Comments: 15 (Discussion closed)
  • #15

    Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького (Saturday, 30 January 2021 15:46)

    Дякую автору за грунтовне розкриття функцій та ролей педагога в системі дистанційного та змішаного навчання. Безперечно, ефективність навчання, в більшій мірі, залежить від майстерності педагога. Успіхів Вам, пані Ольго!

  • #14

    Лаврова Ірина Іванівна (Sunday, 24 January 2021 13:09)

    Дякую за змістовну статтю, яка актуальна на сьогоднішній день. Автор спонукає до переосмислення мети, завдань та змісту надання й отримання освітніх послуг в умовах дистанційного та змішаного навчання, акцентує увагу на необхідних компетентностях педагога для організації роботи в умовах сьогодення!



  • #13

    Оксана Стародубцова (Sunday, 24 January 2021 12:04)

    Формування системи дистанційного навчання та якість освіти, запропонована у дистанційній формі у зв’язку з карантином, прямо залежать від рівня професійної підготовки та відповідальності педагогів. У зв’язку з тим, що педагог під час дистанційного навчання виконує різноманітні ролі, його необхідно готувати до діяльності як методиста, тьютора, консультанта, наставника, координатора, розробника. У цілому, у порівнянні з викладанням у традиційній формі, погоджуюся з авторкою статті, що педагоги, які змушені працювати в системі дистанційного навчання, повинні володіти рядом додаткових знань і умінь. Серед них особливе місце належить умінню працювати із засобами нових інформаційних і комунікаційних технологій, оволодінню методикою викладання з урахуванням специфіки обраної форми дистанційного навчання, а також формуванню цілого ряду додаткових умінь у галузі психології навчання й мовної комунікації з урахуванням специфіки віртуального середовища. Головне, щоб цей процес був у тісній співпраці з батьками та учнями як учасниками освітнього процесу. Нові виклики в освіті можна реалізувати тільки спільними зусиллями. Дякую за висвітлення даного питання!

  • #12

    Щорба Настасія Андріївна (Saturday, 23 January 2021 01:00)

    Погоджуюся з авторкою статті про те, що дистанційне навчання дійсно стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Суб’єктам навчання швидко довелося реагувати на зміни, адже освітній процес зупинитися не може, до того ж він повинен бути якісним. У статті дуже чітко та зрозуміло розкрито вимоги до вчителя (що потрібно знати та вміти, якими навичками володіти), нові функції та ролі в системі дистанційного та змішаного навчання.

  • #11

    Кіреєва Тамара (Friday, 22 January 2021 06:35)

    В статті автор вміло теоретично обґрунтовала функції педагога в системі дистанційного та змішаного навчання.

  • #10

    Анатолій Високіх (Thursday, 21 January 2021 20:39)

    Розкрито ролі та функціїї, а також і вимоги до педагога в рамках сучасної освіти, зокрема при використанні технології дистанційного навчання

  • #9

    Інна Базеко (Thursday, 21 January 2021 11:22)

    В статті визначені основні ролі сучасного вчителя. Освітяни мають відповідати вимогам сьогодення. Готуючи компетентних та конкурентноспроможних учнів до життя, педагоги повинні власним прикладом показати, що вони є компетентними, ІКТ грамотними, відкритими до змін та новацій, готовими допомагати здобувачам освіти розвивати життєві уміння. Зміни потрібно починати з себе.

  • #8

    Альона Мороз (Thursday, 21 January 2021 10:24)

    У даній статті наведені основні напрями розвитку дистанційної освіти, переваги та недоліки цієї форми навчання. Розкриті нові функції та ролі вчителя в умовах змішаного навчання. Зроблено висновок, що
    сучасний вчитель має бути сучасним, амбітним новатором. Погоджуюсь з думкою автора про те, що ефективність дистанційного та змішаного навчання безпосередньо залежить від майстерності педагога та бажання сучасного здобувача освіти вчитись.

  • #7

    Олена Тисленко (Thursday, 21 January 2021 07:36)

    У режимі звичного шкільного процесу навчання вчитель має можливість безпосередньо взаємодіяти з класом та кожним учнем зокрема. Саме безпосередня присутність дозволяє входити більш емоційно у навчальний процес. І з цим неможливо не погодитись! Але, час вносить свої корективи і ми вимушені знаходити нові форми і методи навчання. В даній статті чітко окреслені нові ролі вчителя. Свого роду шпаргалка для нас-педагогів. Звичайно, ефективність уроку залежить від майстерності педагога та його умінні використовувати різні форми навчання. Але...навіть геній педагогічної освіти не навчить дитину очно, або в дистанційному режмі, якщо у самої дитини немає бажання вчитися; якщо батьки не співпрацюють і не створюють той самий трикутник співпраці, не ставлять в пріорітет - навчання дитинти!

  • #6

    Самофалова Ольга для Лілії Бродецької (Wednesday, 20 January 2021 20:37)

    Так, вимушене дистанційне навчання додало нові функції і батькам, як безпосереднім суб’єктам освітнього процесу, оскільки психічні та фізіологічні можливості цілого ряду дітей (особливо молодшого шкільного віку) не дозволяють їм самостійно користуватися комп’ютером та програмними і апаратними застосуваннями. При дистанційному навчання, саме на батьків покладена відповідальність за виконання дитиною освітньої та навчальних програм, досягненню передбачених ними результатів навчання, реалізації індивідуальної освітньої траєкторії, саме батьки повинні дбати про фізичне та психічне здоров’я дітей, їх безпеку в інформаційному просторі, формувати у них навички здорового способу життя, контролювати поведінку своїх дітей у соціальних мережах, а також сприяти дотриманню учнями академічної доброчесності. Дане питання потрібно досліджувати та надавати консультативну допомогу батькам.

  • #5

    Лілія Бродецька (Wednesday, 20 January 2021 19:25)

    В даній статті окреслені нові ролі вчителя, які зумовлені функціями, які вчитель виконує під час дистанційного навчання. Учитель, учень та батьки є рівнопрравними учасниками освітнього процесу. На Вашу думку, чи змінилися/додалися функції (відповідно і ролі) батьків та самих учнів? І чи потрібно приділити увагу дослідженню даного питання з метою ефективної організації дистанційного навчання?

  • #4

    Багрій Раїса, вчитель математики (Wednesday, 20 January 2021 18:54)

    В даній статті чітко класифікуються нові функції і ролі учителя в системі змішаного навчання. Використовуючи цю класифікацію кожен педагог може зрозуміти які саме знання і навички потрібно йому розвивати, який напрям взяти займаючись самоосвітою.

  • #3

    Караванець Наталя, вчитель (Wednesday, 20 January 2021 18:18)

    Сучасному вчителеві треба вміти швидко адаптуватися до різних ситуацій, які виникають під час навчального процесу. Автор статті це чітко показує, класифікує, надає рекомендації.
    Стаття дуже змістовна, доречна, актуальна.

  • #2

    Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Tuesday, 19 January 2021 19:04)

    У своїй роботі колега описала нові функції та ролі вчителя в системі дистанційного та змішаного навчання. Не можна не погодитися з тим, що ефективність дистанційного та змішаного навчання безпосередньо залежить від майстерності самого педагога. Тому, опанування інформаційно-комунікаційною компетентністю - одна із найбільш актуальних задач, яка стоїть перед сучасною вчительською спільнотою. Дякую колезі з актуальність вибраної теми.

  • #1

    Ланчуковська Ліна (Tuesday, 19 January 2021 18:48)

    Дуже чітко, зрозуміло і грунтовно розкрита роль вчителя, його функції, а головне вимоги під час дистанційного навчання. Особливу увагу заслуговує класифікація його функціоналу,яка чітко дає зрозуміти багатогранність педагогічної роботи в закладі в період карантину.