякую за цікавий матеріал.

  • #6

    Лапiцька Яна Володимирiвна ,НВК 34 (Friday, 22 January 2021 12:07)

    Прочитала статтю .Дуже сподобалась.Влучно висвiтлено спосiб перевiрки продуктивностi уроку.Згодна,що найкращий шлях розвитку - третiй. Беру собi на замiтку.

  • #5

    Апостолова А.С., НВО 25 (Friday, 22 January 2021 07:37)

    Читала дану статтю "на одному диханні". Дуже цікаво та актуально викладені основні аспекти розвитку освіти в Україні та Фінляндії. Шкода, але Ада Миколаївна повністю правада у тому, що довіра суспільства до школи становить менше 40%. У статті висвітлено цікавий спосіб перевірки продуктивності уроку

  • #4

    Олена Волошина, НВО №25 (Friday, 22 January 2021 07:25)

    Дякую за змістовну інформацію.
    Майбутнє – за змішаним навчанням, яке дуже легко перемикати в різні режими: збільшувати чи зменшувати офлайн- або онлайн- компоненти, обирати різні організаційні моделі та стратегії відповідно до можливостей, потреб і викликів. Вчителям потрібна як емоційна підтримка, так і забезпечення інтернетом та технікою. І хоча дистанційне навчання не є заміною очного та ніколи не планувалось на довгострокову перспективу, воно може стати ефективним інструментом не тільки під час карантину.

  • #3

    Кобрін Вікторія (Friday, 22 January 2021 07:23)

    В статті висвітлені важливі напрямки перебудови структури шкільної освіти. Дякуєю.

  • #2

    Людмила Журавльова, НВО №25 (Monday, 18 January 2021 21:42)

    Погоджуюсь з вами, Адо Миколаївно, що пандемія призвела освіту усього світу до суттєвих змін. І у нас з’явився новий освітній досвід – це дистанційне навчання. На мою думку, дистанційне навчання можна розглядати як природний етап еволюції традиційної системи освіти від дошки з крейдою до електронної дошки й комп'ютерних навчальних систем, від книжкової бібліотеки до електронної, від звичайного класу до віртуального. Світ змінюється. Нам треба бути відкритими до змін. І змінюватися разом з ним. Дякую за змістовну статтю!

  • #1

    Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Monday, 18 January 2021 16:13)

    Не можу не погодитися з Вами, Адо Миколаївно, що "наша система освіти виробляє приблизно 50% браку". Абсолютно підтримую думку про те, що найкращим шляхом розвитку є - спрямованість на побудову системи освіти світового рівня. Досвід європейських країн, які вже пройшли шлях успішних реформ, тісна співпраця з ними, неодмінно стане в нагоді. Головне - бути відкритим до змін, готовим сприймати, аналізувати, випробувати та вдосконалювати. Дистанційне навчання - це не просто виклик часу, а й чудова можливість педагогічній спільноті випробувати себе на готовність виходити із зони комфорту, спроможність адекватно реагувати на потреби часу, уміння швидко приймати правильні рішення. Дякую Вам за цікавий матеріал!