Comments: 15 (Discussion closed)
  • #15

    Віра Купріянова, Гімназія імені Олександра Пушкіна (Thursday, 28 January 2021 10:37)

    Дійсно, сьогодні є багато можливостй і ресурсів у вчителя для роботи. І не так просто одразу знайти той ресурс, який буде найефективнішим для дистанційного навчання у конкретному класі. Дякую автору за пізнавальний матеріал! Тепер і я спробую дошку Linoit.

  • #14

    Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Monday, 25 January 2021 11:42)

    Дана робота цікава тим, що колега ділиться веб-ресурсами, які апробовувала на власному досвіді. Практичні поради цікаві, актуальні та дієві. Дякую за представлений матеріал, що стане в нагоді педагогам, які стоять перед вибором, які ресурси обрати для дистанційного навчання.

  • #13

    Ірина Позняк (Monday, 18 January 2021 19:51)

    Хоча я і не вважаю доцільною та навіть безпечною, з точки зору здоров'єзберігаючих технологій навчання, дистанційну форму організації навчального процесу саме із молодшими школярами, але не тільки теоретичний але й, в першу чергу, практичний досвід моєї шанованої колеги доводить лиш те, що вчителі нашої країни мають настільки високий професійний рівень підготовки та безмежну наснагу та натхнення і бажання навчатися у будь-якому віці, що навіть форс-мажорна ситуація вимушеного карантину лише підштовхнула нас усіх до іще більшого, глибшого та ретельнішого занурення у більш ніж різноманітний світ ІТ-контенту та ІК технологій навчання.
    Хочу особисто від себе зазначити, що саме Надія Петрівна, під час нашого найпершого, раптового і дуже нервового та напруженого з точки зору часових та фізичних витрат, весняного карантину, допомогла, в телефонному режимі, опанувати таку електронну платформу, як "віртуальна дошка Padlet".
    Саме за її допомоги я почала у своєму блозі викладати матеріали уроків, додавши використання і вище зазначеного контенту.
    Опановувати віртуальну дошку виявилося зовсім нескладно. Вважаю її використання в організації різних форм роботи під час дистанційних уроків в молодшій школі цікавим для дітей та їх мотивації у навчанні.

  • #12

    Рожнова Ірина (Monday, 18 January 2021 19:45)

    Дякую автору статті за цікавий матеріал. На сьогоднішній день дистанційне навчання дуже актуальне питання. Використання різних платформ дозволяє урізноманітнити процес навчання, робить його інтерактивним, дозволяє оптимізувати час.

  • #11

    Ольга (Monday, 18 January 2021 19:27)

    Цікаво читати думки вчителя - практика, який на собі відчув всі переваги і проблеми дистанційного та змішаного навчання. Впевнена. майбутнє освіти - це поєднання традиційного і дистанційного навчання. Дякую за цінні поради. Багато корисного взяла для себе. Адже, це актуальна проблема сьогодення освітян.
    Здоров'я і творчих успіхів , Надіє Петрівно!


  • #10

    Яна Магльована (Monday, 18 January 2021 18:56)

    Чудова стаття! Розкриті практичні аспекти використання різних платформ, які можна обрати під час дистанційного навчання. Дякую, що поділились власним досвідом!

  • #9

    Ольга Клюваченко (Monday, 18 January 2021 18:06)

    Щиро дякую колезі за цікаву статтю, змістовне наповнення якої стане в нагоді під час дистанційного навчання! Це чудово, що Ви готові ділитися своїми надбаннями з такої актуальної теми! Творчої наснаги Вам та нових відкриттів!

  • #8

    Зирянова Наталія (Sunday, 17 January 2021 14:19)

    Дуже цікава і змістовна стаття.
    Розкрито багато практичних аспектів організації дистанційного та змішаного навчання у початковій школі. Дякую!

  • #7

    Галина Ткач (Saturday, 16 January 2021 13:52)

    Дякую автору за дуже змістовну статтю! Знайшла цікаві ідеї для організації своєї роботи. Особливо зацікавила дошка Linoit.

  • #6

    Олена Чернецька (Friday, 15 January 2021 18:54)

    Дякую за цікаву та змістовну статтю, дійсно, усі нові інструменти оцінювання слід презентувати учням послідовно, щоб діти розуміли сам механізм, це значно підвищить їхню мотивацію до навчання.

  • #5

    Рагозіна Ольга (Friday, 15 January 2021 18:21)

    Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, комунікувати з учнями на відстані, надихати та мотивувати їх до навчання, допомагати батькам – це ті навички, якими тепер на додаток мають володіти наші вчителі. У новому професійному стандарті вказані саме ці навички, які має вдосконалити педагог, аби працювати у змішаних форматах навчання, які зараз набирають популярності.
    Безумовно, рано чи пізно треба було би відмовлятися від звичайних уроків у класі. Адже, урок – це більше, ніж 40 хвилин! А пандемія просто пришвидшила цей процес. Тому, дана стаття сучасна і дуже актуальна.
    Погоджуюсь, з автором статті, що традиційну та онлайн-освіту можна і потрібно поєднувати. Переконана, що майбутнє – саме за змішаним навчанням. Тому, навчальний процес, за якого поєднуватимуться дистанційна та очна форми, безумовно, буде стрімко розвиватись.
    У своїй статті Надія Петрівна розповідає про особливості такого навчання та його практичні переваги. Дає поради щодо організації освітнього процесу учнів початкових класів, враховуючи особливості дистанційного та змішаного форматів навчання, які режими дистанційного навчання краще використовувати, які основні форми онлайн-комунікації обирати. І доводить, що впроваджувати змішане навчання — можливо, бо така система дає переваги через зміну ролей вчителя та учнів, мотивує їх навчатися та вдосконалювати свої навички.
    Дякую автору за пізнавальну статтю яка допомагає нам швидше адаптуватися до сучасних реалій, які спонукають до пошуку нових форм надання освіти з метою поліпшення її якості та доступу до неї .

  • #4

    Олена Іванащенко (Friday, 15 January 2021 15:55)

    В статті дуже детально охарактеризовано практичні аспекти організації дистанційного та змішаного навчання у початковій школі з власного досвіду вчителя. Зацікавила електронна дошка Linoit, яку спробую використати в своїй роботі. Дякую Вам, Надія Петрівна, за змістовну статтю.

  • #3

    Ірина Шлєєва (Friday, 15 January 2021 12:47)

    Дистанційна освіта стала рішенням для актуальних проблем навчання, вибудував власні традиції та моделі, які широко впроваджуються в усі етапи отримання знань.Широкий розвиток інформаційних та комунікаційних технологій дало такій формі «нові горизонти».
    Дякую Надії Петрівні за практичні рекомендації щодо організації дистанційного та змішаного навчання у початковій школі. Бажаю надалі творчих успіхів!

  • #2

    Наталія Молчанова (Friday, 15 January 2021 11:43)

    Вдячність автору статті за чудовий зміст. Цікаво було дізнатися, які переваги ви вбачаєте в дистанційному навчанні, які форми онлайн-комунікації використовуєте. Дійсно, різноманітні форми організації освітнього процесу!

  • #1

    Anna Lakutova (Friday, 15 January 2021 11:32)

    Great job!!! They are AMAZING!