Comments: 2 (Discussion closed)
  • #2

    Тетяна Хащевацька ДНЗ №73 (Friday, 29 January 2021 20:15)

    Дякую автору за статтю. Так, дійсно, дистанційне навчання- це досить важкий та новий формат у дошкіллі, проте, місію не можна назвати нездійсненною! Як би нам- дошкільникам не було складно- ми справимося і з цією проблемою! Тому, що в дошкіллі працюють творчі та креативні педагоги, які зможуть її подолати. Творчості і наснаги нам усім, колеги!

  • #1

    Наталя Бабіч, консультант КУ МЦПРПП (Monday, 25 January 2021 10:14)

    Перехід на дистанційний формат освіти, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – освітян, педагогів, дітей та їхніх батьків.
    Після тимчасової розгубленості всім довелось прийняти цей виклик та швидко адаптуватись до нових реалій, але питання розвитку дистанційної освіти набуло неабиякої актуальності.
    І хоча дистанційне навчання не є заміною очного та ніколи не планувалось на довгострокову перспективу, воно може стати ефективним інструментом не тільки під час карантину. Саме ці напрямки діяльності закладу дошкільної освіти розкриває у статті пані Наталія. Авторка вдало розставила головні акценти щодо забезпечення повноцінного освітнього та виховного процесу на відстані - окрім технічного інструментарію, педагогу необхідно володіти низкою професійних та особистих компетентностей, які дозволять зацікавити, організувати дітей, налагодити взаємодію з батьками. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, комунікувати з дошкільнятами та батьками на відстані, надихати та мотивувати їх до розвитку та навчання, допомагати батькам – це ті навички, якими тепер на додаток мають володіти наші педагоги - головний меседж Наталії Олександрівни педагогам дошкілля.