Comments: 30 (Discussion closed)
  • #30

    Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького (Saturday, 30 January 2021 15:40)

    Дякую автору за розкриття важливих питань, за демонстрацію теоретичного та практичного аспектів доцільності використання платформ Google Classroom, Classtime та Padlet під час дистанційного та змішаного навчання. Успіхів вам у подальшій роботі!

  • #29

    Коротенко Наталія, НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Saturday, 30 January 2021 07:39)

    Пані Наталіє, дистанційне навчання , організоване за допомогою Google Classroom, Classtime, Padlet., дає позитивні результати. Стаття допоможе вчителям зрозуміти практичну значущість вказаних вище сервісів. Дякую. Бажаю нових творчих здобутків.

  • #28

    Аброскіна О.В., учитель зарубіжної літератури НВО №25 (Wednesday, 27 January 2021 19:20)

    Стаття пані Наталі є актуальною та відповідає вимогам НУШ. Платформи Google Classroom, Classtime та Padlet на сучасному етапі впровадження дистанційного та змішаного навчання є найдоцільнішими для використання у якісному навчанні учнів. З власного досвіду може підтвердити думку Наталії Василіївни, щодо ефективності застосування онлайн платформ на практиці.

  • #27

    Лідія Осаулець, учитель української мови і літератури НВО № 20 (Tuesday, 26 January 2021 20:08)

    Згодна з Наталією Василівною, що на сучасному етапі впровадження дистанційного та змішаного навчання доцільним є використання платформи Google Classroom у навчальному процесі, це зручна і повністю забезпечена всім необхідним платформа, у якій є всі інструменти для створення, зберігання та обміну інформацією, але для вчителів-філологів недосконала відсутністю засобів перевірки письмових робіт учнів.

  • #26

    Наталія Романовська, вчитель зарубіжної літератури альтернативної школи "Мозаїка" (Monday, 25 January 2021 13:50)

    Багато років слідкую за Вашими публікаціями. Ви завжди працюєте у ногу з сьогоденням, професійно відповідаєте на виклики часу: розкриваєте освітні можливості використання платформ Google Classroom, Classtime та Padlet під час дистанційного та змішаного навчання при викладанні гуманітарних предметів, демонструєте можливості контролю знань учнів; демонструєте можливості та переваги використання віртуальної дошки Рadlet тощо. Ваш цікавий досвід стане у нагоді колегам, а про результати роботи свідчать схвальні відгуки батьків і учнів.

  • #25

    Тетяна Кондратенко КУ МЦПРПП (Sunday, 24 January 2021 20:18)

    Однією з провідних тенденцій розвитку освіти є її інформатизація. Вчителі і діти оволодівають новими платформами і успішно їх реалізують, як і Наталія Василівна. Автор творчо працює і ділиться напрацюваннями. Подана інформація цікава, доцільна, мотивує до плідної праці.

  • #24

    Оксана Стародубцова (Sunday, 24 January 2021 11:39)

    Стаття має практичний характер, приємно, що авторка статті на досвіді роботи свого навчального закладу розкриває питання дистанційного навчання з допомогою платформ Google Classroom, Classtime та Padlet. Погоджуюсь, що упровадження інформаційних технологій дозволяє підвищити ефективність освітнього процесу. Дякую пані Наталії за змістовний виклад матеріалу!

  • #23

    Олена Єрьоменко, НВО "СЗНЗ Іст. "Гармонія"-гімназія ім. Т. Шевченка-ЦПВ "Контакт" (Sunday, 24 January 2021 09:53)

    Погоджуюсь з думкою Наталії Василівни про великі можливості Google Classroom, Classtime, Padlet. Дистанційне навчання , організоване за допомогою цих ресурсів, дає позитивні результати. Стаття допоможе вчителям зрозуміти практичну значущість вказаних вище сервісів. Бажаю нових творчих здобутків.

  • #22

    Оксана Доброва (Sunday, 24 January 2021 09:51)

    Погоджуюсь із думкою авторки статті про те, що сучасні виклики змушують педагогів, які є висококваліфікованми фахівцями і постійно працюють над підвищенням рівня своєї професійної діяльності, вивчати різноманітні форми дистанційного та змішаного навчання, зокрема у процесі вивчення української та зарубіжної літератури у закладі загальної середньої освіти. Наталією василівною чітко окреслено етапи традиційного змішаного навчання, його причини, переваги та недоліки. У статті наведені приклади з довіду роботи вчителя щодо впровадження інформаційних технологій, які стали невід’ємним елементом сучасного освітнього процесу. Розділяю думку аторки статті, що платформи Google Classroom, Classtime та Padlet є доцільними в організації дистанційних уроків.


  • #21

    Вікторія Цьома (Friday, 22 January 2021 23:34)

    Наша гімназія вже не перший рік організовує елементи онлайн- навчання за допомогою Google Classroom. Погоджуюсь з Наталією Василівною, що на цій платформі є всі інструменти, які необхідні в плануванні і створенні якісного віддаленого навчання. Стаття колеги допомагає зрозуміти, як застосовувати онлайн- ресурси у практичній діяльності. Дякую за актуальний і змістовний матеріал.Бажаю творчого неспокою і натхнення!

  • #20

    Хомко Олена, НВО № 32, заступник директора (Friday, 22 January 2021 07:27)

    У статті проілюстровано досвід роботи закладу, і це дуже важливо. Мені сподобалося, як висвітлено інформацію про освітні можливості платформ Google Classroom, Classtime та Padlet під час дистанційного та змішаного навчання в розрізі шкільного курсу гуманітарних дисциплін. Спасибі Вам, Наталіє Василівно, за актуальну та змістовну статтю!

  • #19

    Гвардіонова Олена, НВОСЗНЗ 1 ступеня "Гармонія" - гімназія імені Т. Шевченка - ЦПВ "Контакт" (Thursday, 21 January 2021 19:10)

    Наталія Василівна дуже детально розкриває освітні можливості платформ Google Classroom, Classtime та Padlet під час дистанційного та змішаного навчання. Описує переваги цих ресурсів, але і чесно зазначає недоліки у їх використанні. Але стаття буде корисна усім, хто шукає дієвих і доступних засобів якісного навчання в цей непростий час. Бажаю автору наснаги та творчих успіхіві на майбутнє

  • #18

    Рябуха Наталія "Гірнича гімназія" (Wednesday, 20 January 2021 08:58)

    Дякую, пані Наталії, за статтю про можливості використання цих ресурсів. Сама користуюсь ними в роботі, я згодна, що при дистанційному навчанні важливий комфорт у роботі як вчителю, так і учням, а ці сервіси сприяють не відторгненню дітей від "дистанційки", а можливістю працювати з ними вільно й доступно. Досвід роботи гімназії з цими сервісами дозволяє говорити про якість у навчанні.

  • #17

    Сімеонова Валентина, гімназія № 9 (Tuesday, 19 January 2021 15:23)

    Стаття Наталії Василівни актуальна, відповідає вимогам Нової української школи. Описані освітні платформи дають змогу педагогам якісно навчати учнів, виховувати молоде покоління в цивілізаційному руслі. Наталії Василівні творчих успіхів в даному напрямку роботи!

  • #16

    Сіренко Я.В. (Monday, 18 January 2021)

    Дякую Наталії Василівні за актуальну , корисну та цікаву публікацію. Адже використання можливостей интернет платформ під час дистанційного навчання є надзвичайно важливо , на мою думку , без використання вищеописаних платформ неможливо здійснювати адекватне викладення навчальних матеріалів.

  • #15

    Алла Куц, ЗОШ ІІ-ІІІ ст. 10 (Monday, 18 January 2021 20:46)

    Стаття про те, що сьогодні актуально і потрібно кожному вчителю:допомога в роботі вчителя під час дистанційного навчання. Хто не працював на зазначених платформах, може взяти для себе багато цікавого, хто працював і працює, має можливість систематизувати свої знання. Тож користь для всіх беззаперечна. Дякую! Бажаю і надалі творчих знахідок!

  • #14

    Баранчук Оксана, гімназія імені Олександра Пушкіна (Monday, 18 January 2021 19:12)

    Автор статті розкриває освітні можливості платформ Google Classroom, Classtime та Padlet під час дистанційного та змішаного навчання на уроках філології. Досвід дуже корисний і на часі. Застосування платформ дозволяє зробити процес навчання яскравим, наочним і динамічним, сприяє формуванню в учнів як предметних умінь і навичок, так і загальнонавчальних, виробленню життєвих цінностей, створенню атмосфери співробітництва та взаємодії. Пані Наталії бажаю успіхів, творчості та натхнення!

  • #13

    Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Monday, 18 January 2021 16:26)

    Цінність даної роботи полягає в тому, що Наталія Василівна продемонструвала освітні можливості платформ Google Classroom, Classtime та Padlet під час дистанційного та змішаного навчання в розрізі шкільного курсу гуманітарних дисциплін. Цікавим є також запропонований механізм тестового контролю знань учнів. Матеріал, представлений в статті, має практичну спрямованість і допоможе педагогам у виборі інструментів для здійснення дистанційного навчання. Дякую Вам, колего, за висвітлений досвід!

  • #12

    Гаянська (Monday, 18 January 2021 15:02)

    Дякую дужее важлива, змістовна інформація про виконання платформи Google Classroom та Раdlet.

  • #11

    Олена Яремчук (Monday, 18 January 2021 15:00)

    Дякую автору за змістовну, структуровану та цікаву інформацію. Дуже багато прикладів, що корисно для власного використання.

  • #10

    Олена Гетман (Monday, 18 January 2021 14:59)

    Дякую Наталії Василівні за цікаву статтю. На практичному досвіді ми розуміємо доцільність використання платформ Google Classroom, Classtime та Padlet під час дистанційного та змішаного навчання у процесі.

  • #9

    Ірина Анатоліївна Дорогань, заступник директора НВО №16 (Monday, 18 January 2021 14:03)

    Дякую за практичний підхід до розкриття теми та аналіз сильних та слабких сторін платформ Google Classroom, Classtime та Padlet. Практично та змістовно.

  • #8

    Анастасія Чумак (Monday, 18 January 2021 13:28)

    Пані Наталія, дякую вам за обґрунтування сервісів для дистанційного та змішаного навчання. Дійсно, Classroom доступний і простий у використання, а саме головне - доступний на різних гаджетах. Padlet дошка зручна для систематизації навчальних матеріалів, зручна як для учнів так і для вчителя.

  • #7

    Наталія Патріман (Monday, 18 January 2021 10:48)

    Стаття Наталії Василівни допомагає зрозуміти, як ефективно застосувати платформи Google Classroom, Classtime та Padlet під час дистанційного та змішаного навчання у практичній діяльності. Дякую за практичні поради! Бажаю творчих успіхів і натхнення!

  • #6

    Голик Олена, НВО №20 (Monday, 18 January 2021 10:33)

    Системи дистанційного навчання досить давно відомі викладачам та вчителям. А ось школи електронне навчання відкрили для себе недавно. За допомогою платформ та сервісів можна організувати по-справжньому якісне навчання в період карантину. І стаття Наталії Василівни допомагає зрозуміти, як ефективно застосувати їх у практичній діяльності. Дякую за практичні поради! Бажаю творчих успіхів і натхнення!

  • #5

    Ірина Копійка (Monday, 18 January 2021 09:48)

    Дякую Наталі Василівні за ґрунтовну та змістовну статтю. Стаття актуальна на сьогоднішній день. Подано багато корисної інформації щодо організації дистанційного та змішаного навчання. Успіхів у подальшій роботі!

  • #4

    Хаврюта Людмила (Monday, 18 January 2021 09:34)

    Дякую Наталії Василівні за статтю. Ця тема є актуальною на сьогоднішній день. Успіхів автору.

  • #3

    Ірина Мельник (Monday, 18 January 2021 09:18)

    Дякую , Наталіє Василівно, за те,що поділилися досвідом організації дистанційного навчання у Вашому закладі. Дійсно,важливо обирати сервіси й платформи,які інтуїтивно зрозумілі й учителю, й учням. Google Classroom—одна з найпростіших і найдоступніших платформ, яка дозволяє організувати й онлайн-зустрічі, тестування, імпортувати оцінки. Так ,як і в кожної системи, є свої переваги та недоліки, але на сьогодні це чудовий вихід для початківців у дистанційному навчанні.

  • #2

    Світлана Тіхоненко (Monday, 18 January 2021 09:09)

    Стаття розкриває можливості та доцільності використання платформ Google Classroom, Classtime та Padlet під час дистанційного та змішаного навчання у процесі вивчення української та зарубіжної літератури у закладі загальної середньої освіти. Це, безумовно, актуальне та глибоку дослідження. дякую, пані Наталії за змістовну та цікаву студію.

  • #1

    Тетяна Вдовиченко, НВОСЗНЗ 1 ступеня "Гармонія" - гімназія імені Т. Шевченка - ЦПВ "Контакт" (Sunday, 17 January 2021 20:30)

    Наталія Василівна, дякую за досвід з використання дистанційних технологій, який дозволяє організувати якісний освітній процес. У статті чудово прописані онлайн-ресурси для проведення сучасних занять. Погоджуюсь, що неймовірно корисними є базові сервіси Google. Ви переконливо довели, як працювати з учнями на відстані та не втратити звичної ефективності. Одним із найкорисніших додатків для роботи з дітьми є «Google Classroom», що створює інтерактивне онлайн-середовище, у якому можливо виконувати звичні учбові завдання та проводити зустрічі. Дякую Вам!