Comments: 12 (Discussion closed)
  • #12

    Тетяна Хащевацька ДНЗ №73 (Friday, 29 January 2021 20:33)

    Дякую Людмилі Іванівні за цікавий та змістовний виклад інформації. Дійсно, все в наших руках! Ми-педагоги маємо упродовж життя постійно вчитися та самовдосконалюватися. Адже від цього залежить результативність нашої роботи- якість освіти, яку ми надаємо дітям.

  • #11

    Світлана Грищук (Friday, 29 January 2021 10:37)

    Все вірно, пані Людмило, за дистанційною освітою майбутнє. Дистанційна освіта дає доступ до якісного навчання тим, хто раніше цього був позбавлений через певні обставини. У 1996 році за програмою дистанційного навчання я отримала кваліфікацію та знання, які згодом дали мені можливість отримати гарну роботу. Завдяки розвитку комп'ютерної техніки зараз набатаго більше можливостей і форм дистанційної освіти, чим обов'язково варто скористатися. Бажаю усім цікавого навчання!

  • #10

    Оксана Стрюкова, КУ МЦПРПП м.Кропивницького (Friday, 29 January 2021 08:01)

    Вирішення нових завдань, що постали перед системою освіти в Україні, вимагає вироблення адекватної організаційної структури системи освіти, яка б забезпечувала перехід від принципу «освіта на все життя» до принципу «освіта впродовж усього життя». Важливого значення набуває вміння самостійно здобувати знання, працювати з інформацією, аналізувати її, бачити й розв’язувати проблеми інтелектуального й морального розвитку особистості. Такі можливості і дає дистанційна освіта. Безперечно, як зауважила колега, дистанційне навчання в системі підвищення кваліфікації дає змогу професійного вдосконалення педагогів без відриву від основної діяльності; індивідуалізувати процес навчання з орієнтацією на можливості та рівень професіоналізму вчителя, умови його педагогічної діяльності та зробити процес підвищення кваліфікації більш відкритим, неперервним і гнучким. Дякую за змістовну статтю!

  • #9

    Сємідєтна Альбіна, Завадівська гімназія (Thursday, 28 January 2021 09:30)

    Беззаперечний той факт, що підвищення кваліфікації педагогічних працівників - це їх постійний професійний розвиток відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти. А в умовах реалій сьогодення дистанційна форма підвищення кваліфікації - це зручне джерело удосконалення професійних компетентностей, що дасть можливість ефективно організувати освітній процес в умовах дистанційного та змішаного навчання.

  • #8

    Медведенко Надія Петрівна, заступник директора, НВК №34 (Wednesday, 27 January 2021)

    Стаття актуальна, змістовна, цікава. Дано визначення дистанційного навчання, можливості використання його для підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі КОІППО. Звернено увагу на синхронний та асинхронний формати, вказано на їхні позитивні та негативні моменти. Адаптація вчителя до сучасних умов-одна з основних вимог освіти в Україні. Дякую Людмилі Іванівні за статтю. Бажаю творчого натхнення, успіхів.

  • #7

    Ольга Пидорич (Tuesday, 26 January 2021 16:31)

    В своїй статті Людмила
    Іванівна висвітлила роль дистанційної освіти, яка сягнула маштабності та глобалізації не тільки в нашій країні, а й у всьому світі. Самовдосконалення, постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності -це перший крок до забезпечення якості освіти в Україні. Дякую за статтю. Бажаю успіхів.

  • #6

    Наталя Бабіч, консультант КУ МЦПРПП (Monday, 25 January 2021)

    Представлений матеріал зацікавив конструктивними порівняннями, реальними фактами та детальним аналізом підвищання кваліфікації та можливостей професійного зростання педагогів нашого міста в умовах призупинення освітнього процесу. Пані Людмила дослідила форми підвищення кваліфікації, якими користувались педагоги в умовах карантинних обмежень, простежила відмінності у форматах дистанційного навчання, окреслила їх як позитивні, так і негативні впливи на здійснення дистанційної освітньої взаємодії. Досить важливими є показники вибору педагогічними працівниками суб'єктів підвищення кваліфікації. Бачимо результат - освітяни міста постійно підвищують фахову компетентність щоб допомогти учням, стимулювати їх до самостійних роздумів, відкриттів, новим поглядам на досліджуване, залишаючись учасникамиосвітнього дистанційного процесу в активному діалозі.

  • #5

    Ольга Самофалова, заступник директора ЗОШ № 2 (Sunday, 24 January 2021 15:37)

    Цілком погоджуюсь з авторкою статті. Підвищення кваліфікації вчителя шляхом дистанційного навчання має багато переваг порівняно з очним перебуванням на заняттях при інституті післядипломної освіти. Це економічно: не вимагає значних часових та матеріальних витрат, особливо для адміністрації навчального закладу, коли не потрібно продумувати заміну уроків. Це комфортно: навчатись можна з будь-якого місця. Це раціонально: достатньо мати комп`ютер і доступ до мережі Інтернет. Це мобільно: ви самі встановлюєте графік занять, темп навчання. Це доступно: доступ до навчальних матеріалів відкривається відразу ж після реєстрації. Це об’єктивно: виключається можливість суб’єктивної оцінки.

  • #4

    Ткаченко Людмила СДНЗ #65 (Saturday, 23 January 2021 20:21)

    Дякую за цікаву і пізнавальну статтю.Приємно і корисно було читати.
    У своїй статті ви дали визначення дистанційного навчання, його формати та характеристики, можливості використання для підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Ви на прикладі педагогів міста Кропивницького показали обсяги користування педагогами даним інструментом навчання.
    Дякую за цікавий матеріал.Успіхів .

  • #3

    Валентина Козуб, вихователь-методист ЗДО №24 (Wednesday, 20 January 2021 11:16)

    Дякую Людмилі Іванівні за змістовну аналітичну статтю з проблеми дистанційних форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Погоджуюсь з автором статті, що в 2020 році значно зросла кількість педагогів, які опанували інструменти дистанційного навчання та зросла мотивація до підвищення ІК-компетентності. Бажаю творчих успіхів!

  • #2

    Оксана Крамаренко, заступник директора КУ МЦПРПП, м. Кропивницький (Monday, 18 January 2021 16:50)

    Опанування інформаційно-цифровою компетентністю стало не просто вимогою, прописаною в Професійному стандарті "Вчителя закладу загальної середньої освіти", а реальною потребою, яке диктує нам життя. Вагомість матеріалу, який представила Людмила Іванівна, полягає в тому, що в роботі продемонстровані можливості використання дистанційного навчання для підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Сьогодні вчитель вільний у виборі визначення та побудові власної траєкторії професійного розвитку. А використання дистанційних форм для здійснення самоосвіти ще більш мотивує педагога до підвищення своєї ІКТ-компетентності. Дякую Вам, колего, за актуальність представленої статті.

  • #1

    Наталія Дуняшенко (Monday, 18 January 2021 10:12)

    Дякую пані Людмилі за цікаву інформацію щодо можливостей використання дистанційного формату роботи для підвищення кваліфікації педагогічних працівників міста Кропивницького. Як завжди, лаконічно, продумано, зрозуміло))) Успіхів та натхнення)))